Precies. Had het bericht ook van een andere site kunnen halen, maar het ging om de boodschap.quote:Op maandag 14 april 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en?
Het staat toch echt op de site van l'Equipe.
http://www.lequipe.fr/Football/breves2008/20080414_081010Dev.html
Vrij vertaald staat er dat ie, ongeacht het resultaat van de finale, ontslagen wordt na de 16de.
Hij zei ook nog "ik denk niet dat er Amsterdammers in het vak stonden".quote:Op maandag 14 april 2008 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heerlijk was die
"Valt Groningen in deze iets te verwijten"
"Nou, we zijn hier niet in Amsterdam, of wel?"
Dat was um ja. Staat dit nog ergens online?quote:Op maandag 14 april 2008 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heerlijk was die
"Valt Groningen in deze iets te verwijten"
"Nou, we zijn hier niet in Amsterdam, of wel?"
quote:Het verzette competitieduel tussen FC Groningen en Ajax zal woensdag met publiek in de Euroborg worden gespeeld. Ook de door brand getroffen tribune zal worden opengesteld voor de houders van seizoenskaarten in het vak. Shirts met beledigende teksten omtrent Ajax worden echter resoluut geweigerd.
De directeur van de Groningense voetbalclub, Hans Nijland, liet dit recentelijk doorschemeren tegenover de NOS. Supporters die toch de betreffende kledij dragen worden buiten het stadion gehouden.
Politiekorpsen in Groningen en omstreken zijn inmiddels de zoektocht naar het kleine groepje brandstichters gestart. Met gebruikmaking van opnames van camera's in het Euroborgstadion kunnen de vandalen mogelijk worden opgespoord.
quote:Achter het doel van Boy Waterman was zoiets nooit gebeurd
quote:Athletic de Bilbao schiet minder op met bonusregeling Urzaíz
quote:Op maandag 14 april 2008 17:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een nepshirts in dat Second Life. Ze zijn 110% Anti Amsterdam, niet 100%.
Museumplein.quote:Op maandag 14 april 2008 17:12 schreef Nashje het volgende:
Wat zou het worden: Leidse of P2?
Voor als nog iemand wilde doorverkopen..quote:Het is niet mogelijk dat een andere uitkaarthouder gebruik maakt van de door jou gekochte kaart. Wij adviseren gebruik te maken van het restitutie-formulier wanneer je zelf niet in staat bent te gaan.
Weet je iemand die de wedstrijd wil bezoeken verwijs diegene dan naar TicketBox. Morgenochtend (dinsdag 15 april) zal tussen 10 uur en 12 uur een extra verkoop plaatsvinden. Hier geldt op = op!
Er is verder zeker nog niks bekendgemaakt? Want m'n OWB heb ik ingeleverd bij het instappen van de bus en ik heb alleen nog die kaart waarmee ik in de Euroborg naar binnen ging. Zoals iedereen, denk ik.quote:Op maandag 14 april 2008 17:34 schreef Riro het volgende:
[..]
Voor als nog iemand wilde doorverkopen..
Mensen die second life spelen moeten een first life gaan zoeken..quote:Op maandag 14 april 2008 17:15 schreef Tommeke het volgende:
http://www.degroenehel.co(...)_ook_in_second_life/
http://www.degroenehel.com/images/uploads/fuckajax_002.jpg![]()
_!
Ja klopt, en die hebben veel ook weggegooid. Op Ajax.nl staat alleen dat het scanpunt voor degenen die gister gescant zijn nog bekend wordt. Dat andere kreeg ik gemaild.quote:Op maandag 14 april 2008 17:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Er is verder zeker nog niks bekendgemaakt? Want m'n OWB heb ik ingeleverd bij het instappen van de bus en ik heb alleen nog die kaart waarmee ik in de Euroborg naar binnen ging. Zoals iedereen, denk ik.
Zal nog wel wat bekend worden gemaakt dan.quote:Op maandag 14 april 2008 17:47 schreef Riro het volgende:
[..]
Ja klopt, en die hebben veel ook weggegooid. Op Ajax.nl staat alleen dat het scanpunt voor degenen die gister gescant zijn nog bekend wordt. Dat andere kreeg ik gemaild.
Zag 'm zostraksquote:
Na-aper. Ik heb 2 jaar geleden ofzo precies hetzelfde in een topic gezegdquote:Op maandag 14 april 2008 17:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mensen die second life spelen moeten een first life gaan zoeken..
GMTA, hang hier nog geen 2 jaar rondquote:Op maandag 14 april 2008 18:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na-aper. Ik heb 2 jaar geleden ofzo precies hetzelfde in een topic gezegd!!!!
quote:Op maandag 14 april 2008 19:25 schreef denthemen het volgende:
Hamas Hamas je vakkie in de as..
quote:Op maandag 14 april 2008 19:25 schreef denthemen het volgende:
Nee alle gekheid op een wc rol, we gaan Woensdag winnen
quote:De KNVB meldt dat de aanklager betaald voetbal een onderzoek zal instellen naar de gebeurtenissen en op basis daarvan wordt beslist of er sprake is van schuld en wat de sancties zijn die daarop volgen. Er is inmiddels aan FC Groningen, Ajax, de arbitrage en de aanwezige auditor gevraagd hun verklaringen in te dienen.
Ajax Netwerk
De straf staat los van het inhaalduel FC Groningen - Ajax. Totdat het onderzoek voltooid is, worden er geen sancties opgelegd. De bond benadrukt dat de ongeregeldheden dus niet per definitie onbestraft blijven.
Hé, m'n desktop.quote:
Geniaalquote:Op maandag 14 april 2008 14:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe...de grappen over gisteren zijn niet aan te slepen...
Het valt natuurlijk allemaal kut omdat dit net voor het einde van de competitie gebeurd. Was dit ergens in november gebeurd, dan was deze wedstrijd denk ik ingehaald zonder publiek.quote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Jasza het volgende:
Opzich is het niet raar dat we niet 0-3 winnen, want dan kan ik ook iets in de hens gaan steken bij PSV zodat we kampioen worden omdat ze 0-3 verliezen hehe
Hier dus.quote:Op maandag 14 april 2008 17:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zal nog wel wat bekend worden gemaakt dan.
Die patat daar was idd niet te etenquote:
Wat een troep inderdaad, dat ga ik dus woensdag niet vretenquote:
triestigquote:Op maandag 14 april 2008 17:20 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn zelfs Gay in Second Life!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij leeft!!quote:Gregory van der Wiel was ook weer buiten op het trainingsveld. De aan zijn knie geblesseerde verdediger verrichtte veel loopwerk en lijkt langzaam weer op de weg terug (). ,,Ik heb vandaag al weer op snelheid kunnen trainen”, aldus Van der Wiel, die nog altijd hoopt dit seizoen in actie te komen. ,,Als het niet bij Ajax 1 is, misschien bij Jong Ajax. En anders ga ik me richten op het Olympisch team.”
Amstel litequote:Op maandag 14 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat een troep inderdaad, dat ga ik dus woensdag niet vreten![]()
Ohnee moet wel want een bezoekje aan de snackbar is er niet bij
Er is geen frituur woensdag ... ivm BRANDveiligheid!quote:Op maandag 14 april 2008 20:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat een troep inderdaad, dat ga ik dus woensdag niet vreten![]()
Ohnee moet wel want een bezoekje aan de snackbar is er niet bij
Kun jij je lolbroek ff uittrekken?quote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Er is geen frituur woensdag ... ivm BRANDveiligheid!
Wanneer reageer je nou? Het ik-wil-graag-van-favoriete-club-veranderen topicquote:
Hij heeft waarschijnlijk zijn grapjas aan.quote:
jij fapt echt op hem hequote:Op maandag 14 april 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
ga jij nog woensdag dennis
HET IS ONGELOVELIJK MAAR WAAR: HIJ DEED LOOPOEFENINGEN VANDAAG!quote:
Dan is ie volgend seizoen wellicht fitquote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
HET IS ONGELOVELIJK MAAR WAAR: HIJ DEED LOOPOEFENINGEN VANDAAG!![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
HET IS ONGELOVELIJK MAAR WAAR: HIJ DEED LOOPOEFENINGEN VANDAAG!![]()
![]()
Ja, maar naaktlopen is hier verbonden.quote:
Nee hoor, ik ben geen potloodventer.quote:Op maandag 14 april 2008 20:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk zijn grapjas aan.
Zou Urzaiz dan toch nog als geheim wapen gebruikt gaan wordenquote:Ajax traint dinsdag besloten
Amsterdam, 14 apr 2008
Ajax traint dinsdag in de Amsterdam ArenA. De ochtendtraining (aanvang 10.30 uur) is niet toegankelijk voor pers en publiek. Ook de zaterdagtraining vindt plaats achter gesloten deuren.
quote:Heitinga: 'Ik speel nooit meer tegen NAC'
03 jan 2003
Het is alweer drie maanden geleden dat Johnny Heitinga voor de tweede keer ernstig geblesseerd raakte. In de competitiewedstrijd tegen NAC scheurde de talentvolle verdediger de voorste kruisband van zijn linkerknie. Na een operatie in de Verenigde Staten, revalideert Heitinga sinds zeven weken in het KNVB sportcentrum in Zeist. ,,Ik moet hier doorheen", vat de Ajacied zijn gevoel kort samen.
De blessure van Heitinga kwam vijf weken nadat hij zijn vorige blessure te boven was gekomen. In november vorig jaar verdraaide Heitinga zijn knie een beetje tijdens de warming-up voor Ajax-NAC. Hij speelde de wedstrijd uit, maar hij bleef last houden van zijn gewricht. In april van dit jaar bleek een operatie nodig, want er zat een scheurtje in zijn meniscus. Het seizoen 2001-2002 was voor hem daardoor voorbij. Met frisse moed en helemaal fit begon Heitinga aan de voorbereiding op het huidige seizoen. Na wedstrijdritme opgedaan te hebben bij Jong Ajax was hij weer klaar voor de A-selectie. Hij ging mee naar Milaan voor het Champions-Leagueduel tegen Inter en speelde een helft tegen NAC. Zeven minuten voor tijd gebeurde het weer. Tijdens een sliding blesseerde hij zijn knie. Onderzoek in het ziekenhuis later wees uit dat de kruisbanden in zijn knie waren afgescheurd. Herstelperiode: zes tot negen maanden.
[...]
Ondanks de moeilijke periode die Heitinga doormaakt, klinkt hij opgewekt. ,,Ik ben hier nu zeven weken. Pas na een maand of drie verwacht ik dat het echt moeilijk wordt. Nu krijg ik nog veel aandacht, ik denk dat dat zal afnemen. Bovendien heb ik ook nog geen ‘slechte dag’ gehad. Ik kan de handdoek wel in ring gooien, maar daar schiet ik ook niks mee op. Toch? Een ding weet ik wel zeker: ik speel nooit meer tegen NAC, echt niet.”
Ja die wil ik ook welquote:Op maandag 14 april 2008 21:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zijn er van die foto nog posters te koop ergens?
iddquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 17:40 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand waar de beelden van Tele2 van gisteren te vinden zijn op het internet?
Zal wel met het tijdsverschil te maken hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 20:40 schreef Riro het volgende:
[..]
Die patat daar was idd niet te eten
Wel apart dat ze 4,5 uur voor de wedstrijd al vertrekken en 2,5 uur er na al terug denken te zijn.
Heenweg vast weer een uur omwegquote:Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal wel met het tijdsverschil te maken hebben.
Ohmienjong dat is niet zo meaui heuhquote:
Ja, terwijl die wss nog nooit in het stadion is geweest. Wat een sneue snikkel, kijk em zitten op het laatstquote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Jasza het volgende:
Haha die kale, zogenaamd grootste supporter van psv
Hopen op een herhaling aankomende zondagquote:
Hij deed de Gomes positiequote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Ja, terwijl die wss nog nooit in het stadion is geweest. Wat een sneue snikkel, kijk em zitten op het laatst.
quote:
Waarom staat er op de achtergrond iemand met een Surinaamse vlag te zwaaien?quote:
quote:14/04: Heitinga bedankt sfeerteam en VAK410
Naar aanleiding van de zeer geslaagde sfeeractie van vorige week gericht op Johnny Heitinga, wilde hij zelf iedereen persoonlijk van het sfeerteam, Vak 428 en VAK410 bedanken.
Op zaterdagochtend, voor we begonnen met het maken van andere doeken, druppelden we allemaal binnen in de perskamer waar Johnny heen zou komen. Iedereen had het nog steeds over de actie en over wat er ging gebeuren.
Rond half 12 kwam Johnny binnen en bedankte ons allemaal voor hetgeen we hadden gemaakt, hij was erg onder de indruk toen hij het veld op kwam en had niet eens alles gezien zei hij. Zo zag hij pas op een filmpje van Youtube dat en een 2 en OH OH Johnny te zien waren. En werd hij weer geraakt door wat we voor hem hadden gemaakt.
Iedereen die er was kon vervolgens vragen aan hem stellen en op de foto, de vraag of hij nog terug komt bij Ajax werd met een volmondig Ja beantwoord. Hij gaf aan dat hij eigenlijk gewoon één van ons is. Als Ajax verliest doet het ook hem pijn, net als ons. Hij kwam als kind bij Ajax als verjaardagscadeautje van zijn moeder omdat hij toentertijd al een liefde voor de club had. Johnny zit bij veel van ons in het hart en heeft door dit te doen weer laten zien waarom, voor VAK410 is dit een blijk van waardering en een extra stimulans om door te gaan met onze acties.
Johnny bedankt voor de mooie jaren tot zover en tot ziens!
quote:Jong Ajax weer volop in titelstrijd
Jong Ajax heeft maandagavond goede zaken gedaan door Jong Vitesse met 4-2 te verslaan. Koploper FC Twente verloor twee punten en het onderlinge verschil tussen Twente en Ajax is met nog vier duels te gaan twee punten.
Trainer Aron Winter was tevreden met de winst van zijn team. ,,Aan de ene kant ben ik heel blij dat we nu op twee punten van FC Twente staan, maar aan de andere kant is het dan zo jammer dat we het vorige week tegen NEC nog weggeven in de laatste minuut. Anders had het nóg spannender geweest, want dan hadden we gelijk gestaan met FC Twente. Ik heb de jongens ook aangegeven dat dit een leuke competitie is. Het gaat om de ontwikkeling van de spelers, maar als dat hand in hand kan gaan met een kampioenschap is dat helemaal mooi."
Van Vitesse won Jong Ajax op een lastig bespeeldbaar veld verdiend, aldus de trainer. ,,Maar we hebben het onszelf weer erg moeilijk gemaakt. Als we scherper waren geweest, hadden we met zes of zeven nul kunnen winnen in plaats van de 4-2 die het nu werd. Dat is maar een magere afspiegeling van de verhoudingen."
Pas in de twintigste minuut opende Jong Ajax de score, nadat al diverse kansen waren gemist door de Amsterdammers, die al na een kwartier Stanton Lewis met een op het oog lelijke blessure naar de kant zagen gaan. Vijf minuten na de pijnlijke aftocht van de Zuid-Afrikaan vond Edgar Manucharyan het net na een goede combinatie. Jan Arie van der Heijden zorgde in de 31ste minuut uit een vrije trap voor de 2-0.
Na rust was het Jeffrey Sarpong die de 3-0 aantekende en daarmee leek de winst binnen. Maar binnen zes minuten wist Vitesse twee keer te scoren en zichzelf helemaal terug in de wedstrijd te spelen. ,,Er werd veel te makkelijk over gedacht aan onze kant", analyseerde Winter na afloop. ,,Het is zo jammer dat als je de score kunt uitbreiden, je het nog bijna weggeeft. Vorige week tegen NEC konden we na de 2-1 uitlopen naar 4-1, maar toen verzuimden we dat en het werd in de slotfase zelfs nog 2-2. Nu stonden we 3-0 voor en kreeg Vitesse kans om na de 3-2 nog gelijk te maken. 'Hoe is dat mogelijk?', vraag ik me dan af."
Dankzij een doelpunt van John Goossens gooide Jong Ajax in de 64ste minuut de wedstrijd alsnog op slot. Goossens moest er overigens in de 79ste minuut ook geblesseerd af met een enkelblessure. Hij werd vervangen door Toby Alderweireld.
Ik snap dat sowieso niet echt, want een beetje handige fotosjopper kan dat ook weer behoorlijk terugdraaien. Daarmee hebben ze ook een tijd terug een pedofiel mee gepakt.quote:Op maandag 14 april 2008 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
Ze hebben allemaal een drol in hun gezicht
Ik snap niet echt waarom je niet herkent wilt worden op zo'n fotoquote:Op maandag 14 april 2008 23:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik snap dat sowieso niet echt, want een beetje handige fotosjopper kan dat ook weer behoorlijk terugdraaien. Daarmee hebben ze ook een tijd terug een pedofiel mee gepakt.
Meen je toch nietquote:Groningen maakt 20.000 'Fun Only'-shirts
Sport FC Groningen reikt voor aanvang van het beladen duel Groningen-Ajax, woensdag, 20.000 shirts met de opdruk 'Fun Only' uit. De club hoopt daarmee bij te dragen aan een positievere sfeer rond het duel dat zondag door een stadionbrand werd afgelast.
Zondag droegen veel Groningen-supporters T-shirts met de tekst 'Fuck Ajax, 110 procent anti-Amsterdam'. De hoofdstedelingen maakten zich niet geliefd in het noorden door binnen één jaar drie Groningen-spelers te kopen. Dat zorgde mede voor de gespannen sfeer in de Euroborg.
FC Groningen maakte maandag duidelijk dat dergelijke uitingen woensdag niet gewenst zijn. "Wij hopen dat het gezonde verstand zegeviert", stelde FC Groningen in een verklaring. "Wij willen met elkaar zo snel mogelijk terug naar de uitstraling die de club had vóór afgelopen zondag. Mede daarom laten wij voor de wedstrijd van woensdag 20.000 shirts maken met de opdruk 'Fun Only'." De shirts worden bij binnenkomst uitgereikt.
En dan een afbeelding van een zippo op het t-shirtquote:
voor de zippo sidequote:Op maandag 14 april 2008 23:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En dan een afbeelding van een zippo op het t-shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |