Alleenalsjenormaal 3 pizzas en 4 pannenkoekeneet, dacht ik, maar niet dus.quote:Op maandag 14 april 2008 17:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok dus mijn 2 pizza's die nu ga eten na mn 3 pannenkoeken zijn daar niet het vermelden waard?
Ik eet gewoon 2 pizza's maar geen pannekoeken, maar omdat ik wil aankomen is dit mn pannenkoekaankomomkeerdieetstrategie.quote:Op maandag 14 april 2008 17:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alleenalsjenormaal 3 pizzas en 4 pannenkoekeneet, dacht ik, maar niet dus.
Wees niet bangquote:Op maandag 14 april 2008 17:33 schreef freecell het volgende:
Moet lukken als je in dit tempo dooreet
Vergeet je je tussendoortjes niet (risico als je voller zit van je maaltijd)
Ik had meer zoiets van: Pizzaquote:Op maandag 14 april 2008 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pannenkoeken..
Gister ook veel te ongezond gegeten, Do2 heeft altijd té veel lekkere dingen in huis..
1.95 eigenlijk zit ik perfect op gewicht, maar ja...quote:Op maandag 14 april 2008 17:40 schreef freecell het volgende:
Hoe lang ben je dan als je wilt aankomen met 86 kilo?
Jij begreep mij gewoon nooitquote:Op maandag 14 april 2008 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of naja, jij naar mij.
Fitnessen helpt ook niet altijd hoor, TARA mag niet eens fitnessen, omdat hij dan afvaltquote:Op maandag 14 april 2008 17:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
1.95 eigenlijk zit ik perfect op gewicht, maar ja...
Zie mn post erboven![]()
Eet die jongen niet genoeg?quote:Op maandag 14 april 2008 17:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Fitnessen helpt ook niet altijd hoor, TARA mag niet eens fitnessen, omdat hij dan afvalt
Gaarnequote:Op maandag 14 april 2008 17:57 schreef nietzman het volgende:
Zal ik weer over het afdakje van m'n gereedschap beginnen te emmeren?
Gaarnequote:Op maandag 14 april 2008 17:57 schreef nietzman het volgende:
Zal ik weer over het afdakje van m'n gereedschap beginnen te emmeren?
Weet je wel dat die opmerking voor dunne mensen net zo kut kan zijn als: "God, jij eet echt veel te veel zeg!" voor dikke mensen?quote:
En ook dat inderdaadquote:Op maandag 14 april 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet je wel dat die opmerking voor dunne mensen net zo kut kan zijn als: "God, jij eet echt veel te veel zeg!" voor dikke mensen?
Lijkt me zinloos om er dingen bij te gaan eten als je goed gewicht hebt. Geloof me, die kilo's komen wel met de jarenquote:Op maandag 14 april 2008 18:07 schreef Grulez het volgende:
Nah ik ben ook niet mager, alleen ja ik moet de hongerwinter ook doorkomen he
daar vertrouw ik ook opquote:Op maandag 14 april 2008 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Lijkt me zinloos om er dingen bij te gaan eten als je goed gewicht hebt. Geloof me, die kilo's komen wel met de jaren
Ja. Het was ook met een knipoog bedoeldquote:Op maandag 14 april 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet je wel dat die opmerking voor dunne mensen net zo kut kan zijn als: "God, jij eet echt veel te veel zeg!" voor dikke mensen?
zet hem er dan bijquote:Op maandag 14 april 2008 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Het was ook met een knipoog bedoeld
Hmja, je hebt gelijkquote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Avond zou iik zo zeggen, al is het dan ook nog verdacht licht buiten
Mist er trouwens een balkje? Ik heb hier nog iets liggen wat verdacht veel op een onderdeel van het kasje lijktquote:Op maandag 14 april 2008 19:42 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Marjolein en Tijm ingezaaid en vandaag Basilicum! Hoei!
Over een paar weken kan het uit het kasje op de vensterbank en naar de potten op het balkon
En dan kan ik weer andere kruiden inzaaien in mijn kasje
En ik heb ook radijsjes ingezaaid in een grote pot
Nee hoor, alle balkjes zitten er opquote:Op maandag 14 april 2008 19:49 schreef maok het volgende:
[..]
Mist er trouwens een balkje? Ik heb hier nog iets liggen wat verdacht veel op een onderdeel van het kasje lijkt(balkje van 30 cm lang ongeveer)
Het was best een vrolijke aangelegenheidquote:
Oregano! Goed planquote:Op maandag 14 april 2008 19:53 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag oregano geplant.
Maar het zal weer dood gaan, planten doen het niet zo goed bij mij.
Oregano.quote:Op maandag 14 april 2008 19:53 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag oregano geplant.
Maar het zal weer dood gaan, planten doen het niet zo goed bij mij.
Hoe is het met jullie 3en?quote:
Daar begint het al.quote:Op maandag 14 april 2008 21:09 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
ik heb anders wel een beetje buikpijn opeens
Jij nietquote:Op maandag 14 april 2008 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom? Ik wil niet.
gewoon.quote:Op maandag 14 april 2008 21:07 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
wiezo moet ik sterven?
RIP voor de nabestaandenquote:Op maandag 14 april 2008 21:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oké.
Maar ik voel me er toch niet helemaal lekker bij.
Nou, volgens mij wel hoor. We gaan allemaal een keer doodquote:
sjit, je hebt gelijkquote:Op maandag 14 april 2008 21:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, volgens mij wel hoor. We gaan allemaal een keer dood
quote:Op maandag 14 april 2008 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij niet
[..]
gewoon.
[..]
RIP voor de nabestaanden
ik ben een aardig end op weg iigquote:Op maandag 14 april 2008 21:24 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
is er al iemand dood?
Ik heb een half jaar stagegelopen bij een aardappelverwerkend bedrijf, een van mijn taken daar was inderdaad 1000 en 1300 kg kisten legenquote:Op maandag 14 april 2008 21:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Heb je de aardappels er al uitgehaald?
En als je dat soort uitspraken doet NOG eerder !quote:Op maandag 14 april 2008 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ALs je in een Citroën rijdt alleen wat eerder dan een ander.![]()
Daar ga je, Beekman!
quote:Op maandag 14 april 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar stagegelopen bij een aardappelverwerkend bedrijf, een van mijn taken daar was inderdaad 1000 en 1300 kg kisten legen
leuk werkquote:Op maandag 14 april 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar stagegelopen bij een aardappelverwerkend bedrijf, een van mijn taken daar was inderdaad 1000 en 1300 kg kisten legen
-quote:Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
leuk werk
ik leeg meestal de pan waar ze in gekookt zijn..
Mja, ik meende het niet, maar t heeft het topic leuk tot levengebrachtquote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wat doet het er toe als we toch dood moeten.
Je meende het niet.quote:Op maandag 14 april 2008 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik meende het niet, maar t heeft het topic leuk tot levengebracht
Nope, sorry.quote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geen "ik kan niet verder zonder jou"-s? Geen lang aangehouden "nee"?
Suc6quote:Op maandag 14 april 2008 22:19 schreef Inkomen het volgende:
Ik voel mij misplaatst. Ik maak er een eind aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |