Ja. Het was ook met een knipoog bedoeldquote:Op maandag 14 april 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet je wel dat die opmerking voor dunne mensen net zo kut kan zijn als: "God, jij eet echt veel te veel zeg!" voor dikke mensen?
zet hem er dan bijquote:Op maandag 14 april 2008 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Het was ook met een knipoog bedoeld
Hmja, je hebt gelijkquote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Avond zou iik zo zeggen, al is het dan ook nog verdacht licht buiten
Mist er trouwens een balkje? Ik heb hier nog iets liggen wat verdacht veel op een onderdeel van het kasje lijktquote:Op maandag 14 april 2008 19:42 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Marjolein en Tijm ingezaaid en vandaag Basilicum! Hoei!
Over een paar weken kan het uit het kasje op de vensterbank en naar de potten op het balkon
En dan kan ik weer andere kruiden inzaaien in mijn kasje
En ik heb ook radijsjes ingezaaid in een grote pot
Nee hoor, alle balkjes zitten er opquote:Op maandag 14 april 2008 19:49 schreef maok het volgende:
[..]
Mist er trouwens een balkje? Ik heb hier nog iets liggen wat verdacht veel op een onderdeel van het kasje lijkt(balkje van 30 cm lang ongeveer)
Het was best een vrolijke aangelegenheidquote:
Oregano! Goed planquote:Op maandag 14 april 2008 19:53 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag oregano geplant.
Maar het zal weer dood gaan, planten doen het niet zo goed bij mij.
Oregano.quote:Op maandag 14 april 2008 19:53 schreef Bob. het volgende:
Ik heb vandaag oregano geplant.
Maar het zal weer dood gaan, planten doen het niet zo goed bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |