Nu je het zegt: Ja, behoorlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mis jij de good ol' days ook niet een beetje?
Ikwilvan mnbuikaf,maarmagnietmeer in de dieetclubkomenquote:Op maandag 14 april 2008 15:07 schreef freecell het volgende:
Mijn buik jeukt!
Aan de buitenkant deze keer, dat scheelt, kan ik in ieder geval krabben
En terechtquote:Op maandag 14 april 2008 15:10 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ikwilvan mnbuikaf,maarmagnietmeer in de dieetclubkomen
Sportschool is inderdaad erg nuttig, maar dat topic motiveerde mij altijd wel om door te zetten hoorquote:Op maandag 14 april 2008 15:17 schreef Sebasser het volgende:
Je kan ook gewoon naar de sportschool gaan, ik denk niet dat je van baggeren in een topic slanker wordt.
Ja, das goed. En sarcastische opmerkingen naar elkaar gooien, net als vroeger?quote:Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nu je het zegt: Ja, behoorlijk.
Zullen we samen in een hoekje gaan zitten?
Je bent hier niet zo vaak meer he!quote:
haat-liefde verhoudingenquote:Op maandag 14 april 2008 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of naja, jij naar mij.
Mja,ikben er echtserieus in, maar op eenandere manier dan jullie.quote:
Geband uit de dieetclubquote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja,ikben er echtserieus in, maar op eenandere manier dan jullie.
Datis niet zomoeilijkhoor:') Maaruitsprakenindetrantvan"vandaag 4 schnitzel gehad vooravondeten ipvde gebruikelijke 6" vielen niet in goede aardequote:Op maandag 14 april 2008 16:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Geband uit de dieetclub
ik wil aankomen telt dat ook?
Mja, de meeste daar zijn vooral bezig met gezónd eten. Dat was niet jouw doel, dus pas je niet in het topicquote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja,ikben er echtserieus in, maar op eenandere manier dan jullie.
Past drank en schizofrenie niet meer in jouw straatje?quote:Op maandag 14 april 2008 12:49 schreef missmayo het volgende:
Iik ben nu bezig met mijn eindscriptie (drugs en schizofrenie) en ik moet zeggen das nog niet zo makkelijk als dat ik dacht dus tips zijn welkom!!!
Ikvindhetdanwel weer grappig datdegene met de grootstebek gewooneenomgebouwde vent(of eenvroiuwmetrotkop ensnor) blijkttezijnquote:Op maandag 14 april 2008 17:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, de meeste daar zijn vooral bezig met gezónd eten. Dat was niet jouw doel, dus pas je niet in het topic
Maar je kan best zelf een topic openen
Ok dus mijn 2 pizza's die nu ga eten na mn 3 pannenkoeken zijn daar niet het vermelden waard?quote:Op maandag 14 april 2008 16:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
Datis niet zomoeilijkhoor:') Maaruitsprakenindetrantvan"vandaag 4 schnitzel gehad vooravondeten ipvde gebruikelijke 6" vielen niet in goede aardeen datterwijl datvoor mij eengrote ontbering is
Ehh waarin?quote:Op maandag 14 april 2008 16:46 schreef JH87 het volgende:
Hihi, ik ben net gevraagd betaald te komen presenteren, 2 maal 45 minuten. Ik begin naam te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |