Hey hoi!!quote:Op maandag 14 april 2008 09:49 schreef MaxMark het volgende:
Hey, het is Jo0lz.
Wheheh. Ik zag gisteren iemand op Twitter live verslag doen van alles, toen 's middags op de radioquote:
We hebben geBBQ'tquote:Op maandag 14 april 2008 09:37 schreef Jo0Lz het volgende:. Hoi mensen!
Iemand hier de Euroborg in de fik gezet?.
Nou, geen idee. Toen ik wegliep en mijn antwoorden met die van mijn buurman vergeleek, danquote:Op maandag 14 april 2008 10:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En hoe ging het?
Ik ben ook weer in het land der levenden
quote:Op maandag 14 april 2008 10:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, geen idee. Toen ik wegliep en mijn antwoorden met die van mijn buurman vergeleek, dan
heeft 1 van ons een dikke onvoldoende. Maargoed, mijn buurman had overal A ingevuld..
Love seatsquote:Op maandag 14 april 2008 09:52 schreef Sebasser het volgende:
Zolang de Must see met hun love seats maar niet gesloten is vind ik het best dat er brand is geweest.
voetbal.
Nee, dat idiote van je leerlingnummer inkleuren. Maar de vakjes kloppen niet met onsquote:Op maandag 14 april 2008 10:16 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is er nou mis met een vakje a b c of d in kleuren?
quote:Op maandag 14 april 2008 10:18 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, dat idiote van je leerlingnummer inkleuren. Maar de vakjes kloppen niet met ons
studentnummer etc. Dus moet je alles 20x nalezen
Hmm, trouwens Jesse. Je bent op zoek naar een ban?quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
![]()
Dat is alleen maar zodat alles lekker geautmatiseerd nagekeken kan worden
Ik was te laatquote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hmm, trouwens Jesse. Je bent op zoek naar een ban?
Zag het wel op FP
Als je het 5x achter elkaar doen. Heb je zo een ban te pakkenquote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik was te laat![]()
En normaal krijg ik geen kans om een fipo te scoren
Hmm, bij het stadion aan de Peizerweg?quote:Op maandag 14 april 2008 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
vanochtend vanuit de trein nog een fikje gezien nabij de Peizerweg
Niet meer! Na een half uur koelen met euh.. bevroren paprika (Ja sue me, ik heb geen ijsklontjes.quote:Op maandag 14 april 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen je dat postte zat ik al lang en breed op m'n werk
Arme Bob. Zie je er erg dramatisch uit?
Bevroren paprika.quote:Op maandag 14 april 2008 11:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet meer! Na een half uur koelen met euh.. bevroren paprika (Ja sue me, ik heb geen ijsklontjes.) was het haast weg.
Waarom heb je geen ijsjes in huis? IJsjes.quote:Op maandag 14 april 2008 11:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja het was dat of een hele pizza tegen mijn gezicht aan duwen.
Omdat het een vrouwennick is.quote:Op maandag 14 april 2008 12:20 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, nietzman waarom denk je dat dan altijd?
Goed dat je het zegt: ik dacht dat ook.quote:Op maandag 14 april 2008 12:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Net zoals ik bij Bob heel lang dacht "Gatver, zo'n ding met ballen.".
Leg eens uit waarom het een vrouwennick is dan?quote:Op maandag 14 april 2008 12:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Omdat het een vrouwennick is.
Net zoals ik bij Bob heel lang dacht "Gatver, zo'n ding met ballen.".
IK BEN EEN KEILEUKE JONGEDAME JA.quote:Op maandag 14 april 2008 12:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt: ik dacht dat ook.
Jo0lz!!quote:
Ja, tentamen ging kut. Dus alles gaat weer okéquote:Op maandag 14 april 2008 12:41 schreef missmayo het volgende:
goedenmorgen!
ikkuh ben ook eens wakker! jullie allemaal uitgelezen en kan er hier weer gepraat worde?
quote:Op maandag 14 april 2008 12:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, tentamen ging kut. Dus alles gaat weer oké
Er kan weer gepraat worden
Terecht ook met die inspanning van jouquote:Op maandag 14 april 2008 12:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, tentamen ging kut. Dus alles gaat weer oké
Er kan weer gepraat worden
tss, je bent gewoon jaloers op mijn snelleeskunstenquote:Op maandag 14 april 2008 12:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Terecht ook met die inspanning van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |