Kweet het nog niet goed met haar. Of ze is heel doortrapt. Of ze is zo onnozel als een koe.quote:Op zondag 13 april 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, met man en macht moet Claire er weer bijgetrokken worden.
Ik nam haar al niet al te serieus, maar vanaf nu helemaal niet meer....
En daar heb je helemaal gelijk in, dan heeft het ook weinig nut.quote:Op zondag 13 april 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag van mij ook, maar als Joris er net als Bas maar een beetje bij gaat hangen, heeft zo'n logeerpartijtje weinig nut, niet voor ons kijkers en ook niet voor Huub.
In het riool zijn ze nu druk met slingers ophangen voor hun opperratquote:Op zondag 13 april 2008 23:39 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor weer vreemd taaltje lullen Brian en Kenneth.
Laat hem gewoon volgend jaar jarig worden..Hoeven wij dat niet meer mee te maken..quote:Op zondag 13 april 2008 23:38 schreef Mopsieflopsie het volgende:
Dat Brain jarig is laat me echt koud!!
Nou, zijn entree is veelbelovend. Ik denk nu toch dat het wel wat wordtquote:Op zondag 13 april 2008 23:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En daar heb je helemaal gelijk in, dan heeft het ook weinig nut.
Wel voor Huub: het besef dat mensen in de buitenwereld heel wat rustiger zijn dan de gekken in de Gouden kooiquote:Op zondag 13 april 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag van mij ook, maar als Joris er net als Bas maar een beetje bij gaat hangen, heeft zo'n logeerpartijtje weinig nut, niet voor ons kijkers en ook niet voor Huub.
quote:Op zondag 13 april 2008 23:38 schreef Mopsieflopsie het volgende:
Dat Brain jarig is laat me echt koud!!
Ik denk het óók!quote:Op zondag 13 april 2008 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, zijn entree is veelbelovend. Ik denk nu toch dat het wel wat wordt
Mwah, ok.quote:Op zondag 13 april 2008 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Wel voor Huub: het besef dat mensen in de buitenwereld heel wat rustiger zijn dan de gekken in de Gouden kooi
EN dan komt Theo misschien nog wel voor 1 nachtjequote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah, ok.
Als ik het goed begrijp gaat Joris woensdag weer weg?
Oh dat zou leuk zijn. Ik zet het nog even in de update (jouw cap staat er ook in).quote:Op zondag 13 april 2008 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan komt Theo misschien nog wel voor 1 nachtje
Brian is een scherp observatorquote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Joris is er nog geen 5min. en rat heeft de adres gegevens e.d al van z,n koffer geplukt.
En zegt kan je beter weggooien hoor, weten al je gegevens en rukt het er vervolgens gelijk af. rat!
quote:Op zondag 13 april 2008 23:46 schreef Mopsieflopsie het volgende:
[..]
Een lekker vent die niet blijft slapen
quote:Op zondag 13 april 2008 23:48 schreef Py het volgende:
Vind het wel een goed plan als Joris en Anouk gaan konijnen
quote:Op zondag 13 april 2008 23:46 schreef Mopsieflopsie het volgende:
[..]
Een lekker vent die niet blijft slapen
wil je geen grappen over hummers makenquote:Op zondag 13 april 2008 23:01 schreef Copycat het volgende:
http://www.hummerhuren.nl/
ofwel: TerugVindProletenbak.
Volgens mij over het meegaan naar evenementen na DGK, dus als Huub optreedt.quote:Op zondag 13 april 2008 23:54 schreef avonne het volgende:
Ik heb het net gemist. Huub zei iets over ingrijpen door Joris en anderen. Ging het over het huwelijk ?
Leukquote:Op zondag 13 april 2008 23:57 schreef BarryK het volgende:
Anouk zat toen Joris net binnenkwam hele tijd te staren naar 'm volgens mij.
Nu is ze beetje baldadig/lacherig met vriendinnetje Claire ...
quote:Op zondag 13 april 2008 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Nu Nena naar binnen........
Dan staat er inmiddels vast weer zo'n geweldige OPquote:Op maandag 14 april 2008 00:05 schreef Prospera het volgende:
Damn loop ik zo opeens 4 pagina's achter ,zit Joris erin![]()
en hoor ik Amanda
gillen om champagne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |