Wel voor Huub: het besef dat mensen in de buitenwereld heel wat rustiger zijn dan de gekken in de Gouden kooiquote:Op zondag 13 april 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag van mij ook, maar als Joris er net als Bas maar een beetje bij gaat hangen, heeft zo'n logeerpartijtje weinig nut, niet voor ons kijkers en ook niet voor Huub.
quote:Op zondag 13 april 2008 23:38 schreef Mopsieflopsie het volgende:
Dat Brain jarig is laat me echt koud!!
Ik denk het óók!quote:Op zondag 13 april 2008 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, zijn entree is veelbelovend. Ik denk nu toch dat het wel wat wordt
Mwah, ok.quote:Op zondag 13 april 2008 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Wel voor Huub: het besef dat mensen in de buitenwereld heel wat rustiger zijn dan de gekken in de Gouden kooi
EN dan komt Theo misschien nog wel voor 1 nachtjequote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah, ok.
Als ik het goed begrijp gaat Joris woensdag weer weg?
Oh dat zou leuk zijn. Ik zet het nog even in de update (jouw cap staat er ook in).quote:Op zondag 13 april 2008 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan komt Theo misschien nog wel voor 1 nachtje
Brian is een scherp observatorquote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Joris is er nog geen 5min. en rat heeft de adres gegevens e.d al van z,n koffer geplukt.
En zegt kan je beter weggooien hoor, weten al je gegevens en rukt het er vervolgens gelijk af. rat!
quote:Op zondag 13 april 2008 23:46 schreef Mopsieflopsie het volgende:
[..]
Een lekker vent die niet blijft slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |