quote:
en bedanktquote:Op zondag 13 april 2008 23:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dit kwam vanmorgen langs...
[ afbeelding ]
[COS 3530] Saai Weekend of gaat er nog wat gebeuren ..?
Denk niet dat jaap zich kan herinneren waneer hij hem voor het laatst live gezien heeft?(behalve via een spiegel)quote:
Boeit me echt niet, ook niet na de opmerking van iemand (noekje?) dat jaaps reet op een vagina lijktquote:Op zondag 13 april 2008 23:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dit kwam vanmorgen langs...
[ afbeelding ]
[COS 3530] Saai Weekend of gaat er nog wat gebeuren ..?
Dus dat wordt zometeen om 12 uur champagne en taart? Goh, wat leukquote:Op zondag 13 april 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
Tja ratten worden niet zo oud dus iedere verjaardag moet gevierd worden.
Waarschijnlijk een verbod om iets te verpesten voor het grote feest van rat en zijn del.quote:Op zondag 13 april 2008 23:24 schreef kit2u het volgende:
misschien de kooi aan het versieren voor Brian?
De RAT is bijna jarig.quote:Op zondag 13 april 2008 23:25 schreef avonne het volgende:
Amanda is helemaal netjes aangekleed en opgetut.
Normaal wil ze om 23 uur naar bed.
Gaat er nog wat gebeuren?
Ja idd. Kenneth kletst er wel lekker op los. Hopelijk brengt Joris meer straks. Maar dat is ook best een rustige. Niet echt een vuurwerktype.quote:Op zondag 13 april 2008 23:21 schreef Disana het volgende:
Die Sebastiaan heeft ook helemaal geen impact gehad he? Ik bedoel, Kenny is constant in beeld met zijn verhalen en hij probeert Brian zelfs bij de maatschappij te betrekken... maar van Bas heb ik dat allemaal niet gezien. Ben benieuwd wanneer Joris komt.
Maar ze heeft geen lipgloss opgedaan, dan kan ze Brian gewoon zoenen, zegt ze.quote:Op zondag 13 april 2008 23:28 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wat verf voor delmanda...
Nee, maar misschien dat Joris zich wel meer aan de missie zal houden door met Huub over HEL te praten.quote:Op zondag 13 april 2008 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ja idd. Kenneth kletst er wel lekker op los. Hopelijk brengt Joris meer straks. Maar dat is ook best een rustige. Niet echt een vuurwerktype.
En ik moet over vijf uurtjes weer aan de bakquote:
Truste Ruudquote:Op zondag 13 april 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik moet over vijf uurtjes weer aan de bakHou het een beetje in de gaten voor me
![]()
![]()
Rij voorzichtig straks Ruud en welterustenquote:Op zondag 13 april 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik moet over vijf uurtjes weer aan de bakHou het een beetje in de gaten voor me
![]()
![]()
Tja, met man en macht moet Claire er weer bijgetrokken worden.quote:Op zondag 13 april 2008 23:21 schreef Py het volgende:
Weer streamlock?
Ik denk dat ik de verjaardag van Brian ook niet vanaf het begin mee ga makenquote:Op zondag 13 april 2008 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo zie ik zijn rol ook. Als een soort katalysator voor Huub. Maar het zou ook kunnen dat Huub het wel even lekker vindt, met Joris en Claire, en dat ie daarvan wil genieten.quote:Op zondag 13 april 2008 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar misschien dat Joris zich wel meer aan de missie zal houden door met Huub over HEL te praten.
Dát denk ik dus ook.quote:Op zondag 13 april 2008 23:32 schreef Py het volgende:
[..]
Zo zie ik zijn rol ook. Als een soort katalysator voor Huub. Maar het zou ook kunnen dat Huub het wel even lekker vindt, met Joris en Claire, en dat ie daarvan wil genieten.
maar ja, jou nemen we niet serieus.quote:Op zondag 13 april 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, met man en macht moet Claire er weer bijgetrokken worden.
Ik nam haar al niet al te serieus, maar vanaf nu helemaal niet meer....
Nou ja, dat mag van mij ook, maar als Joris er net als Bas maar een beetje bij gaat hangen, heeft zo'n logeerpartijtje weinig nut, niet voor ons kijkers en ook niet voor Huub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |