quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef BuffyJan het volgende:
Ik viel er in maar volgens mij was Kenny bo mama Jaap aan t opstoken. Maar Jaap vond dat ie te ver was gegaan. Jammer Kenny! Ga maar snel terug naar school!
Amanda zei: Jeej lekker naar Purmerend dinsdag.
Jammer snol. Je mag niet mee
Claire is zichtbaar opgelucht en begrijpt dat Pa Ron zo boos was en ook dat het over Jaap ging.quote:Op zondag 13 april 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Amanda denkt nog steeds dat ze mee gaat dinsdag
Huub: en ik zei ook nog dat als Brian een labrador was, hij afgemaakt zou worden vanwege rasonzuiverheidquote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:
Die rat staat met zijn wannabe David Beckham looks, af te luisteren met het noutleerblokje in zijn handen.....stumpert.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Heerlijk toch, hoe hij daar zelfingenomen met zijn Sherlock-kwaliteiten staat ter wezen, en zichzelf belachelijk maakt.
Huub: Over 39 dagen is het afgelopen, maar hoe ziek het ook is, na zo'n dag als vandaag vind ik het wel jammer.quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef Prospera het volgende:
Japie heeft zijn excuses op tv aangeboden, dat zal een mooie scene zijn geweest zegt Huub.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef mazaru het volgende:
LOL!!
Ze hebben die auto weer weggehaald die voor het hek stond
quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Er stond daadwerkelijk een auto voor het hek om doorbraak te voorkomen.
Rico: wat ben je aan het doen, aan het plassen?quote:Op zondag 13 april 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]Damn... dat is wel heel ernstig hoor
![]()
En humor natuurlijk... die angsthazen van de redactie weten dus dat ze echt veel te ver gegaan zijn
quote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef Spaarne het volgende:
Kenny vindt dat Jaap slanke benen heeft.
Ricardo: "Dan heb je z'n piemel nog niet gezien."
Ja, die piemel is behoorlijk mager.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gespuis, simpel.
Amanda is nog zo vrolijk. Ik hoop vanavond nog mee te maken dat ze haar vertellen dat ze niet mee mag. Maar voor hetzelfde geld moet het stilzwijgend gaan.
Ik denk dat de sleutel van de kooi op het buro van Wilma nanninga lag en die heeft de pa van Clair gekregen.quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef yvonne het volgende:
Waarom kwam die Pa vandaag pas opdagen?
Als ik als ouder zo nijdig was stond ik diezelfde dag nog op de stoep.
Of moest de extra cameraploeg geregeld worden en die konden pas zondag?
Kom, kom, kom, ook dit is script.
Zeggen dat iemands moeder nooit komt............of zeggen dat hij iemands moeder anaal en vaginaal gaat nemen tijdens de bruiloft.............. waar zit het verschil?quote:Op zondag 13 april 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, Claire had het eergisteren? nog over Amanda's moeder, ze zat Amanda daar mee te teasen. Beetje hypocriet van pa Claire om te stellen dat hij niet wenst dat familie er bij betrokken wordt.....
Neemt hij hem van de week al gelijk meequote:Op zondag 13 april 2008 23:00 schreef BarryK het volgende:
Kennie is blij als Brian uit de kooi gaat...
Pa Claire zei letterlijk "Tegen elkaar spelen is prima, maar de familie moet er buiten blijven".quote:Op zondag 13 april 2008 23:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Zeggen dat iemands moeder nooit komt............of zeggen dat hij iemands moeder anaal en vaginaal gaat nemen tijdens de bruiloft.............. waar zit het verschil?
Oe! Oe! Ik weet het: Het eerste is een feit, het tweede bluf!quote:Op zondag 13 april 2008 23:01 schreef Dark het volgende:
Zeggen dat iemands moeder nooit komt............of zeggen dat hij iemands moeder anaal en vaginaal gaat nemen tijdens de bruiloft.............. waar zit het verschil?
Prijs!quote:Op zondag 13 april 2008 23:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Oe! Ik weet het: Het eerste is een feit, het tweede bluf!
Kom ik toch ook op "de manier waarop" en daar zit nogal wat verschil in natuurlijk, of je iemand eens nart omdat haar moeder niet komt of omdat je iemand dreigt vaginaal en anaal uit te wonen.quote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pa Claire zei letterlijk "Tegen elkaar spelen is prima, maar de familie moet er buiten blijven".
Zeker weten!quote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, wat mij betreft is Brian nog niet jarig als hij na de kooi gaat uitleggen waarom hij zich zo gedragen heeft als wij hebben kunnen zien.
Daar heeft hij helaas een te dik bord voor z'n kop voor..Komt niet binnen bij hemquote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, wat mij betreft is Brian nog niet jarig als hij na de kooi gaat uitleggen waarom hij zich zo gedragen heeft als wij hebben kunnen zien.
Blijft de vraag open of Jaap met dat kleine wormpje van hem wel iemand uit kan wonen....quote:Op zondag 13 april 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom ik toch ook op "de manier waarop" en daar zit nogal wat verschil in natuurlijk, of je iemand eens nart omdat haar moeder niet komt of omdat je iemand dreigt vaginaal en anaal uit te wonen.
Nee met zo'n ieniemienie als die van Jaap lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk, dus komt de moeder van Claire ook nietquote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Blijft de vraag open of Jaap met dat kleine wormpje van hem wel iemand uit kan wonen....
dus wat maken ze zich nou zorgen?
er is vast nog wel een cap van..
quote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Blijft de vraag open of Jaap met dat kleine wormpje van hem wel iemand uit kan wonen....
Is dat waar die oom zit ondergedoken?quote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef T-lex het volgende:
Dit gaat over dat stuk grond van Brian op Bonaire....
Jaap naar achteren ofzo? Toen hij hoorde dat bezoek al langs is geweest ging hij uit jacuzzi en daarna heb ik 'm niet meer gezien.quote:Op zondag 13 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Is Jaap al langs geweest ?
Nee, denk het ook nietquote:Op zondag 13 april 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee met zo'n ieniemienie als die van Jaap lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk, dus komt de moeder van Claire ook niet
Neequote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap moet hem volgens mij eerst open krabben voordat hij gaat plassenquote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Het staat op mn netvlies gegrift, die hele nacht
Ook dat ie tegen Sylvia zei dat hij met z'n 22 cm haar ging uitwonen
Mist er geen komma?quote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Over 45 minuten is Brian natuurlijk jarig en zal de eerste verrassing er wel ingegooid wordenquote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tis over 23 en Aman weer aangekleed ? Mag dat ?
Dat verbaast me ook, zou er nog wat komen??quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij het grote feest vergeten?quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Plast ie niet zittend?quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaap moet hem volgens mij eerst open krabben voordat hij gaat plassen
Hoe lang geleden is dat eigenlijk al weer, een jaar ofzo? Herinner me het nog als de dag (nacht) van gisteren, op een doordeweekse nacht tot een uur of drie doorstreamenquote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
quote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
Brian praat alsof hij heeft gewonnen. Aannemers, huis bouwen op Bonaire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |