Nee met zo'n ieniemienie als die van Jaap lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk, dus komt de moeder van Claire ook nietquote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Blijft de vraag open of Jaap met dat kleine wormpje van hem wel iemand uit kan wonen....
dus wat maken ze zich nou zorgen?
er is vast nog wel een cap van..
quote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Blijft de vraag open of Jaap met dat kleine wormpje van hem wel iemand uit kan wonen....
Is dat waar die oom zit ondergedoken?quote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef T-lex het volgende:
Dit gaat over dat stuk grond van Brian op Bonaire....
Jaap naar achteren ofzo? Toen hij hoorde dat bezoek al langs is geweest ging hij uit jacuzzi en daarna heb ik 'm niet meer gezien.quote:Op zondag 13 april 2008 23:10 schreef chufi het volgende:
Is Jaap al langs geweest ?
Nee, denk het ook nietquote:Op zondag 13 april 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee met zo'n ieniemienie als die van Jaap lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk, dus komt de moeder van Claire ook niet
Neequote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap moet hem volgens mij eerst open krabben voordat hij gaat plassenquote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Het staat op mn netvlies gegrift, die hele nacht
Ook dat ie tegen Sylvia zei dat hij met z'n 22 cm haar ging uitwonen
Mist er geen komma?quote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
Over 45 minuten is Brian natuurlijk jarig en zal de eerste verrassing er wel ingegooid wordenquote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tis over 23 en Aman weer aangekleed ? Mag dat ?
Dat verbaast me ook, zou er nog wat komen??quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij het grote feest vergeten?quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Plast ie niet zittend?quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaap moet hem volgens mij eerst open krabben voordat hij gaat plassen
Hoe lang geleden is dat eigenlijk al weer, een jaar ofzo? Herinner me het nog als de dag (nacht) van gisteren, op een doordeweekse nacht tot een uur of drie doorstreamenquote:Op zondag 13 april 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
quote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
Brian praat alsof hij heeft gewonnen. Aannemers, huis bouwen op Bonaire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |