Vervolg van:
[COS #3535] Papa Claire to the rescueOver een uurtje is hij jarig dan
![]()
Maar er gebeurde veel in de afgelopen COS
Papa Ron kwam binnen zonder de Hummer waar we allemaal opgehoopt hadden.
Wel kregen de streamers daarvoor en tijdens een aantal SL's tegen hun kiezen
![]()
![]()
Maar goed, Papa is op legale wijze, met bescherming binnen gekomen en Claire in tranen
![]()
Papa wil niet te ver uit elkaar praten
![]()
Papa legt uit dat hij heel erg boos is geworden omdat zijn vrouw er op een smerige manier werd bij gehaald. De persoon in kwestie, Jaap heeft een verklaring voor tv/streamers afgelegd dat
hij dat niet zo heeft bedoeld en bood zijn excuses aan.
De buren zijn allervriendelijkst voor hem geweest, hij heeft goed kunnen onderhandelen met ze.
Hij roemt nog even Ome Toine, kennelijk de rellert in de familie, die eerder Claire had gebeld, dat ze haar nú kwamen halen.
Ron krijgt een biertje en een smokertje
![]()
Hij heeft contact gehad met Wilma Nanninga, die evenzeer allerliefst was, tja na die scoop natuurlijk wel
Contact met Sly van nowlife en papa Ron is overtuigd van alle fanmail/telefoontjes die hij heeft gehad.
![]()
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef BuffyJan het volgende:Ik viel er in maar volgens mij was Kenny bo mama Jaap aan t opstoken. Maar Jaap vond dat ie te ver was gegaan. Jammer Kenny! Ga maar snel terug naar school!
Amanda zei: Jeej lekker naar Purmerend dinsdag.
Jammer snol. Je mag niet mee

![]()
quote:
Claire is zichtbaar opgelucht en begrijpt dat Pa Ron zo boos was en ook dat het over Jaap ging.
![]()
Nadat Claire gerustgesteld is, Pa helemaal achter het huwelijk staat én hij heeft bedongen dat Claire dinsdag met haar moeder samen een jurk mag uitkiezen, mag ze Huubke gaan halen.
Huub formuleert prima en lijkt een goede aansluiting te hebben met Ron
![]()
Hij snapt helemaal waarom Ron zo reageerde en dat zou hij ook bij Claire doen als iemand zo over haar zou praten.
Ron merkt nog op, dat als Jaap nu zou binnenkomen hij hem dwars door de deur zou slaan, ongeacht hoe zwaar Jaap is.
![]()
Ron gaat weg en doet een hug met het bruidspaar
![]()
Brian ziet er niet heel ontspannen uit
![]()
Mazaru
Terug in het huis een update aan Anouk
Huub: wat een fucking huis
![]()
en ja hoor
![]()
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef beequeen het volgende:Die rat staat met zijn wannabe David Beckham looks, af te luisteren met het noutleerblokje in zijn handen.....stumpert.

Huub: en ik zei ook nog dat als Brian een labrador was, hij afgemaakt zou worden vanwege rasonzuiverheid
Hij kan het maar niet onthouden
![]()
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef Gert het volgende:[..]
Heerlijk toch, hoe hij daar zelfingenomen met zijn Sherlock-kwaliteiten staat ter wezen, en zichzelf belachelijk maakt.

quote:
Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef Prospera het volgende:Japie heeft zijn excuses op tv aangeboden, dat zal een mooie scene zijn geweest zegt Huub.
Huub: Over 39 dagen is het afgelopen, maar hoe ziek het ook is, na zo'n dag als vandaag vind ik het wel jammer.
quote:
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:Er stond daadwerkelijk een auto voor het hek om doorbraak te voorkomen.
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:28 schreef Leandra het volgende:[..]

Damn... dat is wel heel ernstig hoor
En humor natuurlijk... die angsthazen van de redactie weten dus dat ze echt veel te ver gegaan zijn

Rico: wat ben je aan het doen, aan het plassen?
Jaap: ik doe de oerang oetanstand.
![]()
![]()
De boosdoener van een hele turbulente streamavond
![]()
Chufi
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef Spaarne het volgende:Kenny vindt dat Jaap slanke benen heeft.
Ricardo: "Dan heb je z'n piemel nog niet gezien."
Ja, die piemel is behoorlijk mager.
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:37 schreef Disana het volgende:[..]
Het is gespuis, simpel.
Amanda is nog zo vrolijk. Ik hoop vanavond nog mee te maken dat ze haar vertellen dat ze niet mee mag. Maar voor hetzelfde geld moet het stilzwijgend gaan.
Maar Brian is over 10 minuutjes jarig, dáár moet het nu eigenlijk over gaan
![]()
Chufi
Drugs tast de hersenen aan. Hij weet niet eens meer wat die een kwartier geleden heeft staan afluisteren
![]()
Mazaru
Nou Brian, gefeliciteerd dan maar
oh oh oh, Joris is er
[ Bericht 63% gewijzigd door Prospera op 13-04-2008 23:55:39 ]