Wat dezelfde eisen zijn als die van Huub & Claire, die maar niet tegemoet worden gekomen. Als Brian en Amanda in dit bootje hadden gezeten, was daar allang duidelijkheid over gegeven. Ik zie uit naar het volgende familielid die nog maar wat recht komt trekken, als het nodig is.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zei ik net al..het is voor de redactie belangrijk om de bruiloft door te laten gaan. Goed voor de laatste kijkcijfers en goed voor de promotie..
dus dan maar toegeven aan de eisen van de vader van Claire
Nee, dat is een kutsmoes om je ermee te bemoeien want die familie ziet dat Claire de miljoenen niet aan het veiligstellen is.quote:
..........das geen makkelijk raadsel Mazaru...quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal niet naar zijn zin heeft nu.
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Kunnen ze eens horen zien hoe normale mensen met elkaar praten...quote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef grazygirl het volgende:
gaat dat tuig nu afluisteren en dat mag?
quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Ja, is ook!quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat zei ik net al..het is voor de redactie belangrijk om de bruiloft door te laten gaan. Goed voor de laatste kijkcijfers en goed voor de promotie..
dus dan maar toegeven aan de eisen van de vader van Claire
Nee hoor, is helemaal niets mis mee, maar het gaat mij om de combinatie hoe hij met Claire omgaat, hij praat tegen haar alsof ze een klein kind is en natuurlijk kan ik me heel goed voorstellen dat hij vreselijk kwaad is om de dingen die Jaap over zijn vrouw heeft gezed, maar om Claire daarom op hoge poten uit de kooi te willen halen, vind ik te gek voor woorden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef jacq2 het volgende:
[..]
en wat is daar fout aan? mijn ouders noem ik ook nog steeds papa en mama, daar is helemaal niets verkeerds mee !
Vertelquote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef jacq2 het volgende:
chapeau voor vader van Claire.
Die komt voor zijn dochter op en laat de redaktie even merken dat niet zomaar alles kan.
de redaktie is altijd al erg welwillend geweest richting brian en amanda, het is alleen maar kwalijk te noemen dat iemand van buitenaf het eindelijk voor elkaar krijgt om daar eens een keer paal en perk aan te stellen.
overigens, op VOL is men nagenoeg en masse zwaar over de zeik, ik zeg: ik vind het prachtig !
Waarom luistert Brian niet af?quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef mazaru het volgende:
Ik noem geen namen
[ afbeelding ]
Hij is dan ook voor de slimme onder onsquote:Op zondag 13 april 2008 21:56 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
..........das geen makkelijk raadsel Mazaru...
Veelal in reactie op wat hij naar z'n hoofd kreeg geslingerd over z'n familie. Er zijn lang geleden afspraken gemaakt dat familie er niet meer bij betrokken zou worden. Lafbek Jaap, van Cora - ik weet waar ze woont, inmiddelsquote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat is een kutsmoes om je ermee te bemoeien want die familie ziet dat Claire de miljoenen niet aan het veiligstellen is.
Huub, zijn aanstaande schoonzoon, heeft wel ergere dingen geroepen.
Papa: Ja maar dat is niet erg. Maar wat er over mijn vrouw is gezegd over anaal en vaginaal, dat kan niet.quote:Op zondag 13 april 2008 21:55 schreef Smash-it het volgende:
Huub vraagt zich af of het een goede manier was om naar Wilma N. te stappen. En hij geeft eerlijk toe dat hij ook uitlatingen over familieleden heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |