quote:
en bedanktquote:Op zondag 13 april 2008 23:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dit kwam vanmorgen langs...
[ afbeelding ]
[COS 3530] Saai Weekend of gaat er nog wat gebeuren ..?
Denk niet dat jaap zich kan herinneren waneer hij hem voor het laatst live gezien heeft?(behalve via een spiegel)quote:
Boeit me echt niet, ook niet na de opmerking van iemand (noekje?) dat jaaps reet op een vagina lijktquote:Op zondag 13 april 2008 23:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dit kwam vanmorgen langs...
[ afbeelding ]
[COS 3530] Saai Weekend of gaat er nog wat gebeuren ..?
Dus dat wordt zometeen om 12 uur champagne en taart? Goh, wat leukquote:Op zondag 13 april 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
Tja ratten worden niet zo oud dus iedere verjaardag moet gevierd worden.
Waarschijnlijk een verbod om iets te verpesten voor het grote feest van rat en zijn del.quote:Op zondag 13 april 2008 23:24 schreef kit2u het volgende:
misschien de kooi aan het versieren voor Brian?
De RAT is bijna jarig.quote:Op zondag 13 april 2008 23:25 schreef avonne het volgende:
Amanda is helemaal netjes aangekleed en opgetut.
Normaal wil ze om 23 uur naar bed.
Gaat er nog wat gebeuren?
Ja idd. Kenneth kletst er wel lekker op los. Hopelijk brengt Joris meer straks. Maar dat is ook best een rustige. Niet echt een vuurwerktype.quote:Op zondag 13 april 2008 23:21 schreef Disana het volgende:
Die Sebastiaan heeft ook helemaal geen impact gehad he? Ik bedoel, Kenny is constant in beeld met zijn verhalen en hij probeert Brian zelfs bij de maatschappij te betrekken... maar van Bas heb ik dat allemaal niet gezien. Ben benieuwd wanneer Joris komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |