Waarom gaat het om de intercities? Vanaf welk spoor moet de stoptrein naar Amsterdam CS dan vertrekken, vanaf spoor 1 waarde internationale trein staat? Vanaf spoor 2 de internationale trein de andere kant opstaat? Of vanaf spoor 3 en 4 waar de intercities naar Utrecht en Den Haag staan te wachten? 14 sporen kan je niet in 4 sporen proppen.quote:Op maandag 21 april 2008 03:47 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, het gaat toch om de intercities? Er is voor zover ik weet maar 1 richting door rotterdam en die gaan allemaal door Blaak.
maar vergeleken met de meeste buitenlanden is er totaal geen reden tot klagenquote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef neo2000 het volgende:
Ja, ach, het wegennet in Nederland is natuurlijk al sinds jaar en dag een droevige teringbende. Openbaar vervoer even goed.
Dat zie je natuurlijk ook weer aan dit topic, hè...quote:Op maandag 21 april 2008 08:03 schreef -Jay-20- het volgende:
De belangrijkste nadelen voor mij:
3. Klaagcultuur
Inderdaad.... er zijn ontzettend veel Amerikanen met honden, maar je vindt geen hondepoep in de parken en perkjes. Het is hier namelijk wettelijk verplicht om de hondepoep mee te nemen, of weg te gooien in een publieke vuilnisbak ofzo..... iedereen heeft dus een "pooper scooper".quote:
Ben al jaren niet meer op straat in de hondenpoep gaan staan. wel een paar keer tijdens het hardlopen in het bos.. Bij ons in de gemeente is nog al een streng hondenpoepbeleid.. en er zijn voldoende uitlaatplaatsen.quote:Op woensdag 23 april 2008 05:19 schreef cheukert het volgende:
hondenpoep zie je in Nederland trouwens wel steeds minder...
dat wist iedereen op het moment dat je schreef "Te pro america"quote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het verkeerde gespeld had hehehe... nee ik woon gewoon in Nederland.
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:33 schreef CANARIS het volgende:
aka Nederlands zijn is het hoogste goed wat men op deze planet kan bereiken
nein Natürlich nicht! Es gibt nur eine Herrenrassequote:
Lol, dat viel me ook op in Australie. Je ziet meer vlaggen in de supermarkt dan hier in Nederland op Koninginnedag. Zelfs op pakjes melk promoten ze hun land (al is de concurrentie tussen staten onderling ook wel grappig).quote:Op woensdag 23 april 2008 12:26 schreef cheukert het volgende:
hier staat op alles wat maar niet buitenlands is "proudly south australian owned company" / "proudly made in australia" of iets in die richting...
Dat is in Amerika ook zo. En in Canada, daar zie je ook overal de Maple Leaf zwaaien. En in Frankrijk en Engeland trouwens ook...... in Nederland mag je niet trots zijn op je land ofzo, dat is vanuit de calvinistische hoek gezien te uitbundig, en tegenwoordig wordt het geassocieerd met extreem rechts.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:35 schreef Kontiki het volgende:
Lol, dat viel me ook op in Australie. Je ziet meer vlaggen in de supermarkt dan hier in Nederland op Koninginnedag. Zelfs op pakjes melk promoten ze hun land (al is de concurrentie tussen staten onderling ook wel grappig).
en omdat het niet echt mag , doet men het veel irritanter , namenlijk Nederland altijd groter schrijven als het is .quote:Op donderdag 24 april 2008 10:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is in Amerika ook zo. En in Canada, daar zie je ook overal de Maple Leaf zwaaien. En in Frankrijk en Engeland trouwens ook...... in Nederland mag je niet trots zijn op je land ofzo, dat is vanuit de calvinistische hoek gezien te uitbundig, en tegenwoordig wordt het geassocieerd met extreem rechts.
Je zit hier in een Expat of Geemigreerden forum. Dus allemaal mensen die WETEN hoe het leven in andere landen isquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet zeggen dat het leven me goed bevalt hier in Nederlands als Italiaanse Limburger. Alhoewel de bekrompenheid en bureaucratie (vooral boven de rivieren) af en toe best hinderlijk kan zijn. Ohja, en het weer natuurlijkVan de andere kant moeten we ons eens bedenken hoe goed we het hebben t.o.v. andere landen.
NEDERLAND EN ITALIË FTW!
Wth..?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Je zit hier in een Expat of Geemigreerden forum. Dus allemaal mensen die WETEN hoe het leven in andere landen is
Het kan enigszins nog als je alleen met andere Nederlanders ben, maar o wee als er een buitenlander bij komt staat die dan vrolijk probeert mee te lachen!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:19 schreef CANARIS het volgende:
We kunnen overigens , net als Duitsers , niet om onszelf lachen.
Dat is inderdaad erg leuk hierquote:Op donderdag 24 april 2008 12:13 schreef Individual het volgende:
Dan kunnen we nog wat van de Britten leren! Zelfspot is zowat door hun uitgevonden.
Je vergeet het toegeven aan extremistenquote:Op zondag 13 april 2008 19:15 schreef Koffielurk01 het volgende:
Nadelen Nederland?
De eeuwige bureaucratie... de mietjes in de politiek... de pro-amerika houding... uhh uhh vanalles.
Ow en niet vergeten de bevolkingdichtheid... de venixwijken... de bewoners van desbetreffende wijken... de arrogantie...
nederlandse vrouwen .. zucht...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef SeLang het volgende:
Nog iets:
Nederlanders zijn ongelofelijk lomp in gedrag, en dat valt vooral op als ze in het buitenland zijn. Maar Nederlanders hebben dat zelf niet door. Zij vinden zichzelf juist cool, goed gebekt, direct en recht door zee
Nederlandse vrouwen zijn ook vreselijk. Ook dat valt vooral op als je een tijd in het buitenland hebt gewoond en je komt na een paar jaar weer eens terug in Nederland. Nederlandse vrouwen gedragen zich als bouwvakkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |