Ik wist dat ik het verkeerde gespeld had hehehe... nee ik woon gewoon in Nederland.quote:Op zondag 13 april 2008 19:27 schreef neo2000 het volgende:
Fenixwijk 6 hits op google, tegenover 11.300 op vinexwijk..
Al lang in het buitenland Koffielurk01, dat je er wel op af kan geven maar het niet eens meer weet te benoemen?
Overige punten deel ik overigens wel met je.
voordelen... het enige dat ik kan bedenken is dat er in nederland coffeeshops zijn. Maar kan niet zeggen dat ik ze echt gemist hebt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef DroogDok het volgende:
Waarom zo negatief? Kom op mensen wat zijn de voordelen als je na een lang verblijf in het buitenland weer in Nederland komt?
heb zelf geen idee, ben nooit langer dan 4 weken achtereen Nederland uitgeweest
quote:Op maandag 14 april 2008 01:01 schreef Kontiki het volgende:
Klimaat.
En het grote aantal hangjongeren, al dan niet van exotische afkomst.
Mee eens.quote:Op zondag 13 april 2008 19:18 schreef misslady83 het volgende:
Ikke: het gehaast, het weer, ( word het ooit nog lente)...
De Nederlanders zijn tegenwoordig gewoon een angst-volkje op elk gebied.quote:Op zondag 13 april 2008 19:44 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan me kapot ergeren aan het feit, dat Nederland bij 1mm sneeuw helemaal in paniek is en verstopt raakt, terwijl in Zweden er niks aan de hand is. 880km file voor een beetje sneeuw en treinwissels die het niet doen.
Ook het rijgedrag van Nederlanders vind ik vaak een nadeel, maar goed ik heb sinds ik weer terug ben in Nederland ook wat asociaal rijgedrag vertoond. Hier ben ik zeker niet trots op, maar af en toe kan het niet anders. Gelukkig kan ik gewoon nog rustig rijden in mijn woonplaats, zonder bang te zijn dat iemand zit te kleven in een 30km zone
Waarom ben je dan wel weggegaan?quote:Op maandag 14 april 2008 04:25 schreef cheukert het volgende:
ik had het best naar mn zin in nederland moet ik zeggen, kan niet echt een nadeel bedenken waarom ik uit Nederland ben gegaan.
Dit is echt de grootst mogelijke onzin die ik in lange tijd heb gezien. Als je over Duitse, Deense of Zweedse wegen rijdt en je komt daarna in Nederland, dan is het een genot. Hier in DK zijn er grote gaten (dan bedoel ik scherpe kant en 5-7cm diep) in grote, doorgaande wegen. Snelwegen hier bestaan uit beton dat door de Duitsers is neergelegd en dan ver volgens aan z'n lot is overgelaten. De afgelopen 50 jaar is er vrijwel GEEN onderhoud gepleegd aan het Deense spoor, met als gevolg dat vorige zomer 80% van de treinen een gemiddelde snelheid had van 60km/h... dat maakt de 300km van Aarhus naar Kopenhagen ERG lang.quote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef neo2000 het volgende:
Ja, ach, het wegennet in Nederland is natuurlijk al sinds jaar en dag een droevige teringbende. Openbaar vervoer even goed.
Het viel me gewoon eigenlijk op hoe asociaal er in Nederland gereden werd, pas toen ik weer terug was in Nederland. Maar goed ik vind gewoon leuk om weer terug te zijn in Nederland.. maar zit toch iets van.. zal ik weer terug gaan naar Zweden?quote:Op maandag 14 april 2008 01:46 schreef pepu het volgende:
[..]
De Nederlanders zijn tegenwoordig gewoon een angst-volkje op elk gebied.
Zero-generation in het kwadraat?
Lees FOK
Er zijn er zat te vinden hoor.. Ik was ieder geval blij dat het overdag langer licht blijft in de winter en om de Hollandse kaas weer te kunnen etenquote:Op zondag 13 april 2008 20:16 schreef DroogDok het volgende:
Waarom zo negatief? Kom op mensen wat zijn de voordelen als je na een lang verblijf in het buitenland weer in Nederland komt?
heb zelf geen idee, ben nooit langer dan 4 weken achtereen Nederland uitgeweest
quote:Op maandag 14 april 2008 10:46 schreef Individual het volgende:![]()
Grappig om te zien dat in dit topic vooral mensen in NL klagen terwijl het in KAA staat. De klachten zijn ook erg anders van de KAA'ers dan van de mensen die (nog) in NL wonen.
NL is een prima land met nog beter OV en wegennet! Voorzieningen zijn prima en de redenen om naar het buitenland te vertrekken zijn voor de meeste KAA'ers niet de nadelen van NL, maar de drang om te ontdekken en avonturieren.
Ja en na een jaar ben je falliet, omdat je het allemaal niet meer kan betalen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:25 schreef erikkll het volgende:
Om maar even een voorbeeld te noemen, dan he.
Ook het opstarten van een bedrijfje is een fluitje van een cent. je wandelt de KVK binnen, legt 50 euro neer en je loopt er met je eigen eenmanszaak weer uit.
Och. zo lang je het bij het oprichten van dat bedrijfje houdt, hoef je echt niets te betalen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:50 schreef Quacker het volgende:
[..]
Ja en na een jaar ben je falliet, omdat je het allemaal niet meer kan betalen.
Maar daar ging het ff nie om![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |