Je hoort inderdaad niet vaak een groep Turken een goeie bak over Ataturk vertellen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg leuk hier
Maar ik vind niet dat het ontbreken van zelfspot typisch Nederlands is. Er zijn heel veel landen waar ze dat niet hebben.
nationalisme is gewoon voor sukkels, veel meer valt er niet over te zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is in Amerika ook zo. En in Canada, daar zie je ook overal de Maple Leaf zwaaien. En in Frankrijk en Engeland trouwens ook...... in Nederland mag je niet trots zijn op je land ofzo, dat is vanuit de calvinistische hoek gezien te uitbundig, en tegenwoordig wordt het geassocieerd met extreem rechts.
Coolquote:Op donderdag 24 april 2008 14:42 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nationalisme is gewoon voor sukkels, veel meer valt er niet over te zeggen.
De 'Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' mentaliteit. Typisch Nederlands.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:42 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nationalisme is gewoon voor sukkels, veel meer valt er niet over te zeggen.
Ik denk zelfs dat dat een van de redenen is dat NL het zo goed doet. Als er niemand klaagt verbetert er ook niks!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef CANARIS het volgende:
en ze klagen altijd.
quote:Overigens ... als er 1 zin is die Ik meer haat als alles andere EN beter aangeeft hoe een Nederlander tikt dan is het "Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg"![]()
Die ene zin zorgt ervoor dat van Masstricht tot Den Helder alles naar spruitjes stinkt.
Ja, ik ben zelf ook enorm lomp.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef CANARIS het volgende:
rest nog maar 1 vraag .................... zijn wij ook zo????
Ja precies dąt!!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef SeLang het volgende:
Nog iets:
Nederlanders zijn ongelofelijk lomp in gedrag, en dat valt vooral op als ze in het buitenland zijn. Maar Nederlanders hebben dat zelf niet door. Zij vinden zichzelf juist cool, goed gebekt, direct en recht door zee![]()
direct en recht door zee, ach ik vind dat wel iets hebbenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
direct en recht door zee, ach ik vind dat wel iets hebben
quote:
Lachen om een cirkelredeneringquote:Op zondag 27 april 2008 02:15 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik wilde het niet hardop zeggen.....
Ik dacht precies hetzelfde: weer zo'n Nederlander met een bord voor ze kopquote:Op zondag 27 april 2008 02:15 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik wilde het niet hardop zeggen.....
daarnaast heb je wel schitterende uiterwaarden en mooie pitoreske dorpjes. Daarnaast vind je op de veluwe en in limburg gewoon heuvelsquote:Op zondag 27 april 2008 13:53 schreef MLI het volgende:
Nog een nadeel van Nederland, het is zo verdomd plat! Oh oh oh, wat heb ik toch een hekel aan die platheid. Ik hou zelf van groene heuvels enzo, dan word je in Nederland ook niet blij.
Wow.. Ik ben blij dat ik niet in Walloniė woon én niet lelijk ben én niet zever..quote:Op zondag 27 april 2008 23:40 schreef pepu het volgende:
[..]
Tja, in Walloniė gooiden ze alle lelijke en zever-vrouwen in de Maas vroeger...
Precies.. Ik weet nog hoe stuk ik zat na de Cauberg op fietsen..quote:Op zondag 27 april 2008 17:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
daarnaast heb je wel schitterende uiterwaarden en mooie pitoreske dorpjes. Daarnaast vind je op de veluwe en in limburg gewoon heuvels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |