quote:
Mine all mine!quote:
quote:
Geen betere KPDer dan een Haagse KPDer!quote:Op donderdag 17 april 2008 20:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Allemaal stiekeme en minder stiekeme KPD'ers.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
Wat is er zo speciaal aan jullie weekend dan?
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:57 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Geen betere KPDer dan een Haagse KPDer!
Ieder zo zijn dingquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Neem ik de twee blonde surferchicks wel die ik vandaag op de boulevard zag.
Waarop moet je wachten?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:48 schreef ook_gek het volgende:
je zal nu net pas klaar zijn met werken.....
en nog moeten wachten
Altijd! Nu word ik uit eten genomen door een vriendinnetje en daarna gaan we naar een voorstellingquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:39 schreef Charisma het volgende:
goede middag, heeft het iedereen na zijn zin hierzo????
je hebt wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel vriendinnetjes zegquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Altijd! Nu word ik uit eten genomen door een vriendinnetje en daarna gaan we naar een voorstelling.
Het was erg leukquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:50 schreef Charisma het volgende:
[..]
je hebt wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel vriendinnetjes zeg![]()
veel plezier
Ben net even geweest, maar ze rijden nog gewoon rechts hoorquote:
Rijswijkseweg nummero 26(nog een cijfertje).quote:Op maandag 21 april 2008 00:09 schreef ook_gek het volgende:
en wat is je huidige locatie dan
Je vroeg mijn locatie.quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef ook_gek het volgende:
waarom zet je opeens je adres op fok
Daar heb ik geen schijnende zon voor nodig om geen zin te hebben...quote:Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef Atreidez het volgende:
Zon schijnt zeker goed nu, heb geen zin om te werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |