Infocus beamer, beelddiagonaal 1m45quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik geloof je zoalleen ben ik van 70 cm naar 116 cm gegaan (46inch)
De Samsung LE46S81
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik had je best een PMetje willen sturen hoor
Beamers zijn heel cool, maar de kosten voor zo'n lamp gaan echt helemaal nergens over.quote:
Heb m tweedehands gekocht met maar een paar uur (70 ofzo) op de teller. Deze beamer kan iets van 3000 uur aan dus tegen de tijd dat ik daar aan zit heb ik allang een nieuwequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Beamers zijn heel cool, maar de kosten voor zo'n lamp gaan echt helemaal nergens over.
Word op den duur nogal een duur apperaat.
Zelf ook wel ff over zo'n ding zitten nadenken.
Hij zei mevrouw tegen mij.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw. Mocht je er behoefte aan hebben, dan kan ik je altijd even een mailtje sturen, of een berichtje achterlaten op Hyves als je daar behoefte aan hebt.
Hij voelt zich op z'n hoogstwaarschijnlijk kleine pikkie getrapt he.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:26 schreef Atreidez het volgende:
Waarom is die pm eigenlijk offline.. Kan mij het een ruk schelen wat Danny allemaal leest, hoeft toch niet die hele functionaliteit weggehaald te worden
Ja maar, als ie mijn PM's leest kan ie zien wanneer er een nieuw DH topic is zonder in STA te kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:40 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Hij voelt zich op z'n hoogstwaarschijnlijk kleine pikkie getrapt he.
Het kan mij ook niet schelen, lekker boeiend dat een complete stranger mijn PMs leest.Dus kom maar weer terug met die functionaliteit.
Welkomquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:47 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is per 1 mei ook Hagenees.. of Hagenaar..
Iig donderdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje
Hey jij in den haagquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:47 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is per 1 mei ook Hagenees.. of Hagenaar..
Iig donderdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:05 schreef Atreidez het volgende:
Welkom allemaalVerhuizen er ook weleens mensen uit Den Haag?
quote:
pwned!quote:
Van wat ik lees krijgt hij bedreigingen tot aan zijn huistelefoon aan toe. Indien dit volkomen kansloze gebeuren echt waar is denk ik niet dat we nog spreken van een klein pikkie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:40 schreef Leonilein het volgende:
[..]
Hij voelt zich op z'n hoogstwaarschijnlijk kleine pikkie getrapt he.
Het kan mij ook niet schelen, lekker boeiend dat een complete stranger mijn PMs leest.Dus kom maar weer terug met die functionaliteit.
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben een pacifist! En als je dat niet gelooft, dan schiet ik je kapot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |