Ik ga liever niet naar buiten als de zon schijnt, veul te warmquote:Op maandag 21 april 2008 09:59 schreef Atreidez het volgende:
Zon schijnt zeker goed nu, heb geen zin om te werken..
Ga ik liever 's ochtends vroeg, is de zon nog niet zo sterk.quote:Op maandag 21 april 2008 11:59 schreef xxMirandaxx het volgende:
Te warm? Lekker hardlopen in het zonnetje hoor.
De boulevard, heerlijk!quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Net weer kunnen geniet van de aanwezigheid van een paar alleraardigste medelanders op de boulevard. Steken zomaar over, niet op het zebrapad en precies voor mn neus, dus ik toeter even lievelijk of ze hun asses wat sneller naar de overkant willen slepen zodat ik ze niet doodrij. Dus toen wenste ze me waarschijnlijk een geweldig goedemiddag toe in het marrokaans ofzo en vonden het nodig om richting mn auto te spugen (en jammerlijk te missen).
Ah leuk de zon schijnt weer!
I second that.quote:Op maandag 21 april 2008 12:21 schreef Elegy het volgende:
Ik hou niet van uitslaten, op mijn vrije dagen ben ik er het liefst zo vroeg mogelijk uit, kan ik optimaal van mijn dag gebruik maken
En smiddags allemaal!
Het maakt niet uit wat voor ritme ik aanhou, ik kom altijd moeilijk in slaap, en word net zo moeilijk wakker.quote:Op maandag 21 april 2008 20:05 schreef XL het volgende:
Uitslapen doe ik eigenlijk niet, maar ik kan perfect compensatieslapen.
Ik slaap zo'n 7 uur per nacht. Los van alle omstandigheden. Als ik vervolgens in een nacht 2 uur mis is dat geen probleem. Dan heb ik de rest van de week een wekker nodig om op te staan. Als ik vervolgens op een vrije dag geen wekker zet haal ik die 2 uur slaap bij en word ik vanzelf weer wakker.
Fock die PM service.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:16 schreef petre86 het volgende:
Geen topic volmaken, nu kunnen we geen pm-service doen
Goedemorgen mevrouw. Mocht je er behoefte aan hebben, dan kan ik je altijd even een mailtje sturen, of een berichtje achterlaten op Hyves als je daar behoefte aan hebtquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:57 schreef Leonilein het volgende:
Goedemorgen!
We zijn nog steeds PM-loos.
Ik had je best een PMetje willen sturen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:18 schreef McKillem het volgende:
[..]
Fock die PM service.
Werd er toch alleen maar depressief van.
On-populaire ik.
Ik heb een groter scherm, wedden?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bioscoop scherm in huis (vergeleken met me vorige tv) ff wakker worden en dan naar Kijkduin lekker op terrasje gaan zitten
Ik geloof je zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik had je best een PMetje willen sturen hoor
En hoi allemaal!![]()
[..]
Ik heb een groter scherm, wedden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |