Ze zit wel op d'r (onzin)praatstoelquote:Op zondag 13 april 2008 17:26 schreef ruby het volgende:
Amanda weet het allemaal zo goed te vertellen.
Echt zielig ja.quote:Op zondag 13 april 2008 17:29 schreef PeterNB het volgende:
Jaap doet net alsof ie 'TOEVALLIG' het artikel over Claire in de krant tegenkomt.
Slecht geacteerd Jaap (zoals alles)
Die link zie ik even niet?quote:Op zondag 13 april 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel. Nu weet je bijna zeker dat Papa Ron meewerkt aan de mediahype rondom het huwelijk door dat artikel.
Ik dacht eerder aan de Golden Raspberry.quote:Op zondag 13 april 2008 17:32 schreef T-lex het volgende:
And the Oscar goes to....JAAP...voor zijn briljante acteerwerk in DGK.![]()
Pappa bij jensen pappa bij P&W.etc.. gratis promotie voor claire and huub..Na de kooi het geld delen...quote:
Ik word er onpasselijk van.quote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef PeterNB het volgende:
En maar 'tegen de kijker' praten...............................ZOOOOOO flauw allemaal
quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef Kinga het volgende:
Oh gadverdamme. Scene met Jaap met de telegraaf.... wat een kut script!!!
Jaap kan niet acteruuuhhhhh
Doodzwijgen gaat moeilijk als het al in de media is. Maar, alles kan in deze soap, dus wie weet heb je wel gelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef Kinga het volgende:
Zouden ze er anders een scene van maken voor in de tv uitzending?
Dat is niet spectaculair genoeg.quote:Op zondag 13 april 2008 17:42 schreef Katewalker het volgende:
Jaap wil het artikel over Claire uitprinten..nieten?..copietjes maken...en dan uitdelen..
Doel?..
Hij kan toch gewoon iedereen die krant laten lezen..ze lezen toch uberh. allemaal de krant..
Wat een overdreven gedoe...
9 mensen 1 krant ?quote:Op zondag 13 april 2008 17:42 schreef Katewalker het volgende:
Jaap wil het artikel over Claire uitprinten..nieten?..copietjes maken...en dan uitdelen..
Doel?..
Hij kan toch gewoon iedereen die krant laten lezen..ze lezen toch uberh. allemaal de krant..
ja, dat zou een normale reactie zijn, lezen en dan de anderen lATEN LEZEN.quote:Op zondag 13 april 2008 17:42 schreef Katewalker het volgende:
Doel?..
je meent het ?quote:Op zondag 13 april 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
Thanx Ruby.
Wat een sneu gebeuren, meer heb ik er niet over te zeggen.
Iedereen heeft tegenwoordig een kopieerapparaat thuis staan..quote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer hebben ze een kopieerapparaat in het kantoor? Zeker ook speciaal aangeschaft voor deze scene.
Ik denk dat er een scanner staat..opslaan en uitprinten is dan zo gebeurd..quote:Op zondag 13 april 2008 17:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig een kopieerapparaat thuis staan..
quote:Op zondag 13 april 2008 17:50 schreef BarryK het volgende:
Dit gaat Huub weer cp's kosten.
Jaap denkt echt te veel van zichzelf, hij denkt meer dat hij zo'n genie is en zo extreem grappig dan dat hij dat daadwerkelijk is voor kijkers. steamers
jij breekt je woord snelquote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, Jaap loopt als eerste naar B en A.....hoe verrassend.
+1quote:Op zondag 13 april 2008 17:52 schreef Kinga het volgende:
Oh gadverdamme. Ik walg hiervan.
Hij komt bijna klaarquote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
zelfs kenniet krijgt een kopie waar hebben we het dan over nog?????????????????
Juist ja, Jaap ziet "afpersing" in het artikel??? Zo kunnen we nog wel even....quote:Op zondag 13 april 2008 17:56 schreef BarryK het volgende:
Fok is traag![]()
Jaap: "blijkbaar heb ik niet de enige achterban die achter afperst"
en geen pauze nemen hoor !!!!quote:Op zondag 13 april 2008 17:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Maar, je hebt nog zes uur om te SMSsen ......
vanaf begin mei gaan de rollen omdraaiien hoop dat je dan ook nog zo blij bent.quote:
the making of a puberprogrammaquote:Op zondag 13 april 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij komt bijna klaar![]()
Amanda mag dus niets zeggen dat ze iets weet over de Hummer, de plasma is toch zo'n spelbreker.
Jaap wacht op de cameraman. Waar kijk ik naar?
denk je nu echt dat dat mij wat uitmaakt ?quote:Op zondag 13 april 2008 18:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vanaf begin mei gaan de rollen omdraaiien hoop dat je dan ook nog zo blij bent.
En Amanda haar moeder die heeft totaal geen interesse in haar eigen dochter.quote:Op zondag 13 april 2008 18:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
ja brian jou moeder wil niemand meer hebben die kan alleen maar dienen nog als deurmat
quote:Op zondag 13 april 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja hoorrrrrrrrrrrrrrrr, ze jankt al.....
Kind, ga toch naar huis....
Het is behoorlijk triest, inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2008 18:02 schreef Copycat het volgende:
Het is echt te sneu voor woorden, zo te lezen.
En zo te zien lukt het aardig.quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef ruby het volgende:
Dit is precies wat ze willen, Claire over de zeik krijgen.
Toch nog iemand in de kooi met een beetje(veel?) gevoelquote:Op zondag 13 april 2008 18:04 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHA OMG ZE JANKT AL
Mwoah, dat was Nadia.quote:Op zondag 13 april 2008 18:07 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Toch nog iemand in de kooi met een beetje(veel?) gevoel
Dat zal wel down the drain gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 18:07 schreef Smash-it het volgende:
C heeft collect call. Ze heeft geen punten. Er komt een puntenstemming.
Dellie is voor haar een post op de balans meer niet.quote:Op zondag 13 april 2008 18:08 schreef schatje het volgende:
Claire heeft tenminste ouders die om haar geven.
Amanda's moeder kijk helemaal niet naar haar om.
en dat is best zuur, lijkt mij zo.quote:Op zondag 13 april 2008 18:08 schreef schatje het volgende:
No offence, maar bull fucking shit.....Een ouder die om z'n kind geeft geeft never nooit niet toestemming om daar in die DGK te trouwen. Die ouders zijn lutsers in het kwadraat.quote:Op zondag 13 april 2008 18:08 schreef schatje het volgende:
als ik zeg die teringratten weet je dan genoeg?quote:Op zondag 13 april 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
Wat zit Claire nou weer te janken wat is er aan de hand?
Dat bedoel ik. Alles is voorbereid. Ronnie is in on itquote:Op zondag 13 april 2008 18:11 schreef Leandra het volgende:
Die CC is een beetje te toevallig.... jammer is dat..... dat had ook vanavond gekund.
Haha, echt he? Wat een kutvogel. TUUT TUUUUUUUT TUUUTquote:Op zondag 13 april 2008 18:12 schreef cobain94 het volgende:
Haal even die man met die buks van die dominomus erbij voor dat rotvogeltje op de achtergrond..
Die moeder wilde nog geen eens komen op haar jaardagquote:Op zondag 13 april 2008 18:13 schreef Starlie het volgende:
Iedereen heeft altijd wel commentaar op Claire haar vader, maar zij heeft tenminste ouders die zich om haar bekommeren.. En dat kun je van de rest niet zeggen... Neem als voorbeeld de moeder van Amanda....
Helaas dringt dat alleen nooit door tot dat lege hoofd van Amanda. Mammie houdt echt heel veel van haar, wan tze stuurt een hele grote kaart!quote:Op zondag 13 april 2008 18:10 schreef noekje het volgende:
en dat is best zuur, lijkt mij zo.
tja je krijgt wat je toekomt.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 18:12 schreef cobain94 het volgende:
Haal even die man met die buks van die dominomus erbij voor dat rotvogeltje op de achtergrond..
vrouw eigen, he.quote:Op zondag 13 april 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja hoorrrrrrrrrrrrrrrr, ze jankt al.....
Kind, ga toch naar huis....
Ja, dat zal hij inderdaad, beetje jammer .......quote:Op zondag 13 april 2008 18:14 schreef rooie3 het volgende:
En Huub komt weer voor de kooi op.Jongen jongen wat zal jij 23 mei schrikken.
Claire is 24 en hoeft geen toestemming van haar ouders.quote:Op zondag 13 april 2008 18:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
No offence, maar bull fucking shit.....Een ouder die om z'n kind geeft geeft never nooit niet toestemming om daar in die DGK te trouwen. Die ouders zijn lutsers in het kwadraat.
Serieus, Claire is veel en veel te lief voor deze setting. Ze zit echt op een roze wolk en beseft totaal niet meer dat ze in een spel zit.....quote:Op zondag 13 april 2008 18:15 schreef miesy het volgende:
[..]
vrouw eigen, he.
amanda jankt ook om het minste geringste.
en vanaf het prille begin al, toen met die valentijn stemming, die amanda zo graag wou.
Dat is dan wel waar, maar Huub vroeg erom en kreeg het. Een beetje vader zegt, wetend van de hoed en de rand, een volmondig "Nee"quote:Op zondag 13 april 2008 18:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Claire is 24 en hoeft geen toestemming van haar ouders.
Nah.....hij doet het als gastspeler bescheiden hoor, in vergelijking met Erik en/of Liekequote:Op zondag 13 april 2008 18:17 schreef blomst het volgende:
En waar bemoeit Kenniet zich mee.
Ze waren meteen uitgeluld.quote:Op zondag 13 april 2008 18:18 schreef cobain94 het volgende:
Huub: Als brian een labradour was geweest liet ik hem afmaken..
enige van de ouders die niet zo mediageil als de rest + mamma jaapquote:Op zondag 13 april 2008 18:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Die moeder wilde nog geen eens komen op haar jaardag.
Hij is dan ook geen oud miljonair.quote:Op zondag 13 april 2008 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah.....hij doet het als gastspeler bescheiden hoor, in vergelijking met Erik en/of Lieke
vind haar best cool, behalve dan als het over haar ouders gaat.quote:Op zondag 13 april 2008 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus, Claire is veel en veel te lief voor deze setting. Ze zit echt op een roze wolk en beseft totaal niet meer dat ze in een spel zit.....
Yep, een CC voor Claire, vetklep en rat in overleg.quote:Op zondag 13 april 2008 18:19 schreef BarryK het volgende:
Huub: "last minute instructions"
Brian is zogenamd beneden en ook Jaap is nu weg (telefoon of ook beneden)
huub is koolquote:Op zondag 13 april 2008 18:18 schreef cobain94 het volgende:
Huub: Als brian een labradour was geweest liet ik hem afmaken..
Hoeft idd niet, maar wel belangrijk als je waarder hecht aan je ouders die je hebben grootgebracht. Zij hebben na de bruid de 2de stem hierin. Trouwt Claire zonder toestemming van haar vader (wat mag) dan hoeft ze nooit op steun te rekenen van haar vader in dit huwelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 18:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Claire is 24 en hoeft geen toestemming van haar ouders.
Echt waar, buiten DGK, denk ik dat ze een leukert is, een fijn mensenkind. Maar in dit spel, ik vind haar zero. Ze hoort daar niet, het maakt haar veel te snel stuk. Ze is er niet tegen opgewassen.quote:Op zondag 13 april 2008 18:20 schreef miesy het volgende:
[..]
vind haar best cool, behalve dan als het over haar ouders gaat.
van haar "vijanden" trekt ze zich gelukkig niets aan.
Achter hij wou wat dingen controleren.quote:Op zondag 13 april 2008 18:21 schreef schatje het volgende:
Wat is die stinkende rat aan het bellen?
quote:Op zondag 13 april 2008 18:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je dit zo ziet en aanhoort, krijg je toch zo een zin om die achterban
van dat trailer-trash aan te pakken ............. of niet
huh...quote:Op zondag 13 april 2008 18:23 schreef -Blurk- het volgende:
Gelukkig lacht Claire weer nu, ik vind het zo zielig dat ze die meid steeds pakken.
Maar ja, dat is makkelijk hè? Geen straatvechtersmentaliteit, een lief karakter, dus die durven ze wel te treiteren.
En dan nog users hier die het blijkbaar amusant vinden als ze huilt, bah..
quote:Op zondag 13 april 2008 18:27 schreef Smash-it het volgende:
Misschien pakt papa C bij de pols en neemt haar zo mee de poort uit. Dát zou pas een wending zijn.
Dat zou inderdaad vaderliefde zijn. Helemaal met je eens.quote:Op zondag 13 april 2008 18:27 schreef Smash-it het volgende:
Misschien pakt papa C bij de pols en neemt haar zo mee de poort uit. Dát zou pas een wending zijn.
volgens mij doet ze best goed naar haar medebewoners toe.quote:Op zondag 13 april 2008 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt waar, buiten DGK, denk ik dat ze een leukert is, een fijn mensenkind. Maar in dit spel, ik vind haar zero. Ze hoort daar niet, het maakt haar veel te snel stuk. Ze is er niet tegen opgewassen.
Tjaaaa VOLquote:Op zondag 13 april 2008 18:27 schreef avonne het volgende:
SV van VOL
"Huub: hij doet niet alleen afbreuk aan de Gouden Kooi wat ik hem persoonlijk kwalijk neem"
en nog meer van die dingen waarvan ik denk "Huub, die vuilak weet meer van dit zaakje"
dankje, nou weet ik weer dat het niet de moeite is om de streams aan te zetten.quote:Op zondag 13 april 2008 18:19 schreef rooie3 het volgende:
En Brian en Jaap krijgen alweer instructies.
Zoveel brieven komen niet aan in DGK of uit DGK.quote:Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Shayndel het volgende:
Kan Claire niet beter wachten op post? ma/di/wo ofzo. Dan kunnen de anderen minder mee krijgen.
Flauwekul natuurlijk. Claire is 24, dus dat kan die vader helemaal niet doen.quote:Op zondag 13 april 2008 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad vaderliefde zijn. Helemaal met je eens.
de SV daar is uitstekend !quote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
VOL moet je niet serieus nemen, allemaal van die verzuurde Lieke aanhangers.
En oom Twan zal natuurlijk ook namens de rest van de familie bellen..quote:Op zondag 13 april 2008 18:35 schreef Smash-it het volgende:
En ja hoor.. een streamlock. Claire begon te huilen en hing op. We weten in elk geval wat Oom twan wil.
Dat denk ik ook, meesterlijke zet in ieder gevalquote:Op zondag 13 april 2008 18:36 schreef Smash-it het volgende:
Meesterlijk. Ik denk dat Oom twan beloofd had om wat anders te zeggen. Want de verbinding werd verbroken nadat hij zei 'het gaat heel erg uit de hand lopen'. En toen kwam er een streamlock.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:36 schreef Smash-it het volgende:
Meesterlijk. Ik denk dat Oom twan beloofd had om wat anders te zeggen. Want de verbinding werd verbroken nadat hij zei 'het gaat heel erg uit de hand lopen'. En toen kwam er een streamlock.
+ 1quote:Op zondag 13 april 2008 18:37 schreef rooie3 het volgende:
Claire loop weg en ik heb echt respect voor je.
Nee hoor dat zal de febo niet toestaan.... de Recourtjes hebben de redakte in de tang.... meesterlijke zet.quote:Op zondag 13 april 2008 18:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
claire weg vanavond volgende week Huub let maar op.
dan kunnen ze alsnog trouwen de 24e alleen buiten DGKquote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
Als Claire vanavond gaat staat Huub de volgende ontslagronde buiten de poort. Meesterlijke zet van de fam Recourt.
yup, die wou ook al zo graag daar met brian trouwen, maar die heeft meerdee keren geweigert.quote:Op zondag 13 april 2008 18:35 schreef schatje het volgende:
Amanda zit op een grotere roze wolk dan Claire. Die denkt dat die stinkende rat voor haar kiest als de kooi kiest als het afgelopen is.
Wordt die oom nu gewoon afgekapt? Want na de klik (van de telefoon?) hoor ik Claire nog zuchtsnikken.quote:Op zondag 13 april 2008 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Collect-call for Claire...................
Welnee, Japie laat 'm er gewoon in, anders is Jaap na Huub de volgende die mag vertrekken en zijn de kindjes van God de gedoodverfde winnaars..quote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
Als Claire vanavond gaat staat Huub de volgende ontslagronde buiten de poort. Meesterlijke zet van de fam Recourt.
Ja CopyCat echt waar, waar halen ze de brutaliteit vandaan!quote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt die oom nu gewoon afgekapt? Want na de klik (van de telefoon?) hoor ik Claire nog zuchtsnikken.
b&a zijn dat toch wel en idd jaap moet hem erin houden van de febo voor een geloofwaardige finalequote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Welnee, Japie laat 'm er gewoon in, anders is Jaap na Huub de volgende die mag vertrekken en zijn de kindjes van God de gedoodverfde winnaars..
laat claire maar een goudvis zijn is nog altijd beter als een uitgelubberde strontvliegquote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
Ach Claire is net een goudvis....een rondje lopen door de tuin en ze is weer alles vergeten.
Ja dat klopt... de verbinding werd afgekapt. En daarna volgde een streamlockquote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt die oom nu gewoon afgekapt? Want na de klik (van de telefoon?) hoor ik Claire nog zuchtsnikken.
Nou ja, dan wint Brian een maandje eerder dan gepland.quote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef cobain94 het volgende:
Ik zie het programma nog wel stoppen op 22 april als dit zo doorgaat...
Ik zeg: Hier met die Hummer!quote:Op zondag 13 april 2008 18:41 schreef akveor het volgende:
Ja dat klopt... de verbinding werd afgekapt. En daarna volgde een streamlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |