Ze zit wel op d'r (onzin)praatstoelquote:Op zondag 13 april 2008 17:26 schreef ruby het volgende:
Amanda weet het allemaal zo goed te vertellen.
Echt zielig ja.quote:Op zondag 13 april 2008 17:29 schreef PeterNB het volgende:
Jaap doet net alsof ie 'TOEVALLIG' het artikel over Claire in de krant tegenkomt.
Slecht geacteerd Jaap (zoals alles)
Die link zie ik even niet?quote:Op zondag 13 april 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel. Nu weet je bijna zeker dat Papa Ron meewerkt aan de mediahype rondom het huwelijk door dat artikel.
Ik dacht eerder aan de Golden Raspberry.quote:Op zondag 13 april 2008 17:32 schreef T-lex het volgende:
And the Oscar goes to....JAAP...voor zijn briljante acteerwerk in DGK.![]()
Pappa bij jensen pappa bij P&W.etc.. gratis promotie voor claire and huub..Na de kooi het geld delen...quote:
Ik word er onpasselijk van.quote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef PeterNB het volgende:
En maar 'tegen de kijker' praten...............................ZOOOOOO flauw allemaal
quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef Kinga het volgende:
Oh gadverdamme. Scene met Jaap met de telegraaf.... wat een kut script!!!
Jaap kan niet acteruuuhhhhh
Doodzwijgen gaat moeilijk als het al in de media is. Maar, alles kan in deze soap, dus wie weet heb je wel gelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef Kinga het volgende:
Zouden ze er anders een scene van maken voor in de tv uitzending?
Dat is niet spectaculair genoeg.quote:Op zondag 13 april 2008 17:42 schreef Katewalker het volgende:
Jaap wil het artikel over Claire uitprinten..nieten?..copietjes maken...en dan uitdelen..
Doel?..
Hij kan toch gewoon iedereen die krant laten lezen..ze lezen toch uberh. allemaal de krant..
Wat een overdreven gedoe...
9 mensen 1 krant ?quote:Op zondag 13 april 2008 17:42 schreef Katewalker het volgende:
Jaap wil het artikel over Claire uitprinten..nieten?..copietjes maken...en dan uitdelen..
Doel?..
Hij kan toch gewoon iedereen die krant laten lezen..ze lezen toch uberh. allemaal de krant..
ja, dat zou een normale reactie zijn, lezen en dan de anderen lATEN LEZEN.quote:Op zondag 13 april 2008 17:42 schreef Katewalker het volgende:
Doel?..
je meent het ?quote:Op zondag 13 april 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
Thanx Ruby.
Wat een sneu gebeuren, meer heb ik er niet over te zeggen.
Iedereen heeft tegenwoordig een kopieerapparaat thuis staan..quote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer hebben ze een kopieerapparaat in het kantoor? Zeker ook speciaal aangeschaft voor deze scene.
Ik denk dat er een scanner staat..opslaan en uitprinten is dan zo gebeurd..quote:Op zondag 13 april 2008 17:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig een kopieerapparaat thuis staan..
quote:Op zondag 13 april 2008 17:50 schreef BarryK het volgende:
Dit gaat Huub weer cp's kosten.
Jaap denkt echt te veel van zichzelf, hij denkt meer dat hij zo'n genie is en zo extreem grappig dan dat hij dat daadwerkelijk is voor kijkers. steamers
jij breekt je woord snelquote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, Jaap loopt als eerste naar B en A.....hoe verrassend.
+1quote:Op zondag 13 april 2008 17:52 schreef Kinga het volgende:
Oh gadverdamme. Ik walg hiervan.
Hij komt bijna klaarquote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
zelfs kenniet krijgt een kopie waar hebben we het dan over nog?????????????????
Juist ja, Jaap ziet "afpersing" in het artikel??? Zo kunnen we nog wel even....quote:Op zondag 13 april 2008 17:56 schreef BarryK het volgende:
Fok is traag![]()
Jaap: "blijkbaar heb ik niet de enige achterban die achter afperst"
en geen pauze nemen hoor !!!!quote:Op zondag 13 april 2008 17:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Maar, je hebt nog zes uur om te SMSsen ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |