Ze zit wel op d'r (onzin)praatstoelquote:Op zondag 13 april 2008 17:26 schreef ruby het volgende:
Amanda weet het allemaal zo goed te vertellen.
Echt zielig ja.quote:Op zondag 13 april 2008 17:29 schreef PeterNB het volgende:
Jaap doet net alsof ie 'TOEVALLIG' het artikel over Claire in de krant tegenkomt.
Slecht geacteerd Jaap (zoals alles)
Die link zie ik even niet?quote:Op zondag 13 april 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel. Nu weet je bijna zeker dat Papa Ron meewerkt aan de mediahype rondom het huwelijk door dat artikel.
Ik dacht eerder aan de Golden Raspberry.quote:Op zondag 13 april 2008 17:32 schreef T-lex het volgende:
And the Oscar goes to....JAAP...voor zijn briljante acteerwerk in DGK.![]()
Pappa bij jensen pappa bij P&W.etc.. gratis promotie voor claire and huub..Na de kooi het geld delen...quote:
Ik word er onpasselijk van.quote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef PeterNB het volgende:
En maar 'tegen de kijker' praten...............................ZOOOOOO flauw allemaal
quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef Kinga het volgende:
Oh gadverdamme. Scene met Jaap met de telegraaf.... wat een kut script!!!
Jaap kan niet acteruuuhhhhh
Doodzwijgen gaat moeilijk als het al in de media is. Maar, alles kan in deze soap, dus wie weet heb je wel gelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef Kinga het volgende:
Zouden ze er anders een scene van maken voor in de tv uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |