volgens mij doet ze best goed naar haar medebewoners toe.quote:Op zondag 13 april 2008 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt waar, buiten DGK, denk ik dat ze een leukert is, een fijn mensenkind. Maar in dit spel, ik vind haar zero. Ze hoort daar niet, het maakt haar veel te snel stuk. Ze is er niet tegen opgewassen.
Tjaaaa VOLquote:Op zondag 13 april 2008 18:27 schreef avonne het volgende:
SV van VOL
"Huub: hij doet niet alleen afbreuk aan de Gouden Kooi wat ik hem persoonlijk kwalijk neem"
en nog meer van die dingen waarvan ik denk "Huub, die vuilak weet meer van dit zaakje"
dankje, nou weet ik weer dat het niet de moeite is om de streams aan te zetten.quote:Op zondag 13 april 2008 18:19 schreef rooie3 het volgende:
En Brian en Jaap krijgen alweer instructies.
Zoveel brieven komen niet aan in DGK of uit DGK.quote:Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Shayndel het volgende:
Kan Claire niet beter wachten op post? ma/di/wo ofzo. Dan kunnen de anderen minder mee krijgen.
Flauwekul natuurlijk. Claire is 24, dus dat kan die vader helemaal niet doen.quote:Op zondag 13 april 2008 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad vaderliefde zijn. Helemaal met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |