quote:Op zondag 13 april 2008 16:48 schreef Rossoneri het volgende:
[..]Typische reactie van een teletekst supporter.
quote:Op zondag 13 april 2008 16:52 schreef Rumille het volgende:
Ajax
Vitesse moet winnen van PSV oftewel PSV is kampioen.
vond het sukkeltje sukkeltje van het uitvak wel tof, toen de z-side onder hun afdroopquote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef Triptamine het volgende:
Jammer dat die hele Z-Side niet is afgefikt.
quote:Op zondag 13 april 2008 16:52 schreef Rumille het volgende:
Ajax
Vitesse moet winnen van PSV oftewel PSV is kampioen.
Ach, ieder geval geen feestje tijdens de thuiswedstrijd.quote:
Nigga whut?quote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vond het sukkeltje sukkeltje van het uitvak wel tof, toen de z-side onder hun afdroop
Ik zou niet weten waarom niet. Vitesse knokt nog voor de 9e plek, en NEC en Utrecht hebben nog zware wedstrijden te spelen. Vitesse zal dus denk ik vol voor die 9e plek gaan (anders zijn het gewoon dikke mongolenquote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef JeroenV het volgende:
Tja, zelfs een gelijkspel is al voldoende voor PSV. Dus dat geven ze echt niet meer uit handen.
klopt jah, staat er op een gegeven met zo'n dude met een tuinslang met nul komma nul drukquote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
Duurde écht lang voordat de brandweer er was. Die zaten zeker ook allemaal te kijken naar de wedstrijd.
Inderdaadquote:Op zondag 13 april 2008 16:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt jah, staat er op een gegeven met zo'n dude met een tuinslang met nul komma nul druk![]()
ze waren vast aan het rond rijden in het zand of hoe heet het daarquote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
Duurde écht lang voordat de brandweer er was. Die zaten zeker ook allemaal te kijken naar de wedstrijd.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:01 schreef Breach het volgende:
Ze hebben er schijnbaar ook zon hekel aan Ajax dat de Ajax-brandblussers al leeg waren vóór gebruik
Wat vond je van de wedstrijd Jorien?quote:
had hem na de 3-0 uitgezetquote:
Ik bedoelde PSV Twente.quote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem na de 3-0 uitgezet
wat een kut keeper hebben wij
ons elftal, de basis van vandaag is net zo slecht als een vvv ofzo
Nah, je hebt er tweequote:Op zondag 13 april 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem na de 3-0 uitgezet
wat een kut keeper hebben wij
ons elftal, de basis van vandaag is net zo slecht als een vvv ofzo
Maar als Feyenoord alsnog bij de eerste vijf eindigt gaat bovenstaand verhaal niet op lijkt mij?quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef MaxC het volgende:
Plek 9 voor Vitesse lijkt me onhaalbaar maar nr. 10 speelt toch ook mee om de play-offs? Aangezien Roda of Feyenoord de beker wint en europees voetbal haalt schuifven de play-offs 1 plek op?
Maar dat weten ze van tevoren niet dus Vitesse zal er echt wel vol voor gaan hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord alsnog bij de eerste vijf eindigt gaat bovenstaand verhaal niet op lijkt mij?
Laten we wel realistisch blijvenquote:Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord alsnog bij de eerste vijf eindigt gaat bovenstaand verhaal niet op lijkt mij?
Zal wel loslopen moeten 5 doelpunten goedmaken op NEC en die mogen dan ook niet winnen..quote:Op zondag 13 april 2008 17:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar dat weten ze van tevoren niet dus Vitesse zal er echt wel vol voor gaan hoor.
3 minuten.quote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
Daar geloof ik geen flikker van...quote:
3 minuten over 3? Was toch duidelijk te zien dat er tot ver na de eerste vlammen alleen een mannetje met een tuinslang stond..quote:
Ja en toen kwam er nog een boer in een pak aanlopen met een blusser, maar die was blijkbaar bang dat zijn pak vies werdquote:Op zondag 13 april 2008 17:41 schreef Breach het volgende:
[..]
3 minuten over 3? Was toch duidelijk te zien dat er tot ver na de eerste vlammen alleen een mannetje met een tuinslang stond..
echt jongen, geniet er maar van. Heerlijk he dat ouders met hoestende kinderen op de arm naar buiten komen, dat mensen zwart slijm staan te hoesten.quote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef El-Salvador het volgende:
http://www.telesport.nl/voetbal/article3780476.ece
Foto's brandje
priceless
Jullie eigen schuld, ga hier nou niet om medelijden komen janken met jullie stoere 110% anti-ajax shirtjes. Ennuh, het was toch de tribune van de 'harde kern'?quote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
echt jongen, geniet er maar van. Heerlijk he dat ouders met hoestende kinderen op de arm naar buiten komen, dat mensen zwart slijm staan te hoesten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is vandaag alleen maar onzekerder geworden, psv staat nu onder enorme druk en Vitesse zal écht wel willen winnen. En Vitesse uit is nooit een makkie.quote:Op zondag 13 april 2008 17:51 schreef S-Two het volgende:
Nou, kampioenschap definitief naar Eindhoven dus.
Eigen schuld, dikke bult en zo?quote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
echt jongen, geniet er maar van. Heerlijk he dat ouders met hoestende kinderen op de arm naar buiten komen, dat mensen zwart slijm staan te hoesten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie heeft die brand veroorzaakt? Volgens mij zitten de Ajacieden heel ergens anders.quote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bij de ArenA heb ik nog nooit mensen zien lopen met 110% anti Feyenoord shirts zien lopenquote:Op zondag 13 april 2008 17:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie eigen schuld, ga hier nou niet om medelijden komen janken met jullie stoere 110% anti-ajax shirtjes.
Er zijn maar 2 vakken waar die harde kern zit, de rest van de tribune (70%) is gewoon supporters.quote:Op zondag 13 april 2008 17:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie eigen schuld, ga hier nou niet om medelijden komen janken met jullie stoere 110% anti-ajax shirtjes. Ennuh, het was toch de tribune van de 'harde kern'?
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.quote:Op zondag 13 april 2008 18:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En wie heeft die brand veroorzaakt? Volgens mij zitten de Ajacieden heel ergens anders.
Hoezo, eigen schuld dikke bult toch?quote:
Echt waar joh? en net zeg je nog dat het een ongeluk wasquote:Op zondag 13 april 2008 18:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, we hebben inderdaad alle 5000 onze eigen rollen in fik gestoken en toen gegooid.
Nee maar dit is het Ajax topic dus flikker een eind op Calimero uit het noorden.quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
Ik hoop dat de Arena een keer in de fik gaat, kijken of het dan nog zo leuk is.
De vergelijking is wat cru en misschien wat krom, maar op zekere hoogte heeft hij natuurlijk wel gelijk.quote:
Calimero reken je eigen aanhang maar voor het moedwillig in gevaar brengen van kinderen en ouderen die daar niet om gevraagd hebben.quote:Op zondag 13 april 2008 18:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, we hebben inderdaad alle 5000 onze eigen rollen in fik gestoken en toen gegooid.
Mwa dan hebben ze in ieder geval een reden om alle stoeltjes rood en wit te maken.quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat de Arena een keer in fik gaat, graag morgen zelfs.
Lol, liever gisteren als vandaagquote:Op zondag 13 april 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
Oja Prosac denk jij echt dat iemand het hier erg zou vinden als de Arena afbrand?!
Is als eens gebeurt...quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik calimero helemaal niet, nogmaals, wens jij mensen toe wat er vanmiddag is gebeurd? nee toch, dat zou echt walgelijk zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee maar dit is het Ajax topic dus flikker een eind op Calimero uit het noorden.
neen, maar denk er maar even aan als je vrienden/ouders/broertjes staat te zoeken die je tijdens het vluchten naar buiten kwijt bent geraakt, als je niet normaal kan ademen de laatste meters naar buiten, als je een medesupporter naar buiten staat te slepen die alleen maar slijm en zwarte prut staat op te hoesten.quote:Op zondag 13 april 2008 18:09 schreef _Mike_ het volgende:
Oja Prosac denk jij echt dat iemand het hier erg zou vinden als de Arena afbrand?!
scheer ons allemaal maar over 1 kam inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2008 18:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Calimero reken je eigen aanhang maar voor het moedwillig in gevaar brengen van kinderen en ouderen die daar niet om gevraagd hebben.
En dan nog verbaast reageren om de stomheid van jullie?
.quote:Op zondag 13 april 2008 18:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
neen, maar denk er maar even aan als je vrienden/ouders/broertjes staat te zoeken die je tijdens het vluchten naar buiten kwijt bent geraakt, als je niet normaal kan ademen de laatste meters naar buiten, als je een medesupporter naar buiten staat te slepen die alleen maar slijm en zwarte prut staat op te hoesten.
Doe nou niet net alsof je in een of ander fokking drama zat.quote:Op zondag 13 april 2008 18:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
neen, maar denk er maar even aan als je vrienden/ouders/broertjes staat te zoeken die je tijdens het vluchten naar buiten kwijt bent geraakt, als je niet normaal kan ademen de laatste meters naar buiten, als je een medesupporter naar buiten staat te slepen die alleen maar slijm en zwarte prut staat op te hoesten.
Was helaas niet goed genoeg. Helemaal affikkenquote:Op zondag 13 april 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is als eens gebeurt...
ArenA in de Brand
Nee, Ajax op doelsaldo.quote:Op zondag 13 april 2008 18:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Ajax nou 2 wedstrijden wint, en PSV verliest
is psv dan kampioen op doelsaldo?
nee, het was net een tripje door sesamstraat inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2008 18:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je in een of ander fokking drama zat.
Als je even leest wat ik zelf er over in een ander topic heb geschreven, leg ik ook de schuld bij de stewards en wat andere mongolen.quote:Op zondag 13 april 2008 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
.
Wat El-Salvador zegt is ook fout, die ouders en kinderen hebben er natuurlijk niets mee te maken. Maar jij moet ook eens toegeven dat het eigen schuld van het bestuur is.
Woensdag gewoon overnieuw laten spelen met dezelfde selectie als vandaag lijkt mij het eerlijkst.quote:Op zondag 13 april 2008 18:16 schreef Jnk18 het volgende:
Kom maar op met die 0-3 reglemantaire overwinning. Dat hebben we wel verdiend vind ik zo
Verdienen is een groot woord, maar je hoeft achteraf hier niet zielig om medelijden te komen vragen want van Ajax kant is er momenteel weinig van de symphatie voor Groningen over.quote:Op zondag 13 april 2008 18:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 vakken waar die harde kern zit, de rest van de tribune (70%) is gewoon supporters.
En inderdaad, met die shirtjes verdienden al die supporters het inderdaad om dit mee te maken.
![]()
![]()
Ga jij maar goedpraten dat mensen kunnen genieten van dit soort dingen. Ik vraag niet om medelijden. Alsof er hierdoor minder sympathie is voor Groningen, de hele week werd er al druk gedaan om die t-shirts. nou nou nou. Ikquote:Op zondag 13 april 2008 18:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Verdienen is een groot woord, maar je hoeft achteraf hier niet zielig om medelijden te komen vragen want van Ajax kant is er momenteel weinig van de symphatie voor Groningen over.
Dus ga maar lekker![]()
![]()
op jullie eigen kutsupporters die dit (moedwillig) veroorzaakt hebben.
En alleen Ajax-Publiek. De Groningen aanhang heeft wel bewezen dit niet te kunnen managenquote:Op zondag 13 april 2008 18:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Woensdag gewoon overnieuw laten spelen met dezelfde selectie als vandaag lijkt mij het eerlijkst.
Ik hoef niks goed te praten, dat laat ik aan jou over... En het waren er echt wel meer dan enkelingen, de brandende wc-rollen vlogen rijkelijk door de lucht. Dat met die anti-Ajax shirtjes heeft inderdaad ook weinig goed gedaan verder, maar ja het is nu eenmaal stoer om anti-Ajax te zijn. Hoge bomen, veel wind enzo...quote:Op zondag 13 april 2008 18:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ga jij maar goedpraten dat mensen kunnen genieten van dit soort dingen. Ik vraag niet om medelijden. Alsof er hierdoor minder sympathie is voor Groningen, de hele week werd er al druk gedaan om die t-shirts. nou nou nou. Ikzeer zeker op de supporters mongolen die de brand gesticht hebben. Ze staan op beeld, dus dat zit alvast goed.
Ik heb nog wel een stadion vrij hier. Kom maar langs.quote:Op zondag 13 april 2008 18:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Woensdag gewoon overnieuw laten spelen met dezelfde selectie als vandaag lijkt mij het eerlijkst.
Kun jij mij vertellen waar ik dit goed wil praten?quote:Op zondag 13 april 2008 18:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoef niks goed te praten, dat laat ik aan jou over... En het waren er echt wel meer dan enkelingen, de brandende wc-rollen vlogen rijkelijk door de lucht. Dat met die anti-Ajax shirtjes heeft inderdaad ook weinig goed gedaan verder, maar ja het is nu eenmaal stoer om anti-Ajax te zijn. Hoge bomen, veel wind enzo...
Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 13 april 2008 18:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Ajax nou 2 wedstrijden wint, en PSV verliest
is psv dan kampioen op doelsaldo?
Goed praten niet, maar bagatelliseren toch wel. Sowieso vind ik het vreemd dat er nog helemaal niet over sancties of straffen wordt gepraat, als het in de ArenA was gebeurd had het denk ik voor veel meer onrust gezorgd en zou iedereen het veroordeeld en er met schande over gesproken hebben. Maar ik ben benieuwd wat ze vanavond in de praatprogramma's erover te melden hebben.quote:Op zondag 13 april 2008 18:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kun jij mij vertellen waar ik dit goed wil praten?
Het ergert mij vooral dat mensen er zo leuk en grappig over doen.quote:Op zondag 13 april 2008 18:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goed praten niet, maar bagatelliseren toch wel.
Als het in de ArenA was gebeurd had heel Nederland het geweldig gevonden omdat op Ajax zelf na niemand Ajax mag. Dus had iedereen er leuk en grappig over gedaanquote:Op zondag 13 april 2008 18:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het ergert mij vooral dat mensen er zo leuk en grappig over doen.
Vind je dit nou niet een heel klein beetje calimero? Dat Ajax verliest e.d., daar kunnen veel mensen van genieten, daar heb je gelijk in, maar dit soort dingen toch zeer zeker niet? Ik wil niet iedereen hier over 1 kam scheren, maar het ergert mij dat er gedaan wordt alsof alle FC Groningen supporters dit aan zichzelf te danken hebben en dat het onze eigen schuld is.quote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als het in de ArenA was gebeurd had heel Nederland het geweldig gevonden omdat op Ajax zelf na niemand Ajax mag. Dus had iedereen er leuk en grappig over gedaan
Dat zullen we nooit weten, maar dat is mijn verwachting. Edit: Daarbij kun je na maanden van aversie nu niet verwachten dat wij als supporters ineens Groningen zielig gaan vinden.quote:Op zondag 13 april 2008 18:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vind je dit nou niet een heel klein beetje calimero? Dat Ajax verliest e.d., daar kunnen veel mensen van genieten, daar heb je gelijk in, maar dit soort dingen toch zeer zeker niet?
Is ook zo. Ik vind het juist belachelijk hoe makkelijk er gereageerd wordt. Oh, dan spelen we de wedstrijd woensdag wel over alsof er niks gebeurd is. KNVB toon eens ballen.quote:Op zondag 13 april 2008 18:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten, maar dat is mijn verwachting.
Juist, Groningen zou na mijn mening sowieso minstens de inhaalwedstrijd moeten spelen zonder hun publiek.quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik vind het juist belachelijk hoe makkelijk er gereageerd wordt. Oh, dan spelen we de wedstrijd woensdag wel over alsof er niks gebeurd is. KNVB toon eens ballen.
De samenwerking begint beeld te krijgenquote:'Arsenal zit telkens op de tribune'
Jan Reker ligt niet wakker van de vermeende interesse uit Engeland in de diensten van Heurelho Gomes. Volgens diverse Britse tabloids bekeek een delegatie van Arsenal de PSV-doelman afgelopen donderdag in het UEFA Cup-treffen tegen Fiorentina.
"Die club zit hier bijna wekelijks op de tribune”, reageerde de algemeen directeur van PSV schouderophalend in De Telegraaf. "Arsenal heeft zich in elk geval nog niet officieel gemeld.”
Gomes (27) verlengde in december vorig jaar zijn verbintenis tot de zomer van 2013. De Braziliaanse goalie is bezig aan zijn vierde seizoen in Eindhoven en is uitgegroeid tot een onbetwiste publiekslieveling. Tot dusver speelde hij 126 competitiewedstrijden voor PSV.
Op zich zou ik daar niet eens zoveel moeite mee hebben, de wedstrijd zelf doet er in principe voor ons nu niet meer toe.quote:Op zondag 13 april 2008 18:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Juist, Groningen zou na mijn mening sowieso minstens de inhaalwedstrijd moeten spelen zonder hun publiek.
Dan ben je geen haar beter als de mensen waarop je nu reageerd mannetjequote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kijk en daar gaat het dus om. Wij hadden vandaag misschien enigzins nog spanning in de competitie kunnen brengen. En nu is het door een stelletje mongolen met een brandende schijtrol weer verneukt. De derde wedstrijd dit jaar die niet doorgaat door domme mongolen, en daar word ik, al supporter, gruwelijk pissed van.quote:Op zondag 13 april 2008 18:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op zich zou ik daar niet eens zoveel moeite mee hebben, de wedstrijd zelf doet er in principe voor ons nu niet meer toe.
Derde zeer belangrijke wedstrijd ook..quote:Op zondag 13 april 2008 18:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kijk en daar gaat het dus om. Wij hadden vandaag misschien enigzins nog spanning in de competitie kunnen brengen. En nu is het door een stelletje mongolen met een brandende schijtrol weer verneukt. De derde wedstrijd dit jaar die niet doorgaat door domme mongolen, en daar word ik, al supporter, gruwelijk pissed van.
Welke lange zijde zat je eigenlijk? Ik heb nog even gekeken of je misschien buiten was en ben nog over de lange zijde tegenover de hoofdtribune gelopen, maar daar stond het ook weer vol met ramptoeristen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef denthemen het volgende:
Erg jammer dat een deel er zo grappig over doet, er was echt grote paniek, mensen die uit paniek het veld op sprongen en weet ik veel wat allemaal konden breken. Ik zat op de lange zijde, heb er weinig last van gehad..
Aldus een Groningen supporter op het Groningen forum. Het is dus in ieder geval 100% zeker opzet geweest, voor zover iemand daar nog aan twijfelde.quote:Nu al lees je hier berichten over wie de verantwoordelijke is. Sommigen geven FCG een groot deel van de schuld omdat ze niet snel hebben gehandeld toen er kleine vuurhaartjes vooraan begonnen (die ze met een hark probeerden te blussen Verward ). Iedereen die om zich heen heeft gekeken weet echter wie de verantwoordelijken zijn, namelijk de gekken die met brandende spullen hebben gegooid.
Ik heb met m'n eigen ogen gezien dat er vanaf de tweede ring brandende wc rollen naar beneden kwamen. Wat voor ongelofelijke idioot ben je dan wel niet?
Onzin.. kampioen is kampioen..quote:Op zondag 13 april 2008 18:59 schreef Wooldoor het volgende:
Wat zal psv een zuur kampioenschaps feest hebben als Ajax woensdag avond zou verliezen
Zo zeg. Zullen die een kutdag hebben!quote:Op zondag 13 april 2008 18:59 schreef Wooldoor het volgende:
Wat zal psv een zuur kampioenschaps feest hebben als Ajax woensdag avond zou verliezen
en al was het geen opzet, het rookte een kwartier voor de wedstrijd al? dan moet groningen toch zelf gewoon gaan kijken en al blijkt het erg te zijn laten horen dat de wc rollen niet gegooid mogen worden?quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Aldus een Groningen supporter op het Groningen forum. Het is dus in ieder geval 100% zeker opzet geweest, voor zover iemand daar nog aan twijfelde.
Nee tuurlijk niet, 's middags in je eigen stadion kampioen worden om vervolgens in een zonnetje gehuldigd te kunnen worden in het centrum van je volle stad.quote:
Ik denk niet dat ze er lang van wakker zullen liggen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:13 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, 's middags in je eigen stadion kampioen worden om vervolgens in een zonnetje gehuldigd te kunnen worden in het centrum van je volle stad.
Of woensdag avond thuis op de bank via teletekst zien dat je kampioen bent geworden doordat Ajax heeft verloren, vervolgens maar wachten tot het weekend wordt of de dag erna kampioensfeest.
quote:Van Oostveen: we richten ons op woensdagavond
De competitieleider van de KNVB liet zojuist weten dat volgens de regelementen de aanklager betaald voetbal eerst moet kijken of er sprake is van schuld van een van de partijen. 'Maar ondertussen focussen wij op het spelen van de inhaalwedstrijd aanstaande woensdag. Het is duidelijk dat het deze week moet gebeuren.'
quote:Sneijder houdt Ajax op de hoogte van duel PSV
13 april 2008
Wesley Sneijder voetbalt al het hele seizoen bij Real Madrid, maar de middenvelder is Ajax nog lang niet vergeten. De betrokkenheid gaat zelfs zo ver dat Sneijder zondag vanuit Madrid zijn oud-ploeggenoten van de ontwikkelingen bij het duel tussen PSV en FC Twente op de hoogte hield.
Sneijder, die zondagavond met Real Madrid tegen Murcia moest spelen, zocht om tien over vier nog telefonisch contact met Alphons Groenendijk, de assistent-trainer van Ajax. Hij vroeg onder meer naar de veiligheid van zijn oud-ploeggenoten en praatte zijn voormalige coach bij over het verloop van het duel tussen PSV en FC Twente (1-1).
Sneijder volgde de wedstrijd van de koploper uit Eindhoven op de televisie. Hij constateerde vanuit Madrid dat Farfan in de slotfase een strafschop had moeten krijgen. "Dat is Wesley", zei Groenendijk. "Die blijft contact houden en volgt Ajax nog op de voet. Ik vind dat prachtig.
Tegenover de eretribune, weinig last gehad van rook. Klein beetje, komt omdat ik al bronchtis hebquote:Op zondag 13 april 2008 19:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Welke lange zijde zat je eigenlijk? Ik heb nog even gekeken of je misschien buiten was en ben nog over de lange zijde tegenover de hoofdtribune gelopen, maar daar stond het ook weer vol met ramptoeristen.
Nog last gehad van die pannekoek met z'n capuchon op die in z''n 1tje het veld afliep naar de groningen supportersquote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenover de eretribune, weinig last gehad van rook. Klein beetje, komt omdat ik al bronchtis hebMaar de verhalen over hoe het voor de wedstrijd ging kloppen. Ik zei het toen al tegen mijn maat: Het is toch belachelijk dat ze gaan harken en dan met 1 emmertje aan komen rennen..
Later moest ik met mijn rolstoel ergens langs waar andere niet langs kwamen, daar lagen diverse gewonden
Ik ben pas gerustgesteld als Derksen zegt dat PSV volgende week Vitesse oprolt.quote:Op zondag 13 april 2008 19:23 schreef _Mike_ het volgende:
Jan Van Halst ziet PSV geen kampioen worden omdat Vitesse nog iets goed te maken heeft
quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef MaxC het volgende:
We hebben nog hoop, laten we daar maar aan vasthouden.
Eerst zorgen dat de knvb ons een 0-3 overwinning toekent!
goed om te horen dat het daar dan min of meer meeviel, had wel verwacht je buiten aan te treffen, want echt vrij van rook was de lange zijde nou ook weer niet.quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenover de eretribune, weinig last gehad van rook. Klein beetje, komt omdat ik al bronchtis hebMaar de verhalen over hoe het voor de wedstrijd ging kloppen. Ik zei het toen al tegen mijn maat: Het is toch belachelijk dat ze gaan harken en dan met 1 emmertje aan komen rennen..
Zat iets meer naar links, maar hij was wel grappig. Al die oude lullen voor me die hun middelvinger naar hem gingen opsteken en zoquote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nog last gehad van die pannekoek met z'n capuchon op die in z''n 1tje het veld afliep naar de groningen supporters
dat was ook al wel duidelijk, als je brandende rollen naar beneden ziet gaan dan komt dat niet omdat de zon zo fel was.quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Aldus een Groningen supporter op het Groningen forum. Het is dus in ieder geval 100% zeker opzet geweest, voor zover iemand daar nog aan twijfelde.
Ben gebleven tot dat de trainers aangaven dat het niet doorging.. Ik zat bij ingang 2quote:Op zondag 13 april 2008 19:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
goed om te horen dat het daar dan min of meer meeviel, had wel verwacht je buiten aan te treffen, want echt vrij van rook was de lange zijde nou ook weer niet.
Eens, op een andere historische dag voor FOK was er ook een brandje in de ArenA meen ik te herinneren. Volgens mij was dat tijdens de pizza rel.quote:Op zondag 13 april 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is als eens gebeurt...
ArenA in de Brand
quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben pas gerustgesteld als Derksen zegt dat PSV volgende week Vitesse oprolt.
heel veel groningen supporters gingen hun uitschelden en middelvingers opsteken enzo, hoe wil je jezelf belachelijk makenquote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zat iets meer naar links, maar hij was wel grappig. Al die oude lullen voor me die hun middelvinger naar hem gingen opsteken en zo
Haha serieus? Wat precies dan?quote:Op zondag 13 april 2008 19:35 schreef Noshiba het volgende:
er werd trouwens nog over je vertelt op de hes bij sportmarketing open dag![]()
Nee zeker niet, kunnen de spelers van groningen toch niks aan doenquote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Noshiba het volgende:
Vind nog steeds dat het 0-3 moet worden!
Fc Groningen heeft hier schuld aan, hun hadden het beter moeten regelen!quote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee zeker niet, kunnen de spelers van groningen toch niks aan doen
Pech voor ze, het gaat om de club Groningen en die hebben wel degelijk schuld.quote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jorienquote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, maar is niet mijn mening.quote:Op zondag 13 april 2008 19:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Fc Groningen heeft hier schuld aan, hun hadden het beter moeten regelen!
D'r zijn veel Ajacieden die dat ook niet erg zouden vindenquote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2008 19:46 schreef De_Dorstige het volgende:
Heeft Jan van halst z'n mening er al over gegeven?
quote:Op zondag 13 april 2008 19:23 schreef _Mike_ het volgende:
Jan Van Halst ziet PSV geen kampioen worden omdat Vitesse nog iets goed te maken heeft
ongeloofelijke tokkie dat je er ook rond looptquote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |