Nog last gehad van die pannekoek met z'n capuchon op die in z''n 1tje het veld afliep naar de groningen supportersquote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenover de eretribune, weinig last gehad van rook. Klein beetje, komt omdat ik al bronchtis hebMaar de verhalen over hoe het voor de wedstrijd ging kloppen. Ik zei het toen al tegen mijn maat: Het is toch belachelijk dat ze gaan harken en dan met 1 emmertje aan komen rennen..
Later moest ik met mijn rolstoel ergens langs waar andere niet langs kwamen, daar lagen diverse gewonden
Ik ben pas gerustgesteld als Derksen zegt dat PSV volgende week Vitesse oprolt.quote:Op zondag 13 april 2008 19:23 schreef _Mike_ het volgende:
Jan Van Halst ziet PSV geen kampioen worden omdat Vitesse nog iets goed te maken heeft
quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef MaxC het volgende:
We hebben nog hoop, laten we daar maar aan vasthouden.
Eerst zorgen dat de knvb ons een 0-3 overwinning toekent!
goed om te horen dat het daar dan min of meer meeviel, had wel verwacht je buiten aan te treffen, want echt vrij van rook was de lange zijde nou ook weer niet.quote:Op zondag 13 april 2008 19:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenover de eretribune, weinig last gehad van rook. Klein beetje, komt omdat ik al bronchtis hebMaar de verhalen over hoe het voor de wedstrijd ging kloppen. Ik zei het toen al tegen mijn maat: Het is toch belachelijk dat ze gaan harken en dan met 1 emmertje aan komen rennen..
Zat iets meer naar links, maar hij was wel grappig. Al die oude lullen voor me die hun middelvinger naar hem gingen opsteken en zoquote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nog last gehad van die pannekoek met z'n capuchon op die in z''n 1tje het veld afliep naar de groningen supporters
dat was ook al wel duidelijk, als je brandende rollen naar beneden ziet gaan dan komt dat niet omdat de zon zo fel was.quote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Aldus een Groningen supporter op het Groningen forum. Het is dus in ieder geval 100% zeker opzet geweest, voor zover iemand daar nog aan twijfelde.
Ben gebleven tot dat de trainers aangaven dat het niet doorging.. Ik zat bij ingang 2quote:Op zondag 13 april 2008 19:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
goed om te horen dat het daar dan min of meer meeviel, had wel verwacht je buiten aan te treffen, want echt vrij van rook was de lange zijde nou ook weer niet.
Eens, op een andere historische dag voor FOK was er ook een brandje in de ArenA meen ik te herinneren. Volgens mij was dat tijdens de pizza rel.quote:Op zondag 13 april 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is als eens gebeurt...
ArenA in de Brand
quote:Op zondag 13 april 2008 19:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben pas gerustgesteld als Derksen zegt dat PSV volgende week Vitesse oprolt.
heel veel groningen supporters gingen hun uitschelden en middelvingers opsteken enzo, hoe wil je jezelf belachelijk makenquote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zat iets meer naar links, maar hij was wel grappig. Al die oude lullen voor me die hun middelvinger naar hem gingen opsteken en zo
Haha serieus? Wat precies dan?quote:Op zondag 13 april 2008 19:35 schreef Noshiba het volgende:
er werd trouwens nog over je vertelt op de hes bij sportmarketing open dag![]()
Nee zeker niet, kunnen de spelers van groningen toch niks aan doenquote:Op zondag 13 april 2008 19:09 schreef Noshiba het volgende:
Vind nog steeds dat het 0-3 moet worden!
Fc Groningen heeft hier schuld aan, hun hadden het beter moeten regelen!quote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee zeker niet, kunnen de spelers van groningen toch niks aan doen
Pech voor ze, het gaat om de club Groningen en die hebben wel degelijk schuld.quote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jorienquote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, maar is niet mijn mening.quote:Op zondag 13 april 2008 19:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Fc Groningen heeft hier schuld aan, hun hadden het beter moeten regelen!
D'r zijn veel Ajacieden die dat ook niet erg zouden vindenquote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
Ik hoop dat de Arena een keer in de fik gaat, kijken of het dan nog zo leuk is.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:46 schreef De_Dorstige het volgende:
Heeft Jan van halst z'n mening er al over gegeven?
quote:Op zondag 13 april 2008 19:23 schreef _Mike_ het volgende:
Jan Van Halst ziet PSV geen kampioen worden omdat Vitesse nog iets goed te maken heeft
ongeloofelijke tokkie dat je er ook rond looptquote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
echt jongen, geniet er maar van. Heerlijk he dat ouders met hoestende kinderen op de arm naar buiten komen, dat mensen zwart slijm staan te hoesten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |