Joh!quote:Arie Boomstra, Co
Allrighty then: Greys is back in grace! (begon al te twijfelen of je ogen niet gelasert moesten wordenquote:Op zondag 13 april 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Elke keer als ik iets typ en ik druk op invoeren is het weg en kan ik weer opnieuw beginnen
Maar mijn post was dus iets als:
Ing! Wees niet bang, ik heb geleerd van mijnfouten
No way dat ik nog een topic ga openen als ik niet de laatste poster was, jij strengerd!![]()
En Co... ik zei LEUK! Niet aantrekkelijk! Daar zit bij mij een wereld van verschil tussen hoor, trust me.
Arie lijkt me best een sympathieke vent en ik vind het wel stoer dat hij er voor uit durft te komen dat ie zo gelovig is enzo. Maar ik vind hem niet 'lekker' ofzo
Arm beestje inderdaad. Weinig aan te doen, maar wel triest.quote:Op zondag 13 april 2008 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Liep ik zonet door de tuin zie ik een dood konijn liggen. Het arme beestje zat met zijn kop (of wat daar van over was) tussen het gaas vast.Het was een wild konijn, die je altijd in de duinen of op de hei ziet lopen
![]()
Gezien de staat van ontbinding lag hij er al een paar dagen....Gek dat mijjn honden niets hebben laten merken... normaal staan ze bij elke steen die ineens anders ligt minuten lang stil ofzo
Heb het beestje maar op een afgelegen stukje grond in de tuin gelegd. Schep zand erover
![]()
![]()
![]()
Nou ja het is vrij diep en best ruim, maar je opent een deur en daar is een douche en that's it.quote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
Maar dat inimini slaapkamertjes ziet er nu in elk geval super uit!
Wel apart, je douche in een gangkast!Merk je daar nog iets van? Zouden anderen het doorhebben als ze het niet wisten, dat het eigenlijk in een kast zit?
Morretje hoop ik?quote:Op zondag 13 april 2008 19:51 schreef Ravage het volgende:
Ha vandaag wel meer dan een kwartier met Chip en de hengel gespeeld![]()
Ze is een snelle jager maar ze wil er liever niet voor lopen
In welk opzicht?quote:
Chip zat niet zozeer in haar schulp hier. Ik dacht gewoon dat zij meer het type is dat als enige poes gelukkiger is omdat ze wil domineren over een andere poes en daarnaast gewoon veel groter en sterker is dan de meeste poezen. Ze heeft gewoon dat karakter. Maar als zij degeen is die alle aandacht en knuffels krijgt is ze geweldig.quote:Op zondag 13 april 2008 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
I agree with Greys.
Echt tof dat Chip zo opleeft en al heel aanhankelijk zit te wachten tot dat je weer thuis komt.
Nok, ik begreep dat bij jou thuis de boel er ook een stuk relaxter aan toe gaat. Dit in combinatie met Chip die uit d'r schulp kruipt maakt toch wel dat je er mee kunt leven denk ik?
Ik kijk nu nietquote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Welke film heb je gezien dan Nok?
Fruts, ik vind het leuk omdat ik Melanie in het eggie ken, die ene die net zat te snotteren
Zoiets ja. Dan vind ik het niet echt helemaal leuk, of ik zie iets interessanters om me mee bezig te houden en dan haak ik af.quote:Op zondag 13 april 2008 21:35 schreef Frutsel het volgende:
Normaliter kijk je alleen een halve film?
Dragonfly, met Kevin Costnerquote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Welke film heb je gezien dan Nok?
Fruts, ik vind het leuk omdat ik Melanie in het eggie ken, die ene die net zat te snotteren
Voordeel van dvd's kijken is dat je dna een dag later alsnog de rest kijktquote:Op zondag 13 april 2008 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dan vind ik het niet echt helemaal leuk, of ik zie iets interessanters om me mee bezig te houden en dan haak ik af.
Ligt eraan...je kan een film heeeul interessant vinden, maar dat je bijv het naakte lichaam voor je net iets leuker vind... wijs je dat dan af voor die film? Nee, die film kijk je morgen wel afquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Als je een film zo oninteressant vindt dat je hem niet af kijkt, ga je de volgende dag ook niet meer kijken lijkt me
DVD's liggen hier allemaal op de stapel: nog te doen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voordeel van dvd's kijken is dat je dna een dag later alsnog de rest kijkt
bij jou ook alquote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
DVD's liggen hier allemaal op de stapel: nog te doen.
Heb ook een stapel boeken om nog te lezen. Dat doe ik dan wel weer sneller.
In de trein, in bad, voor het slapen en ook wel tussendoor.
Ja precies. Dan denk ik steeds als ik em ergens zie liggen: ow ja, die moet ik ook nog kijkenquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Als je een film zo oninteressant vindt dat je hem niet af kijkt, ga je de volgende dag ook niet meer kijken lijkt me
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan...je kan een film heeeul interessant vinden, maar dat je bijv het naakte lichaam voor je net iets leuker vind... wijs je dat dan af voor die film? Nee, die film kijk je morgen wel af
Ik denk dat ik 1% heb van jouw 75%quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bij jou ook al![]()
Ik heb denk ik 75% van al mijn dvd's nog niet gezien
ja hoor... komt ie dan...:quote:
als ie van een punt al komt, dan is het erg snelquote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja hoor... komt ie dan...:
Dan heeft ie een punt ja... hihi ik zei punt
Blijkbaar delen Fruts en ik iets dat anderen niet snappenquote:
Die was al even voorspelbaarquote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ie van een punt al komt, dan is het erg snel![]()
(hihi komt)
zie dan liever twee puntjes
quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijkbaar delen Fruts en ik iets dat anderen niet snappen
Geniet er maar van hoorquote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijkbaar delen Fruts en ik iets dat anderen niet snappen
Gejat van iemand op Muselivequote:
Nee! Wat stond er in Wat stond er in Wat stond er in?????quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef Maes het volgende:
Ik heb weer voor mijn beurt gesproken, zit ik net fok op te hemelen dat ik nergens last van heb en nu heb ik tot 2x toe een fout op de pagina.
Truste Fruts![]()
Ing heb je mijn PB ontvangen? (ook error dus ik weet niet of die is aangekomen?)
Oh damn, ach, dat haal ik vast wel weer in.quote:Op maandag 14 april 2008 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer een hoop gesprek op niveau Oh Oh![]()
Heb ook weinig geFok!t dit weekend.
Dan sla je hem op, en upload je hem zelf ergensquote:Op maandag 14 april 200810:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Hemeltje, ik ben gewoon verliefd op m'n avatar.
Hopelijk gooit de rechtmatige eigenaar um niet offline
Het ergste is, zij is ook helemaal in shock, ze wil niets liever dan dat hij terug komt.quote:Op maandag 14 april 2008 15:55 schreef Maes het volgende:
Tis hier inderdaad stilletjes. Ik ben tegenwoordig veel eerder thuis uit mijn werk dus kan ook eerder fokken
Ik weet nog toen ik ging scheiden dat er ook een heleboel mensen geschokt waren. (het perfecte stel enzo) En dat ik dacht waar bemoeien jullie je mee. Maar naderhand heb ik het ook wel meegemaakt bij een bevriend stel dat uit elkaar ging dat je denkt hoe is dat nou toch mogelijk. Je kunt niet in een relatie kijken en dat is maar goed ook. Ik kan me je gevoel wel voorstellen oh.
Behalve dan de broccoliquote:Op maandag 14 april 2008 18:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Lekker makkelijk vanaaf dus?![]()
Wij eten bloemkool, broccoli, aaardappels en een gehaktbal.
Oerhollands dus
Tot mijn 15de heb ik in Nederland nooit brocolli gezien. Heb het zelfs tot mijn 13de nooit gegeten tot ik logeerde bij amerikanen die in Duitsland gelegerd waren en daar woonde. Voordien in de winkel ook nooit broccoli gezien.quote:Op maandag 14 april 2008 18:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Broccoli niet Hollands dan?![]()
Klinkt overigens jummie Nok, ik kom wel bij jullie eten
quote:Op maandag 14 april 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
Oh lekker, runderlapjes!
Ja hier lekker makkelijk hoor. Heer G is een nachtje niet thuis dus ik ga lekker kant en klaar eten.
En ik hoef vanavond geen brood voor hem klaar te maken voor morgenochtend, wat een weelde
9 mei in Amsterdam!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeeey lekker ding, long time indeed.
Ben op 9 mei in A'dam.doen?
En nu ik weer naar bedje. Net thuis van EW's dansoptreden en morgen vroeg op voor die verplichte studiebijeenkomst
.
jee!quote:Op maandag 14 april 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
Oh lekker, runderlapjes!
Ja hier lekker makkelijk hoor. Heer G is een nachtje niet thuis dus ik ga lekker kant en klaar eten.
En ik hoef vanavond geen brood voor hem klaar te maken voor morgenochtend, wat een weelde
Heb ik iets gemist? Whatever happened to Čl Capitan Rosso??quote:Op maandag 14 april 2008 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]moet dat dan?
* nokwanda waardeert opeens het vrijgezelschap weer erg
sommige exenquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Hoi Marietje-beeb!![]()
Leuk dat je er weer bent!
Die heb ik ergens in maart een beetje letterlijk op de stoep gezetquote:Op maandag 14 april 2008 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Whatever happened to Čl Capitan Rosso??
Het is verplaatst naar donderdag de 8ste. Ik ben er die middag voor werk. Moet er om 13.00 uur zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 19:00 schreef Marietje_34 het volgende:
Sjoow, ben ik weerEn jullie zijn inmiddels alweer een SC verder
![]()
[..]
9 mei in Amsterdam!!Zeker weten dat we een
gaan doen.
Zie net in mijn agenda dat het een vrijdag is. Hoe laat ben je hier, ga je een daggie shoppen? Ik ben in staat een vrije dag te nemen! Anders ben ik pas laat thuis, na mijn werk enzo
quote:Op maandag 14 april 2008 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heb ik ergens in maart een beetje letterlijk op de stoep gezet
Zoiets ja. J ekrijgt the gory details nog wel te horenquote:Op maandag 14 april 2008 19:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dus je was even aan de man maar toen bij nader inzien toch maar niet? ofzo?
liefdesprojecten zijn goedquote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is verplaatst naar donderdag de 8ste. Ik ben er die middag voor werk. Moet er om 13.00 uur zijn.
Clientje van ons wil dat we komen om haar spreekbeurt te zien![]()
![]()
Ik voel me zoooo vereerd en ik heb beloofd te komen. is een van mijn persoonlijke liefdesprojecten binnen mijn werk en ik mag zelfs persoonlijk met haar, op eigen titel, aan de slag met een eigen projectje naast de reguliere adviezen en begeleidingen.
Dus ik ben zelf ook pas na 4 uur beschikbaar. Winkelen... was het maar waar. Maar dat wil ik binnenkort ook eens doen in Amsterdam.
het komt erop neer dat ik al een paar voorbeelden had gemerkt van het missen van empathie en het alleen kunnen inleven als hem het overkwam om dan ook alle medeleven te willen dat ie zelf niet kon geven.quote:Op maandag 14 april 2008 19:35 schreef conleche het volgende:
Ja, nu ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig(of moet ik nu oude topics door?)
quote:Op maandag 14 april 2008 19:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
liefdesprojecten zijn goed![]()
Hoe oud is ze? Ik zou me ook vereerd voelen bij zo'n uitnodiging, uiteraard kun (en wil) je zoiets niet weigeren
![]()
Maar dan zorg ik gewoon dat ik jou die donderdag om 4 uur ergens trefKunnen we gelijk nadenken over wanneer te shoppen misschien.
uur of 7?quote:Op maandag 14 april 2008 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ah Nok, dat klinkt echt lief, dat klantje van je.![]()
Ik had heerlijke lasagna vandaag, en ben nu aan het dubben hoe laat een kind van 2.5 op bed ligt zodat ik die vriendin kan bellen...
Ja dat zou je denken he, maar ik heb die dames van mn zusje gisteren tot laat in actie gezien, mss kan ik beter na 21.00 bellenquote:
Ik lust m nooit kant en klaar, alleen zelf gemaaktequote:Op maandag 14 april 2008 19:58 schreef Frutsel het volgende:
lasagna![]()
volgens mij ben ik één van de weinigen die dat niet lust
Kennie dat niet boven gaan snurken waar dat hoort, zodat jij beneden veilig kan studeren?quote:Op maandag 14 april 2008 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Lasagna![]()
Zit ik potverjanhinnekont lekker op de bank te leren voor het examen van morgen, kruip meneer I. op de andere kant en gaat heftig liggen snurken![]()
Dus nu zit ik maar boven, maar daar ligt de verleiding van Fok! op de loer...
Met recreatieve literatuur wel ja, maar met studieboeken was mij ook altijd elke afleiding 1 teveel hoor...quote:Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:
als ik eenmaal in een boek zit kan de werld om me heen in stukjes breken en dan merk ik het nog niet. Een snurkend iemand is dan gewoon een brommend achtergrondgeluid.
Heb ik ook meestal. Toch heb ik vandeweek zitten lezen in een studieboek in een overvolle treincoupe en het bleef beter hangen dan wanneer in thuis in stilte zit te lezen. Thuis heb ik teveel afleiding die ik niet buiten kan sluiten. Er is namelijk altijd wel iets dat stukken leuker om te doen is en wat echt heel erg dringend ook nog gedaan moet worden. En ik vind mezelf daar echt ongedisciplineerd in. Ik heb wat milde dwang nodig om tot actie te komen op dat vlak.quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met recreatieve literatuur wel ja, maar met studieboeken was mij ook altijd elke afleiding 1 teveel hoor...
Bij mij werkt bij alles alleen een extreme tijdsdruk, qua niet recreatief bezig zijnquote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik ook meestal. Toch heb ik vandeweek zitten lezen in een studieboek in een overvolle treincoupe en het bleef beter hangen dan wanneer in thuis in stilte zit te lezen. Thuis heb ik teveel afleiding die ik niet buiten kan sluiten. Er is namelijk altijd wel iets dat stukken leuker om te doen is en wat echt heel erg dringend ook nog gedaan moet worden. En ik vind mezelf daar echt ongedisciplineerd in. Ik heb wat milde dwang nodig om tot actie te komen op dat vlak.
Ik wil oohook!!!quote:Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Boekie uit, ben er toch maar naast gaan zitten. Het snurken werd wat minder![]()
En Morrie, hij snurkt idd heerlijk, die bank
quote:Op maandag 14 april 2008 22:10 schreef Nonneke het volgende:
Multifunctioneel die mandjes !![]()
[ afbeelding ]
uiteraard is het een schoon mandje en niet het hondenkleedje
Moet ze het mobiele nummer van de vader doormailen?quote:
Ik ben 6 mei "uitgerekend"quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Marietje_34 het volgende:
gaat het nog steeds goed met de studie Ingetje? Hoe lang 'moet' je nog?
spannend!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben 6 mei "uitgerekend"![]()
Nog 2 theorie-examens en 1 praktijk, waarvan het eerste theorie over 8 uurtjes begint.
Dus ik ga maar es op bedje.
Trusten!
Het is maar goed dat geduld niet een van je examenvakken isquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoiii![]()
Examen ging wel lekker, dank allen voor de duimpies![]()
Moet alleen minstens een week op de uitslag wachten. Deze juf heeft het nogal druk geloof ik
Vanavond wel weer lekker boterhammetjes smeren dusquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
De vorige keer heeft het toch ook bijna een week geduurd?
Dan ben je dat al lang gewend joh
Ik heb lekker een beetje sushi voor mezelf gehaald vanavond![]()
Heer G smste dat hij alweer in München zit, dus die zal in de loop van de avond ook weer thuis zijn. Vooral Bink zal daar erg blij mee zijn (ik ook wel hoor) omdat die onuitstaanbaar vervelend en aandachttrekkerig is als Heer G niet thuis is
Ik was er al, maar mijn comp liep vast tijdens mijn vorige replyquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah frutsel in the house, nu zal het wel vollopen
Hij was voor zijn werk in Polen. Gisterochtend vertrokken met 3 collega's en vanavond weer terug.quote:
Die kistjes heb ik ook al 10+ jaar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:26 schreef Marietje_34 het volgende:
good ievenienk!
wat een leuk geschilderd doosjekistje heb je daar staan Nok!
Van die sinaasappelkistjes heb ik ook. Ooit een stuk of 25, nu nog maar 6, maar ik kan er geen afstand van doen, ik sleep die krengen al sinds mijn 17e met me mee
hehe dankje welquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
Wees welkom ProXi!
F&F heeft ook een slowchat (dit dus waar je nu in beland bent) net als andere subforums
We kleppen hier zo ongeveer over alles behalve Flora en Fauna. Logisch he?
Nou kom op, gooi je hart op tafel! Wie ben je?
- Ben je M of V?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:58 schreef ProXi het volgende:
[..]
hehe dankje wel
Oke, ja ik heb me hier ooit aangemeld
Maar verder nooit echt actief geweest dus vandaar dat ik het niet echt weet.
Tis wel erg veranderd. Allemaal reclame, gaat ook stuk langzamer het laden, maar
dat kan ook aan mijn pc liggen.
Uh eigenlijk niet echt logisch
Wat wil je precies weten
Ben een M, Ben 25 jaar,quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
- Ben je M of V?
- Hoe oud ben je?
- Heb je huisdieren? (geeft niet als je ze niet hebt, je zult niet verbannen worden)
Oh en als je iets dwars zit of je wilt gewoon iets kwijt. Gooi het op tafel. We zijn grotendeels ongevaarlijk.
Einde kruisverhoor.
katten kunnen ZO aanstekelijk slapenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
er is iemand moe hier (nouja gewoon lui)
je bedoelde: Er is iemand gewoon poes hierquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
er is iemand moe hier (nouja gewoon lui)
Ja, alleen voor Ingetje moet je oppassenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:03 schreef ProXi het volgende:
[..]
Ben een M, Ben 25 jaar,
Heb inderdaad ook huisdieren, vind dieren wel leuk dus daarom keek ik eigenlijk hier
Loopt hier thuis een hond rond o.a.
Ja ik verveel me
grotendeels ongevaarlijk
oke, zal het onthoudenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, alleen voor Ingetje moet je oppassen
Die ziet er lief uit maar is scherp en dubbelzinnig en dus gevaarlijk
uh tjaquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Als je echter zegt dat je Muse fan bent, ProXi, dan drukt ze je aan haar boezem en is alles goed
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Als je echter zegt dat je Muse fan bent, ProXi, dan drukt ze je aan haar boezem en is alles goed
Dan moet je JUIST op gaan passen...de boezemquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
ghehe neee johquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh proxi je moet nu natuurlijkl nog wel even een fotoboek aanmaken he![]()
tja sorryquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet graag van iedereen hoe ze eruit zien
Supermassive Black Hole?quote:Op dinsdag 15 april 200821:20 schreef ProXi het volgende:
[..]
uh tja
dan moet ik der denk teleurstellen
vind 1 liedje wel leuk van hun
maar die vinden muse fans volgens mij juist niet leuk
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:51 schreef ProXi het volgende:
[..]
haha oke
heb jij het ff zwaar dan![]()
@ Miss
idd die
hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef nokwanda het volgende:
Ow well, een proxi hoort ook niet herkenbaar te zijn
hehe ja hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
Maes, ik zit mezelf hier heel subtiel () uit te nodigen bij je voor het eten morgen
Non!
ProXi, je voelt je al aardig thuis he?
*schrijft minpunten op bij ProXi*quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef ProXi het volgende:
[..]
hehe tja je kan niet alles hebben he :p
Hallo nonneke
hehe oeiquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*schrijft minpunten op bij ProXi*
Arme Ingetje!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:58 schreef ProXi het volgende:
[..]
hehe ja hoor
zo lang die ene er niet is voel ik me veilig
iemand die achter een proxi op innet zit wil niet herkend worden, toch.quote:
dat wordt vast heel moeilijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu moet je het zien te compenseren met pluspunten
Feli met Baileysquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou jaaaaaaaa zeg!
Ik ben er ook ff niet en dan direct zo onaardig praten over mij![]()
ProXi![]()
Baileys is vandaag jarig, dus wij hadden slagroomsoesjes![]()
Is niet onaardigquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou jaaaaaaaa zeg!
Ik ben er ook ff niet en dan direct zo onaardig praten over mij![]()
ProXi![]()
Baileys is vandaag jarig, dus wij hadden slagroomsoesjes![]()
Ikweetzzz.... om de aandacht van je zelf af te leidenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:27 schreef nokwanda het volgende:
En Ing.... ik moet wel doen alsof jij de enge bent, je weetzzzz
Ingzilla met haar tijgers?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is niet onaardig![]()
Gewoon realistisch. Ingzilla met haar tijgers. Nu niet net doen alsof Baileys en Baloe gewoon poesjes zijn, he!
Tweety-geel kussentjequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
De Jarige Job...wat een tijger he?![]()
![]()
[ afbeelding ]
En die andere gevaarlijke Rotterdammert![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ikweetzzz.... om de aandacht van je zelf af te leiden
Ik ben inmiddels aan het nummer gewend, maar de eerste keer dat ik hem hoorde was ik nogal geschoktquote:Op dinsdag 15 april 200821:51 schreef ProXi het volgende:
[..]
haha oke
heb jij het ff zwaar dan![]()
@ Miss
idd die
haha okequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan het nummer gewend, maar de eerste keer dat ik hem hoorde was ik nogal geschokt
Zal dan aan mijn ogen liggen dat ie op de foto geel lijkt. Heb nog maar een keer gekeken en het lijkt nog steeds geelquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Neuj, da's een knalgroen kussen schat![]()
En we hadden geen versieringen, hij heeft de hele avond bij meneer Ingetje op schoot mogen liggen als cadeau
Jahaaaa, inmiddels vind ik hem leukquote:Op dinsdag 15 april 200822:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Niets mis met SBH!![]()
Vond het eiks direct wel een lekker nummer. Hij gilt zo lekker hoog
Oh als t op Prince lijkt vind ik t mss inene wel leuk danquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jahaaaa, inmiddels vind ik hem leuk
Maar de eerste keer leek het net Prince ipvMatthew
Qua hoog zingen ga ik voor Microcuts
en ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als t op Prince lijkt vind ik t mss inene wel leuk dan
da's duidelijk, de sloerie in haar is ontwakendequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef nokwanda het volgende:
Bijoux is voor het eerst wat krols, geloof ik. Ze komt steeds achter mijn stoel staan en mieuwt dan. Als i har dan wil aaien kopt ze zover omhoog dat ze al twee keer is omgevallen en vervolgens komt het hele lijfje en dat kontje omhoog. Dan moet ik mee naar het vloerkleed en dan trekt ze zichzelf liggend over het hele vloerkleed hee.
En als Merlijn aan komt lopen dan stort ze zich op hem om hem vervolgens met zijn neus naar haar kont te leiden
Gek poesje
Oh hij wordt alleen maar beter en beter, je moet m live zien met die geniale band, das echt zooooo fucking funkyquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en ik
alhoewel, de 'ouwe' Prince dan. Ik word niet wild van wat ie de afgelopen jaren heeft gedaan
wanneer heb je 'm voor het laatst zien optreden dan? Ik idd al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hij wordt alleen maar beter en beter, je moet m live zien met die geniale band, das echt zooooo fucking funky![]()
Zn cd's zijn minder, maar hijs gewoon lekker niet commercieel.
Heb de tuin ook ontzettend moeten afzetten, wat me te staan kwam op 3 dagen intens verwijtende blikken. Die kleine Houdini weet te ontsnappen uit plekken waar geen andere kat uitkomt. Maar goed.... sloerie of niet. Ze weet dat ze een knappe meid is en she flaunts itquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's duidelijk, de sloerie in haar is ontwakende
kijk d'r verleidelijk op d'r rug liggenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb de tuin ook ontzettend moeten afzetten, wat me te staan kwam op 3 dagen intens verwijtende blikken. Die kleine Houdini weet te ontsnappen uit plekken waar geen andere kat uitkomt. Maar goed.... sloerie of niet. Ze weet dat ze een knappe meid is en she flaunts it![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb de tuin ook ontzettend moeten afzetten, wat me te staan kwam op 3 dagen intens verwijtende blikken. Die kleine Houdini weet te ontsnappen uit plekken waar geen andere kat uitkomt. Maar goed.... sloerie of niet. Ze weet dat ze een knappe meid is en she flaunts it![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 200822:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als t op Prince lijkt vind ik t mss inene wel leuk dan
Ik vond het ook wel iets Britney Speaars-achtigs hebben trouwensquote:Op dinsdag 15 april 200823:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Qua stem dan he
Uit deze clip is ook dat toffe gifje afkomstig
tutututuquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Qua stem dan he
Uit deze clip is ook dat toffe gifje afkomstig
jij bent een echte fanquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Uhmmmm, de New Power Soul tour met Larry Graham was denk ik t laatst.
Ben zo slecht in jaartallen, maar dat was wel echt t gaafste dat ik ooit gezien heb.
Sheila E. was dr weer bij, en Lenny Kravitz was ook ff aan t drummen.
Ik heb m zo vaak gezien dat ik de tel echt kwijt ben ( vanaf mn 14e ) , en ik baal ook wel dat ik niet naar Londen geweest ben hoor.
Dat zal me niet nog es overkomen.
Laatste album is trouwens best wel leuk hoor, das ook alweer een jaar oud of zo.
Ze lijkt op zo'n klein aapje af en toe. Ze slingert ook soms aan die kistjes aan de muurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |