Joh!quote:Arie Boomstra, Co
Allrighty then: Greys is back in grace! (begon al te twijfelen of je ogen niet gelasert moesten wordenquote:Op zondag 13 april 2008 14:34 schreef Greys het volgende:
Elke keer als ik iets typ en ik druk op invoeren is het weg en kan ik weer opnieuw beginnen
Maar mijn post was dus iets als:
Ing! Wees niet bang, ik heb geleerd van mijnfouten
No way dat ik nog een topic ga openen als ik niet de laatste poster was, jij strengerd!![]()
En Co... ik zei LEUK! Niet aantrekkelijk! Daar zit bij mij een wereld van verschil tussen hoor, trust me.
Arie lijkt me best een sympathieke vent en ik vind het wel stoer dat hij er voor uit durft te komen dat ie zo gelovig is enzo. Maar ik vind hem niet 'lekker' ofzo
Arm beestje inderdaad. Weinig aan te doen, maar wel triest.quote:Op zondag 13 april 2008 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Liep ik zonet door de tuin zie ik een dood konijn liggen. Het arme beestje zat met zijn kop (of wat daar van over was) tussen het gaas vast.Het was een wild konijn, die je altijd in de duinen of op de hei ziet lopen
![]()
Gezien de staat van ontbinding lag hij er al een paar dagen....Gek dat mijjn honden niets hebben laten merken... normaal staan ze bij elke steen die ineens anders ligt minuten lang stil ofzo
Heb het beestje maar op een afgelegen stukje grond in de tuin gelegd. Schep zand erover
![]()
![]()
![]()
Nou ja het is vrij diep en best ruim, maar je opent een deur en daar is een douche en that's it.quote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
Maar dat inimini slaapkamertjes ziet er nu in elk geval super uit!
Wel apart, je douche in een gangkast!Merk je daar nog iets van? Zouden anderen het doorhebben als ze het niet wisten, dat het eigenlijk in een kast zit?
Morretje hoop ik?quote:Op zondag 13 april 2008 19:51 schreef Ravage het volgende:
Ha vandaag wel meer dan een kwartier met Chip en de hengel gespeeld![]()
Ze is een snelle jager maar ze wil er liever niet voor lopen
In welk opzicht?quote:
Chip zat niet zozeer in haar schulp hier. Ik dacht gewoon dat zij meer het type is dat als enige poes gelukkiger is omdat ze wil domineren over een andere poes en daarnaast gewoon veel groter en sterker is dan de meeste poezen. Ze heeft gewoon dat karakter. Maar als zij degeen is die alle aandacht en knuffels krijgt is ze geweldig.quote:Op zondag 13 april 2008 20:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
I agree with Greys.
Echt tof dat Chip zo opleeft en al heel aanhankelijk zit te wachten tot dat je weer thuis komt.
Nok, ik begreep dat bij jou thuis de boel er ook een stuk relaxter aan toe gaat. Dit in combinatie met Chip die uit d'r schulp kruipt maakt toch wel dat je er mee kunt leven denk ik?
Ik kijk nu nietquote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Welke film heb je gezien dan Nok?
Fruts, ik vind het leuk omdat ik Melanie in het eggie ken, die ene die net zat te snotteren
Zoiets ja. Dan vind ik het niet echt helemaal leuk, of ik zie iets interessanters om me mee bezig te houden en dan haak ik af.quote:Op zondag 13 april 2008 21:35 schreef Frutsel het volgende:
Normaliter kijk je alleen een halve film?
Dragonfly, met Kevin Costnerquote:Op zondag 13 april 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Welke film heb je gezien dan Nok?
Fruts, ik vind het leuk omdat ik Melanie in het eggie ken, die ene die net zat te snotteren
Voordeel van dvd's kijken is dat je dna een dag later alsnog de rest kijktquote:Op zondag 13 april 2008 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoiets ja. Dan vind ik het niet echt helemaal leuk, of ik zie iets interessanters om me mee bezig te houden en dan haak ik af.
Ligt eraan...je kan een film heeeul interessant vinden, maar dat je bijv het naakte lichaam voor je net iets leuker vind... wijs je dat dan af voor die film? Nee, die film kijk je morgen wel afquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Als je een film zo oninteressant vindt dat je hem niet af kijkt, ga je de volgende dag ook niet meer kijken lijkt me
DVD's liggen hier allemaal op de stapel: nog te doen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voordeel van dvd's kijken is dat je dna een dag later alsnog de rest kijkt
bij jou ook alquote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
DVD's liggen hier allemaal op de stapel: nog te doen.
Heb ook een stapel boeken om nog te lezen. Dat doe ik dan wel weer sneller.
In de trein, in bad, voor het slapen en ook wel tussendoor.
Ja precies. Dan denk ik steeds als ik em ergens zie liggen: ow ja, die moet ik ook nog kijkenquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Als je een film zo oninteressant vindt dat je hem niet af kijkt, ga je de volgende dag ook niet meer kijken lijkt me
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan...je kan een film heeeul interessant vinden, maar dat je bijv het naakte lichaam voor je net iets leuker vind... wijs je dat dan af voor die film? Nee, die film kijk je morgen wel af
Ik denk dat ik 1% heb van jouw 75%quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bij jou ook al![]()
Ik heb denk ik 75% van al mijn dvd's nog niet gezien
ja hoor... komt ie dan...:quote:
als ie van een punt al komt, dan is het erg snelquote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja hoor... komt ie dan...:
Dan heeft ie een punt ja... hihi ik zei punt
Blijkbaar delen Fruts en ik iets dat anderen niet snappenquote:
Die was al even voorspelbaarquote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ie van een punt al komt, dan is het erg snel![]()
(hihi komt)
zie dan liever twee puntjes
quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijkbaar delen Fruts en ik iets dat anderen niet snappen
Geniet er maar van hoorquote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijkbaar delen Fruts en ik iets dat anderen niet snappen
Gejat van iemand op Muselivequote:
Nee! Wat stond er in Wat stond er in Wat stond er in?????quote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef Maes het volgende:
Ik heb weer voor mijn beurt gesproken, zit ik net fok op te hemelen dat ik nergens last van heb en nu heb ik tot 2x toe een fout op de pagina.
Truste Fruts![]()
Ing heb je mijn PB ontvangen? (ook error dus ik weet niet of die is aangekomen?)
Oh damn, ach, dat haal ik vast wel weer in.quote:Op maandag 14 april 2008 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Weer een hoop gesprek op niveau Oh Oh![]()
Heb ook weinig geFok!t dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |