Ja dat zou je denken he, maar ik heb die dames van mn zusje gisteren tot laat in actie gezien, mss kan ik beter na 21.00 bellenquote:
Ik lust m nooit kant en klaar, alleen zelf gemaaktequote:Op maandag 14 april 2008 19:58 schreef Frutsel het volgende:
lasagna![]()
volgens mij ben ik één van de weinigen die dat niet lust
Kennie dat niet boven gaan snurken waar dat hoort, zodat jij beneden veilig kan studeren?quote:Op maandag 14 april 2008 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Lasagna![]()
Zit ik potverjanhinnekont lekker op de bank te leren voor het examen van morgen, kruip meneer I. op de andere kant en gaat heftig liggen snurken![]()
Dus nu zit ik maar boven, maar daar ligt de verleiding van Fok! op de loer...
Met recreatieve literatuur wel ja, maar met studieboeken was mij ook altijd elke afleiding 1 teveel hoor...quote:Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:
als ik eenmaal in een boek zit kan de werld om me heen in stukjes breken en dan merk ik het nog niet. Een snurkend iemand is dan gewoon een brommend achtergrondgeluid.
Heb ik ook meestal. Toch heb ik vandeweek zitten lezen in een studieboek in een overvolle treincoupe en het bleef beter hangen dan wanneer in thuis in stilte zit te lezen. Thuis heb ik teveel afleiding die ik niet buiten kan sluiten. Er is namelijk altijd wel iets dat stukken leuker om te doen is en wat echt heel erg dringend ook nog gedaan moet worden. En ik vind mezelf daar echt ongedisciplineerd in. Ik heb wat milde dwang nodig om tot actie te komen op dat vlak.quote:Op maandag 14 april 2008 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met recreatieve literatuur wel ja, maar met studieboeken was mij ook altijd elke afleiding 1 teveel hoor...
Bij mij werkt bij alles alleen een extreme tijdsdruk, qua niet recreatief bezig zijnquote:Op maandag 14 april 2008 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik ook meestal. Toch heb ik vandeweek zitten lezen in een studieboek in een overvolle treincoupe en het bleef beter hangen dan wanneer in thuis in stilte zit te lezen. Thuis heb ik teveel afleiding die ik niet buiten kan sluiten. Er is namelijk altijd wel iets dat stukken leuker om te doen is en wat echt heel erg dringend ook nog gedaan moet worden. En ik vind mezelf daar echt ongedisciplineerd in. Ik heb wat milde dwang nodig om tot actie te komen op dat vlak.
Ik wil oohook!!!quote:Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Boekie uit, ben er toch maar naast gaan zitten. Het snurken werd wat minder![]()
En Morrie, hij snurkt idd heerlijk, die bank
quote:Op maandag 14 april 2008 22:10 schreef Nonneke het volgende:
Multifunctioneel die mandjes !![]()
[ afbeelding ]
uiteraard is het een schoon mandje en niet het hondenkleedje
Moet ze het mobiele nummer van de vader doormailen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |