9 mei in Amsterdam!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeeey lekker ding, long time indeed.
Ben op 9 mei in A'dam.doen?
En nu ik weer naar bedje. Net thuis van EW's dansoptreden en morgen vroeg op voor die verplichte studiebijeenkomst
.
jee!quote:Op maandag 14 april 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
Oh lekker, runderlapjes!
Ja hier lekker makkelijk hoor. Heer G is een nachtje niet thuis dus ik ga lekker kant en klaar eten.
En ik hoef vanavond geen brood voor hem klaar te maken voor morgenochtend, wat een weelde
Heb ik iets gemist? Whatever happened to Èl Capitan Rosso??quote:Op maandag 14 april 2008 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]moet dat dan?
* nokwanda waardeert opeens het vrijgezelschap weer erg
sommige exenquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Hoi Marietje-beeb!![]()
Leuk dat je er weer bent!
Die heb ik ergens in maart een beetje letterlijk op de stoep gezetquote:Op maandag 14 april 2008 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Whatever happened to Èl Capitan Rosso??
Het is verplaatst naar donderdag de 8ste. Ik ben er die middag voor werk. Moet er om 13.00 uur zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 19:00 schreef Marietje_34 het volgende:
Sjoow, ben ik weerEn jullie zijn inmiddels alweer een SC verder
![]()
[..]
9 mei in Amsterdam!!Zeker weten dat we een
gaan doen.
Zie net in mijn agenda dat het een vrijdag is. Hoe laat ben je hier, ga je een daggie shoppen? Ik ben in staat een vrije dag te nemen! Anders ben ik pas laat thuis, na mijn werk enzo
quote:Op maandag 14 april 2008 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heb ik ergens in maart een beetje letterlijk op de stoep gezet
Zoiets ja. J ekrijgt the gory details nog wel te horenquote:Op maandag 14 april 2008 19:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
dus je was even aan de man maar toen bij nader inzien toch maar niet? ofzo?
liefdesprojecten zijn goedquote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is verplaatst naar donderdag de 8ste. Ik ben er die middag voor werk. Moet er om 13.00 uur zijn.
Clientje van ons wil dat we komen om haar spreekbeurt te zien![]()
![]()
Ik voel me zoooo vereerd en ik heb beloofd te komen. is een van mijn persoonlijke liefdesprojecten binnen mijn werk en ik mag zelfs persoonlijk met haar, op eigen titel, aan de slag met een eigen projectje naast de reguliere adviezen en begeleidingen.
Dus ik ben zelf ook pas na 4 uur beschikbaar. Winkelen... was het maar waar. Maar dat wil ik binnenkort ook eens doen in Amsterdam.
het komt erop neer dat ik al een paar voorbeelden had gemerkt van het missen van empathie en het alleen kunnen inleven als hem het overkwam om dan ook alle medeleven te willen dat ie zelf niet kon geven.quote:Op maandag 14 april 2008 19:35 schreef conleche het volgende:
Ja, nu ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig(of moet ik nu oude topics door?)
quote:Op maandag 14 april 2008 19:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
liefdesprojecten zijn goed![]()
Hoe oud is ze? Ik zou me ook vereerd voelen bij zo'n uitnodiging, uiteraard kun (en wil) je zoiets niet weigeren
![]()
Maar dan zorg ik gewoon dat ik jou die donderdag om 4 uur ergens trefKunnen we gelijk nadenken over wanneer te shoppen misschien.
uur of 7?quote:Op maandag 14 april 2008 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Ah Nok, dat klinkt echt lief, dat klantje van je.![]()
Ik had heerlijke lasagna vandaag, en ben nu aan het dubben hoe laat een kind van 2.5 op bed ligt zodat ik die vriendin kan bellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |