Wat hij zegt.quote:Op zondag 13 april 2008 12:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Mensen die goeiemoggel zeggen moeten op de maan wonen.
Ik kies altijd degene waar ik kans maak, dus de lelijkequote:Op zondag 13 april 2008 12:47 schreef Lakitu het volgende:
Het was lastig: normaal ga ik namelijk altijd voor het mooiste kassameisje. Maar die zou dan denken dat ik homo was. Wat zouden jullie kiezen?
ooo hij ...quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 12:52 schreef Quyxz_ het volgende:
zondag is albert heijn dicht, fail en fake
niggers?quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 12:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Plattelandsbewoner alert![ afbeelding ]
... wie drinkt er nou thee... dat is sowieso voor homo'squote:Op zondag 13 april 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik was vanochtend vergeten dat er geen theezakjes thuis waren en aangezien ik niet rustig kan ontbijten zonder thee
Beide naakt uiteraard.quote:Op zondag 13 april 2008 12:58 schreef Buitendam het volgende:
Een foto van je vriendin én van het kassameisje zou meer duidelijkheid bieden.
[..]
Omg, dit is wel echt een enorme fail. Zondag Albert Heijn dicht.quote:Op zondag 13 april 2008 12:52 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Aangezien groene thee voor homo's is, besloot ik mijn thee af te rekenen bij het minst mooie kassameisje. Wat zij van mij vindt, boeit namelijk niet.
De TS komt uit Amsterdam waar sommige AH's wel open zijn.quote:Op zondag 13 april 2008 12:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Elke supermarkt is zelfs dicht op zondag, zelfs alle winkels. :/quote:Op zondag 13 april 2008 12:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2008 13:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Lelijke mensen trekken lelijke mensen aan.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
ik heb een vriendin. En die is omin spang, jeweetz.
[..]
Ooit in Amsterdam geweest? Het is die ene grote stad waar heel Nederland om draait.quote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Curri het volgende:
[..]
Elke supermarkt is zelfs dicht op zondag, zelfs alle winkels. :/
Nee hoor in bijna elke grote stad zijn AH 's open in ons pittoreske Koog aan de Zaan is de Appie zelfs tot 2200 open op zondagquote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Curri het volgende:
[..]
Jij weer?quote:Op zondag 13 april 2008 13:24 schreef Heathen. het volgende:
Lakitu is gewoon homo maar heeft dat nog niet door.
kom eens achter dat scherm vandaan en ga eens op ontdekkingsreis door nederland.quote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Curri het volgende:
[..]
Ik had zoals velen hier gekozen voor een bak koffie...thee is voor vrouwen.quote:Op zondag 13 april 2008 12:47 schreef Lakitu het volgende:
Het was lastig: normaal ga ik namelijk altijd voor het mooiste kassameisje. Maar die zou dan denken dat ik homo was. Wat zouden jullie kiezen?
De supermarkt is hier 7 dagen per week open. De spar is zelfs tot 24:00 u. open.quote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Curri het volgende:
[..]
kansloosquote:Op zondag 13 april 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik was vanochtend vergeten dat er geen theezakjes thuis waren en aangezien ik niet rustig kan ontbijten zonder thee, besloot ik naar de Albert Heijn te gaan.
kanslozerquote:Op zondag 13 april 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Het is maar een minuutje lopen en de zon scheen, maar ik was allesbehalve blij. Ik kom daar aan, is de normale (Earl Grey) thee op, moet ik godverdomme groene thee gaan drinken.
kansloostquote:Op zondag 13 april 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
besloot ik mijn thee af te rekenen bij het minst mooie kassameisje.
triestquote:Op zondag 13 april 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik zoek snel mijn centen om die kutthee te kunnen betalen, blijkt dat ik tien cent () tekort kom.
Amsterdam is zelf een miezerig klein dorpquote:Op zondag 13 april 2008 13:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ooit in Amsterdam geweest? Het is die ene grote stad waar heel Nederland om draait.
Ik kom dagelijks in Wijhe, geen AH op zondag open hoorquote:Op zondag 13 april 2008 13:30 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
kom eens achter dat scherm vandaan en ga eens op ontdekkingsreis door nederland.
Je vergeet impotent..quote:Op zondag 13 april 2008 13:36 schreef dr.dunno het volgende:
verkapt 'kijk mij eens latente-homo-in-ontkenningsfase zijn' topic.
Mensen die zich daarover druk makenquote:Op zondag 13 april 2008 12:47 schreef Lakitu het volgende:
TS heeft weer zijn jaarlijkse portie vrouwelijk aandacht gekregenquote:Op zondag 13 april 2008 12:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik was vanochtend vergeten dat er geen theezakjes thuis waren en aangezien ik niet rustig kan ontbijten zonder thee, besloot ik naar de Albert Heijn te gaan. Het is maar een minuutje lopen en de zon scheen, maar ik was allesbehalve blij. Ik kom daar aan, is de normale (Earl Grey) thee op, moet ik godverdomme groene thee gaan drinken.Aangezien groene thee voor homo's is, besloot ik mijn thee af te rekenen bij het minst mooie kassameisje. Wat zij van mij vindt, boeit namelijk niet.
Dan begint het: ze begint zo schaapachtig te lachen en zegt mij goeiemoggel. Dit verzin ik niet, ze zei serieus 'goeiemoggel'. Ik zoek snel mijn centen om die kutthee te kunnen betalen, blijkt dat ik tien cent () tekort kom. Ik zeg dat, en zeg dat ik wil pinnen. Dan geeft ze me een fucking knipoog en zegt 'laat die 10 cent maar zitten'.
PS aan de mensen met een 'grappige' reactie zometeen: ik ben niet contactgestoord/bang voor het andere geslacht; ik heb een vriendin. En die is omin spang, jeweetz.
Nee, hoor. Ik doe aan dagelijkse porties.quote:Op zondag 13 april 2008 14:16 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
TS heeft weer zijn jaarlijkse portie vrouwelijk aandacht gekregen
precies, een AH XXL erbij hier in roermondquote:Op zondag 13 april 2008 14:09 schreef cdneger het volgende:
Ik heb nieuws voor jullie: op het platteland (Roermond) zijn er ook een paar AH's op zondag open. Net als alle andere supermarkten trouwens.
Zegt een vrouw, waar het leven dus geheel uit dit soort keuzes en gedachtes bestaatquote:Op zondag 13 april 2008 14:07 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Mensen die zich daarover druk maken.
Of ik als lesbisch word gezien als ik een bepaald product koopquote:Op zondag 13 april 2008 14:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zegt een vrouw, waar het leven dus geheel uit dit soort keuzes en gedachtes bestaat
[..]
Moet je het wel echt op z'n boers zeggen ook, namelijk: boer'njong.quote:Op zondag 13 april 2008 13:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg, dit is wel echt een enorme fail. Zondag Albert Heijn dicht.![]()
Het verbaast me dat je weet wat de Albert Heijn is, boerenjong.
quote:
nee wat andere van je denken als je iets koopt, ergens loopt of wat dan ookquote:Op zondag 13 april 2008 16:05 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Of ik als lesbisch word gezien als ik een bepaald product koop?
Want daar gaat het hierom.
En ik vind het belachelijk dat je je zou schamen voor groente thee. Jij niet?
vandaar die massale influx van mocro- en ABCtokkies en de exodus van de SPGVVD-istisch babyboomerts en hun rijkeluiskindjesquote:Op zondag 13 april 2008 13:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ooit in Amsterdam geweest? Het is die ene grote stad waar heel Nederland om draait.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:46 schreef harrypiel het volgende:
[..]
vandaar die massale influx van mocro- en ABCtokkies en de exodus van de SPGVVD-istisch babyboomerts en hun rijkeluiskindjes
quote:Op zondag 13 april 2008 17:22 schreef McGilles het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
Vriendin TS:
[ afbeelding ]
Kassameisje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Curri het volgende:
[..]
Ik hou het op onzijdig.quote:Op zondag 13 april 2008 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En die tweede is nog niet eens een vrouw ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |