Geen idee. Ik haal het van een nieuwsgroep en maak er samen met Heroes, 24 en House wekelijks een DVD van,quote:
Ach, misschien proberen ze het nog spannend te laten lijken.quote:Op maandag 20 april 2009 07:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit ligt er té dik bovenop.
Het afkappen, het opnieuw dus "beter"
Susan mag blijkbaar niet winnen want marketingtechnisch niet "katsjing"genoeg?
Komop, zo goed zong het joch niet, als het een écht talent was had ie het andere nummer óók perfect gezongen.
Hier staat gescript met grote letters op.
Potts had toch ook van Simon een platendeal gekregen? Sterker nog, het programma is van Cowell. Ik vind het jammer dat ze dit hebben gedaan, geen idee of ze dat vaker hebben gedaan. Verder vind ik 45 minuten best kort voor BGT.quote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, misschien proberen ze het nog spannend te laten lijken.
Of het winnen van de wedstrijd brengt verplichtingen naar ITV en zo met zich mee, terwijl de tweede winnaar helemaal ter beschikkiing van de portemonnee van Simon staat.
Haar stem ontroerd.quote:Op maandag 20 april 2009 10:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Cry me a river is nog een tandje beter, he?
Zeker tof.quote:
quote:Simon Cowell: Susan Boyle Could Lose Britain's Got Talent
Originally posted Saturday April 25, 2009 03:00 PM EDT
Susan Boyle has become an overnight singing sensation – but that doesn't mean the golden-voiced star will win Britain's Got Talent, according to show judge Simon Cowell.
"I keep saying to everybody, she's got to win the next stage. It's [up to] her," he said Friday in Los Angeles while promoting America's Got Talent. "She has four weeks to prepare for the biggest time of her life. She's got to sing better than she's ever sung before. But it could all go horribly wrong now because there are so many distractions."
Still, Cowell says that discovering a singular talent like Boyle is exactly the reason behind the show. "This is why we came up with this show in the first place," said Cowell, noting that America's Got Talent, like it's British counterpart, has no rules about who can audition. Anyone can perform any talent at "whatever age you are – glamorous or un ... We're all guilty on the panel of judging [Boyle] before she sang. We were completely and utterly wrong. It's terribly embarrassing."
Piers Morgan, who is also a judge on Britain's Got Talent, praised Boyle as well. "Susan Boyle is very good for us," he said. "She's laid down the challenge [as] a talent that comes out of nowhere that can really startle and amaze."
Whether Boyle wins or loses the talent show, she has clearly won many fans. "For someone like Susan, it's once in a lifetime – the world falls in love with somebody," said show judge Sharon Osbourne. "It's unanimous. The world is in love with her."
The Britain's Got Talent finale is scheduled to air May 24 in the U.K.

Dit is wel ontzettend goed zegquote:
Ze hoeft er alleen maar te zitten, vind ik meer dan genoeg.quote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef PeRi het volgende:
En zomaar een vierde jurylid, die Kelly Brooke die niks toevoegt/-de.
Hij komt ook zo gewoon tof over.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:56 schreef PeRi het volgende:
En die Garreth(?), die mannelijke sopraan (die me trouwens zó aan AI's Adam deed denken!)
Die vond ik geweldig om te zien!!!quote:
Henk-Jan eat your heart out!quote:
Ze is idd heel schattig. Ook zo aandoenlijk hoe ze na afloop naar haar moeder rent en een knuf geeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef hydraulix het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
Haast om te kotsen zo schattig is zij
Wat een heldquote:
quote:
quote:does that woman cry in every video???
ps:
she clap like a seal...
Geniale uitspraakquote:We danced in front of many queens
Die kan zeker zingen ja.quote:
De muziek die Sue Son heeft gekozen is mooi en spectaculair maar ze speelt het niet erg mooi. Veel noten slecht getimed, notenreeksen die net niet uitkomen omdat ze het tempo niet kan bijhouden, noten die wel gespeeld hadden moeten worden, maar je niet hoort. Veel noten niet evenwichtig gespeeld (een te harde aanzet, een noot te zacht etc.)quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef Steve het volgende:
Ik vind niet dat Susan Boyle moet winnen. Geen idee hoe ze het heeft gedaan, maar ze is echt verre van het beste....
Net de auditie van Sue Son gezien, die violiste, geweldig toch?Of Greg Pitchard. Vond het verrassingseffect bij hem nog groter eerlijk gezegd.
Boylequote:Op zondag 24 mei 2009 23:42 schreef Skywalker88 het volgende:
http://talent.itv.com/videos/video/item_200229.htm
de uitslag is hier te zien, server kon de hoeveelheid verkeer niet aan dus nu is die ff offline
Eens! Sowieso is het niveau van de dansgroepen wel erg hoog! Maar ik vind Diversity toch het meest innovatief. Wat een briljante choreograaf is die jongen zeg!!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cool van Diversity, gasten waren weer errug goed hoor. Alleen erg kut dat dit de kansen van Flawless vanavond verkleint, zeker als ze ook nog eens bij een dames-dansgroep zitten, maar eigenlijk zijn ze te goed om niet door te gaan, zeker gezien de andere opponenten.
Oh schei uit zeg! Ik heb dat interview ook gezien. Telkens worden mensen afgewezen vanwege ordinair en vulgair gedrag op het toneel, want 'dat wil de koningin niet zien', maar die overhyped matigjes zingende boil staat telkens net zo vulgair te doen. Erg genant.quote:Tsja, Susan Boyle. Dr optreden was redelijk, niet fantastisch. Ik vind haar verder net te geacteerd overkomen in haar reacties, het interview met Stephen bij More Talent was ook heel vervelend. Naar mens, ik hoop echt van harte dat ze niet wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |