Henk-Jan eat your heart out!quote:
Ze is idd heel schattig. Ook zo aandoenlijk hoe ze na afloop naar haar moeder rent en een knuf geeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef hydraulix het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
Haast om te kotsen zo schattig is zij
Wat een heldquote:
quote:
quote:does that woman cry in every video???
ps:
she clap like a seal...
Geniale uitspraakquote:We danced in front of many queens
Die kan zeker zingen ja.quote:
De muziek die Sue Son heeft gekozen is mooi en spectaculair maar ze speelt het niet erg mooi. Veel noten slecht getimed, notenreeksen die net niet uitkomen omdat ze het tempo niet kan bijhouden, noten die wel gespeeld hadden moeten worden, maar je niet hoort. Veel noten niet evenwichtig gespeeld (een te harde aanzet, een noot te zacht etc.)quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef Steve het volgende:
Ik vind niet dat Susan Boyle moet winnen. Geen idee hoe ze het heeft gedaan, maar ze is echt verre van het beste....
Net de auditie van Sue Son gezien, die violiste, geweldig toch?Of Greg Pitchard. Vond het verrassingseffect bij hem nog groter eerlijk gezegd.
Boylequote:Op zondag 24 mei 2009 23:42 schreef Skywalker88 het volgende:
http://talent.itv.com/videos/video/item_200229.htm
de uitslag is hier te zien, server kon de hoeveelheid verkeer niet aan dus nu is die ff offline
Eens! Sowieso is het niveau van de dansgroepen wel erg hoog! Maar ik vind Diversity toch het meest innovatief. Wat een briljante choreograaf is die jongen zeg!!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cool van Diversity, gasten waren weer errug goed hoor. Alleen erg kut dat dit de kansen van Flawless vanavond verkleint, zeker als ze ook nog eens bij een dames-dansgroep zitten, maar eigenlijk zijn ze te goed om niet door te gaan, zeker gezien de andere opponenten.
Oh schei uit zeg! Ik heb dat interview ook gezien. Telkens worden mensen afgewezen vanwege ordinair en vulgair gedrag op het toneel, want 'dat wil de koningin niet zien', maar die overhyped matigjes zingende boil staat telkens net zo vulgair te doen. Erg genant.quote:Tsja, Susan Boyle. Dr optreden was redelijk, niet fantastisch. Ik vind haar verder net te geacteerd overkomen in haar reacties, het interview met Stephen bij More Talent was ook heel vervelend. Naar mens, ik hoop echt van harte dat ze niet wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |