Dat nog niet zozeer, maar beetje dom schreeuwen dat ik een junkie ben als ik 1x in de 2 maanden een pilletje slik, terwijl ze zelf de hele dag door lopen te blowen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tie wrap ja.
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je het eerst moet gebruiken voordat je er een mening over mag droppen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:49 schreef fathank het volgende:
Mensen die een mening hebben over drugs terwijl ze niet weten waar ze over praten
wiet is geen drugs, alchohol wel, pep en pille ookquote:Op woensdag 30 april 2008 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat nog niet zozeer, maar beetje dom schreeuwen dat ik een junkie ben als ik 1x in de 2 maanden een pilletje slik, terwijl ze zelf de hele dag door lopen te blowen.
En inderdaad, mensen die nog nooit een pilletje hebben geslikt weten niet waar ze over praten dus die mensen mogen hun mening ook voor zich houden.
quote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef Modus het volgende:
Oh en eh:
-mensen die in een bijna lege bus in dezelfde zitrij als ik gaan zitten. Aan de andere kant van het gangpad dan weliswaar, maar toch. En enigszins in dezelfde categorie: sta je in je eentje op een bushalte (die een m of 25 lang is) en dat dan iemand anders op ongeveer 1m naast je gaat staan..
oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapenquote:Op maandag 12 mei 2008 02:12 schreef fyah het volgende:Oudjes die om 7 uur 's ochtends buiten voor de lol naar voorbijgangers gaan kijken. Ga naar bed! Ik begrijp jullie niet!
Ik dacht dat die dingen net méér slaap nodig hadden?quote:Op maandag 12 mei 2008 02:20 schreef Manono het volgende:
[..]
oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapen![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 02:46 schreef fyah het volgende:
sowieso iedereen en alles wat voor 810 uur smorgens blij/opgewekt is, is een ufo
Aha, vandaar dat ze er zo oud uit zien.quote:Op maandag 12 mei 2008 02:20 schreef Manono het volgende:
oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapen![]()
groetjes van mijn trainingbroek terwijl ik niet fluit en 200KM bij je vandaan zitquote:Op maandag 12 mei 2008 03:03 schreef Scandalous het volgende:
Mensen die bovenop je lip gaan zitten in een lege bus of trein![]()
Mannen met strakke of 'gewone' (dus strakke) broeken
Fluitende mensen
Trainingsbroekquote:Op maandag 12 mei 2008 03:12 schreef fyah het volgende:
[..]
groetjes van mijn trainingbroek terwijl ik niet fluit en 200KM bij je vandaan zit
Waar woon je dat onbekende mensen dat tegen je zeggen?quote:Op maandag 12 mei 2008 03:03 schreef Scandalous het volgende:
Mensen die op straat tegen je zeggen "Je mag wel lachen hoor!/waarom kijk je zo boos"
A'dam, maar dat komt overal voor hoor, is gewoon iets om te zeggen volgens mijquote:Op maandag 12 mei 2008 13:28 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Waar woon je dat onbekende mensen dat tegen je zeggen?
Sowieso mensen die in de weg lopen... Sommige mensen maken er echt een kunst van om altijd in de weg te lopen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef Koenholio het volgende:
Mensen die in het restaurant waar ik werk precies in het looppad gaan staan waar ik graag langs wil met een arm en een hand vol met borden.
Ik vind drugs eigenlijk maar een manifestatie van zwakheid. Jezelf prettig voelen in een neppe gecreëerde wereld door pilletjes/poeder/planten.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat nog niet zozeer, maar beetje dom schreeuwen dat ik een junkie ben als ik 1x in de 2 maanden een pilletje slik, terwijl ze zelf de hele dag door lopen te blowen.
En inderdaad, mensen die nog nooit een pilletje hebben geslikt weten niet waar ze over praten dus die mensen mogen hun mening ook voor zich houden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
- Henk Jan Smits / Ron Brandsteder / Tooske en Patty Brard
kut jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:10 schreef Michael_Berryman het volgende:
- Eetgeluiden. Van mensen die smakken of mensen die krakende kaken hebben bij het eten kan ik soms zo geirriteerd raken dat ik er bijna op begin te slaan.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:10 schreef Michael_Berryman het volgende:
- Mensen die door je heen praten en steeds harder gaan praten om aandacht te krijgen/vast te houden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef Locusta het volgende:
- Henk Jan Smits / Ron Brandsteder / Tooske en Patty Brard en Gerard Joling en Patricia Paay en Robert Jensen
In dezelfde categorie:quote:Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef Koenholio het volgende:
Mensen die in het restaurant waar ik werk precies in het looppad gaan staan waar ik graag langs wil met een arm en een hand vol met borden.
Of mensen in het algemeen die gewoon niet bezig zijn met hun omgeving. In de stad of in een cafe, achter of naast je kijken en dan beginnen te lopen, tegen mensen op knallen. Zeer irritant die figuren. In dezelfde categorie mensen die overal 10km/u te langzaam rijden en dan ook nog kwaad zijn omdat ze 'niks verkeerd' doen. Nou jawel, je houdt geen rekening met andere weggebruikers die niet zoveel tijd hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
- Mensen die zonder te kijken hun stoel achteruit schuiven om op te staan, waardoor ik bijna een blad vol glazen in diegenes nek laat vallen. En dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet uitkeek ook!
- Mensen die vergeten wat ze hadden besteld, zodat de gloeiendhete borden 10 minuten in je armen/handen kunnen branden terwijl zij overleggen wie wat had.
- Mensen die altijd uren aan tafel willen kletsen, en boos worden als je daar geen tijd voor hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |