abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58395008
Ik heb een enorme pesthekel aan het volgende:

Mensen die bij elke afwijkende beslissing of droom die je hebt, je onderuit proberen te schoffelen. Mensen die zich bemoeien met jouw toekomstdromen; waarom zou je naar een ander land verhuizen; dat hebben er zoveel geprobeerd en zijn gedessillusioneerd terug gekomen. Waarom zou je voor een onzeker beroep als illustrator kiezen, daar kun je toch helemaal geen geld in verdienen? Waarom zit je in een bandje; je hebt geen ritmegevoel, en net of jullie er in Nederland tussen komen. Je bent bijna 30, wordt het niet eens tijd voor kinderen, of zou je niet eens op jezelf gaan wonen? Roken is slecht voor je, elke weekend een paar biertjes is slecht voor je, een jointje of een pilletje is slecht voor je. Waarom luister je naar metal, alle goede muziek is voor de jaren '80 gemaakt; ga eens jazz of klassieke muziek luisteren. Misschien wordt het tijd om je carriere uit te plannen dan heb je wat meer zekerheid. Waarom kijk jij nooit naar het journaal, waarom houd je niet van voetbal, waarom kijk je geen Tv??

Dat soort mensen kunnen echt de kankertering krijgen. Als ik ergens een teringhekel aan heb is het wel mensen die zich met mijn leven bemoeien, en je proberen te bekeren tot een burgerlul zonder enige inhoudelijkheid. Sowieso mensen die opdringerig, manipulatief, zeikerig en aandacht te kort komen. Zoek een leven godverdomme.

Edit: heatwave is er bijvoorbeeld zo ééntje, weten we gelijk waar we over praten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Batsnek op 30-04-2008 10:08:03 ]
pi_58395977
Goed gezegd Batsnek
  woensdag 30 april 2008 @ 11:51:40 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58396258
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:41 schreef McKillem het volgende:

[..]

Tie wrap ja.
[..]

Wil je hiermee zeggen dat je het eerst moet gebruiken voordat je er een mening over mag droppen?
Dat nog niet zozeer, maar beetje dom schreeuwen dat ik een junkie ben als ik 1x in de 2 maanden een pilletje slik, terwijl ze zelf de hele dag door lopen te blowen.

En inderdaad, mensen die nog nooit een pilletje hebben geslikt weten niet waar ze over praten dus die mensen mogen hun mening ook voor zich houden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 30 april 2008 @ 11:55:25 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_58396313
mensen die (expres?) muziek op hun telefoon zo hard zetten dat ik er last van heb, en bijdehand doen als ik vraag of het zachter kan.

verhaal: ik met kater op school, neger met laptop+gaare heineken boxen, ik vraag of het harder kan (wou zachter zeggen), extreem chagerijnig en heb toen wel een neiging tot mishandeling in mijn kop gekregen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:07:11 #158
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_58511774
- Moeten werken als het mooi weer is, terwijl ik dan gewoon op het terras wil zitten
- Huilies
- Familie die niet weet hoe ze met een computer om moeten gaan zonder er in no-time zo'n bende van te maken dat een nieuwe installatie het beste is, en tegelijkertijd wel huilen dat 'ie het niet doet'
- Kroketten die te heet / koud zijn van binnen
- M'n vader die het niet nodig vind om het bier in de koelkast te zetten, omdat 'het in de garage wel koud genoeg is', maar ondertussen wel altijd het kouwe bier dat ik in de koelkast zet eruit pakt.

[ Bericht 9% gewijzigd door marc1982 op 06-05-2008 14:16:56 ]
dus...
pi_58558069
Bejaarde lui die een jaar niet hebben gefietst en nu de fiets weer uit de schuur hebben gehaald omdat het lekker weer is. Ze zijn dementerend en kennen de uniforme verkeersregels niet meer, waardoor ze roekeloos fietsen en bijna-botsingen tegen mijn fiets veroorzaken .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_58558561
Mensen die altijd commentaar op je hebben, en ook zoeken naar dingen waarop ze commentaar kunnen leveren.
'Heb je je diploma nog niet??!!????'
Als het diploma vervolgens binnen is, dan hoor je ze er nóóit meer over. Maar dan hebben ze iets nieuws om over te mieren.
'Heb je nog geen baan?'
En als je die baan dan hebt, dan is de interesse weg. Dan vragen ze weer waarom je geen bétere baan hebt. En of het niet tijd wordt voor een tweede auto, of een groter huis, of, of, of.

Het is nooit goed.
pi_58558864
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:49 schreef fathank het volgende:
Mensen die een mening hebben over drugs terwijl ze niet weten waar ze over praten
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:11:28 #162
84341 alsem
ja toch
pi_58559558
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat nog niet zozeer, maar beetje dom schreeuwen dat ik een junkie ben als ik 1x in de 2 maanden een pilletje slik, terwijl ze zelf de hele dag door lopen te blowen.

En inderdaad, mensen die nog nooit een pilletje hebben geslikt weten niet waar ze over praten dus die mensen mogen hun mening ook voor zich houden.
wiet is geen drugs, alchohol wel, pep en pille ook

waar ik wel hekel aan heb zijn mensen die 1 joint roken, vervolgens fout gaan omdat ze die dag nog niks hebben gegeten ofzo. en dan voortaan gaan verkondigen dat wiet drugs is en dat het gevaarlijk is.
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:43:17 #163
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_58560112
Mensen die niet weten dat je een broek ook kunt ophijsen waardoor die broek ergens op de enkels hangt en je hun "geweldige" bjorn borg onderbroek ziet.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  donderdag 8 mei 2008 @ 20:13:52 #164
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_58560623
vrachtwagens, en dan met name de t oeters op die dingen. Ik snap dat het enorm grappig is als je naar een meid op een fiets toetert en ze gemiddels zo'n halve meter de lucht in vliegt, maar ik vind het niet funny!
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_58615947
"NU OP JE MOBIEL!!!!!!!!!!!111111"

aaaaaaaaaaah
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58616592
Mensen die ruiken alsof ze 5 jaar bij oma op zolder hebben gelegen. Vandaag trof ik er weer zo éen.
Dan heb ik zelfs nog liever mensen die naar zweet ruiken
  zondag 11 mei 2008 @ 22:00:46 #167
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58616629
ohja ik heb er nog eentje

laptops die niet doen wat je wilt
Tics van je petten.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:28:41 #168
138914 Slappy
ambtenaar
pi_58619894
Mensen die gaan zeuren als je Wow speelt en gelijk denken dat je alleen dat doen de hele dag
WIndows vista
Van die hang jongeren die hele dag niks doen niet werken en hele dag lopen blowen en bier drinken
Afwassen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 12 mei 2008 @ 00:44:48 #169
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_58620193
Mensen die denken dat de Islam de oorzaak is van alle problemen in de wereld.

Mensen die in de snoepwinkel waar ik werk denken dat het normaal is om gewoon uit de bakken te lopen vreten zonder ervoor te betalen.
Toeval is toeval
pi_58620930
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef Modus het volgende:
Oh en eh:
-mensen die in een bijna lege bus in dezelfde zitrij als ik gaan zitten. Aan de andere kant van het gangpad dan weliswaar, maar toch. En enigszins in dezelfde categorie: sta je in je eentje op een bushalte (die een m of 25 lang is) en dat dan iemand anders op ongeveer 1m naast je gaat staan. .
herkenbaar
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58621176
Ik wil niet gaan haten op een mooie dag als deze, maar toch lekker wel

• Oudjes die om 7 uur 's ochtends buiten voor de lol naar voorbijgangers gaan kijken. Ga naar bed! Ik begrijp jullie niet!
  • Muntgeld < 10ct (ik ben zo iemand die altijd van 4.95 een 5 laat maken aan de kassa)
  • Vakantiefoto's van familie opgedrongen worden. Tante truus op 50 foto's op 3 locaties? care!
  • Kortzichtigheid over het algemeen. Hoorde deze laatst weer voorbij komen bijvoorbeeld: "dat begint met wiet en dat eindigt met een naald in de arm !" Deze mensen drinken meestal graag elke avond een glaasje rosé bij hun sigaretje terwijl ze vol minachting naar spuiten en slikken kijken om zo een goed beeld te krijgen van "de jeugd van vandaag".
  • Bestaat die jamba kikker nog?
  • Veel te dikke mensen Heb wat zelfrespect for fuck's sake.
  • Mensen die altijd komen met hoe kut het hier zou zijn en hoe ze later in een paradijs gaan wonen
  • Gasten die stoer praten over de hoeveelheid 'lekkere wijvuh!1' die ze afgelopen weekend zouden hebben gezien, maar tegelijk nog geen verlegen kip zouden durven aanspreken in de kroeg. neppe wankers
  • Helden die zeuren dat hiphop/rap/punk/trance/hardcore dood is en daarom maar bij de oude dingen blijven steken en alles na "vervaldatum" afkraken. Zie ook backpackers
  • graag verwijderen
    pi_58621226
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 02:12 schreef fyah het volgende:

• Oudjes die om 7 uur 's ochtends buiten voor de lol naar voorbijgangers gaan kijken. Ga naar bed! Ik begrijp jullie niet!
  • oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapen
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_58621383
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 02:20 schreef Manono het volgende:

[..]

oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapen
    Ik dacht dat die dingen net méér slaap nodig hadden?
    graag verwijderen
    pi_58621398
    sowieso iedereen en alles wat voor 8 uur smorgens blij/opgewekt is, is een ufo
    graag verwijderen
    pi_58621442
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 02:46 schreef fyah het volgende:
    sowieso iedereen en alles wat voor 810 uur smorgens blij/opgewekt is, is een ufo
    pi_58621448
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 02:20 schreef Manono het volgende:
    oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapen
    Aha, vandaar dat ze er zo oud uit zien.
      maandag 12 mei 2008 @ 03:03:50 #177
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_58621482
    Mensen die bovenop je lip gaan zitten in een lege bus of trein
    Mannen met strakke of 'gewone' (dus strakke) broeken
    Fluitende mensen
    De deur open houden voor iemand, en dat diegene er dan doorheenloopt zonder ook maar een beleefd knikje oid
    En mensen die de deur niet voor je openhouden
    "Oh maar ik ken zelf ook een homo/Marokkaan/Turk, en dat is gewoon echt een hele goede hardwerkende jongen"
    Mensen die op straat tegen je zeggen "Je mag wel lachen hoor!/waarom kijk je zo boos"

[ Bericht 46% gewijzigd door Scandalous op 12-05-2008 03:11:57 ]
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_58621524
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 03:03 schreef Scandalous het volgende:
    Mensen die bovenop je lip gaan zitten in een lege bus of trein
    Mannen met strakke of 'gewone' (dus strakke) broeken
    Fluitende mensen
    groetjes van mijn trainingbroek terwijl ik niet fluit en 200KM bij je vandaan zit
    graag verwijderen
      maandag 12 mei 2008 @ 03:12:54 #179
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_58621529
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 03:12 schreef fyah het volgende:

[..]

groetjes van mijn trainingbroek terwijl ik niet fluit en 200KM bij je vandaan zit
    Trainingsbroek
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_58621658
    "Ballenknijpers" op het strand.

Ik hoef echt je gereedschap niet te zien, in detail..
    Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
    In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
      maandag 12 mei 2008 @ 13:26:45 #181
    125061 Koenholio
    *O* Adenine, Thymine,..
    pi_58625754
    Mensen die in het restaurant waar ik werk precies in het looppad gaan staan waar ik graag langs wil met een arm en een hand vol met borden.
    Guanine en Cytosine! *O*
      maandag 12 mei 2008 @ 13:28:13 #182
    125061 Koenholio
    *O* Adenine, Thymine,..
    pi_58625777
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 03:03 schreef Scandalous het volgende:
    Mensen die op straat tegen je zeggen "Je mag wel lachen hoor!/waarom kijk je zo boos"
    Waar woon je dat onbekende mensen dat tegen je zeggen?
    Guanine en Cytosine! *O*
      maandag 12 mei 2008 @ 13:42:49 #183
    48575 Scandalous
    pew pew pew
    pi_58625982
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 13:28 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Waar woon je dat onbekende mensen dat tegen je zeggen?
    A'dam, maar dat komt overal voor hoor, is gewoon iets om te zeggen volgens mij
    pi_58626841
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef Koenholio het volgende:
    Mensen die in het restaurant waar ik werk precies in het looppad gaan staan waar ik graag langs wil met een arm en een hand vol met borden.
    Sowieso mensen die in de weg lopen... Sommige mensen maken er echt een kunst van om altijd in de weg te lopen.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      maandag 12 mei 2008 @ 14:49:17 #185
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_58627043
    quote:
    Op maandag 14 april 2008 09:24 schreef Wouser het volgende:
    ...
    mensen met taalfouten in hun UI
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_58627174
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik vind drugs eigenlijk maar een manifestatie van zwakheid. Jezelf prettig voelen in een neppe gecreëerde wereld door pilletjes/poeder/planten. Dan ben jij in deze misschien niet een subliem voorbeeld met je gematigde gebruik maar mensen die op 1 of andere manier alleen pret kunnen hebben met die teringzooi vind ik gewoon zwakzinnig. Ik kan me dan ook behoorlijk ergeren aan dat volk. Of dat nou een blower is of iemand die regelmatig witte poeder door zijn neus kanalen trekt maakt me niet uit.
    Mij niet gezien iig.

Alhier mijn mening er over zonder ooit iets te hebben aangeraakt. Ben ook zeker niet van plan die onder stoelen of banken te steken.
      maandag 12 mei 2008 @ 17:38:42 #187
    84430 kanovinnie
    Wie dit leest is gek!
    pi_58629492
    waar ik mij aan erger.

Aan iemand die de enige "truuk" van het kanopoloen, namenlijk het eskimoteren NIET onder de knie heeft, en dit weigert te oefenen. onder het moto geen zin, het is koud, ik moet zo weg, zodrekt etc, het gewoon niet doen! Om vervolgens wel bij anderen mensen (inclusief mij) de fouten er inwrijfen (voorbeeld, ik probeer de bal te vangen, maar hij glipt uit je handen etc). HOUD JE BEK, EN ZORG DAT JE HET ZELF KAN!
    waar ik mij ook aan erger:
    weekendje weg (dit weekend). het is focking 25 graden, en mensen hebben een gigantische dikke tas mee!
    grote tassen>weinig ruimte in de auto>kut dus. altijd maar proppen omdat mensen zo nodig een gigantisch luchtbed meemoeten, een mount everest proof slaapzak, en meerdere truien "voor als het koud wordt".

daar erger ik mij aan.
    Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
    de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
      maandag 12 mei 2008 @ 17:50:24 #188
    138020 Sailmaker
    Goed hoar
    pi_58629701
    ik erger me als ik een koelkastdeur dicht doe en er zit met iets te groots in waardoor ie weer open gaat. echt aggresief kan ik daarvan worden. later wil ik een inloopkoelkast
    God is nothing more than a teddy bear for grown ups
    pi_58635065
    - Die enorme overlegcultuur/polderpolitiek in NL. Ga nou eens kappen met lullen en gewoon doen
    - (vast al vaak genoemd ) Mensen die voor je rijden en 60 rijden waar je 80 mag Bij ons is een weg afgesloten waar veel mensen gebruik van maken en daardoor nemen ze een andere weg waarop je gewoon 80 mag rijden. Of ze het nou niet door hebben, weet ik niet, maar ze rijden er bijna allemaal 60 Terwijl je overduidelijk een "einde bebouwde kom' bordje tegenkomt.
    - Oke, mijn achternaam is een beetje lastig. Maar soms moet ik formulieren invullen met mijn persoonsgegevens. Ik schrijf dan al mijn achternaam extra duidelijk met de letters een stukje uitelkaar (zodat het goed te lezen is), en dan nog schrijven ze het verkeerd Net alsof ik niet weet hoe ik mijn achternaam moet schrijven ofzo

Hmmm.... en vast nog wel meer... alleen dit was het eerste dat in mij op kwam
      maandag 12 mei 2008 @ 23:17:04 #190
    201361 pepu
    Op de konijnen af= lekker?
    pi_58635669
    Als er hier een slotje op een draadje komt, zonder enige aanwijsbare reden. (Of zonder een reden op te geven... pfff)
      dinsdag 13 mei 2008 @ 17:50:41 #191
    125061 Koenholio
    *O* Adenine, Thymine,..
    pi_58648571
    Telefoon of andere onderbrekingen als ik aan het leren of aan het relaxen ben en niet gestoord wil worden.
    Over telefoon gesproken... callcenters STERF!!!!
    Guanine en Cytosine! *O*
    pi_58650822
    - SBS6 en dan vooral die te blije voice-over altijd.
    - Mensen in de trein die hun mp3 speler aansluiten op boxjes en vervolgens met volume op max naar hardcore luisteren. En ze je dan ook nog negeren wanneer je vraagt of het uit mag .
    - Henk Jan Smits / Ron Brandsteder / Tooske
    pi_58654664
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 19:29 schreef Nuna het volgende:
    [..]
    - Henk Jan Smits / Ron Brandsteder / Tooske en Patty Brard
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:29:23 #194
    204660 JanusAnus
    Zitten te rieleksen
    pi_58655592
    -Mensen die alsnog blijven staan als je je hand uitsteekt bij een rotonde, maar als je het een keer vergeet als eerste lopen te toeteren en te schreeuwen. Echt laaiend word ik dan. Slaat nergens op eigenlijk.

-Mensen die je uit beginnen te schelden (vaak waar hun kinderen bij zijn!) als je naar hun zin iets te dicht langs hun fietst. Zeiken dat je niet uitkijkt omdat ze zelf de situatie blijkbaar niet kunnen inschatten.

-Bejaarden die denken dat iedere jongere er op uit is om hen in elkaar te slaan. Als ik met mn hond loop en ik zeg vriendelijk goedemiddag, krijg ik altijd van die achterdochtige blikken van dat tuig. En ik woon echt niet in een achterbuurt.

-Mensen die dingen beweren en die waardeloos onderbouwen maar zich niet laten overtuigen. Dit zijn vooral racisten en gelovigen. Als ik het totaal met iemand oneens ben, maar diegene heeft er wel over nagedacht vind ik dat helemaal niet erg, maar zulke types... Begin dan geen discussie denk ik dan.

-Angela Groothuizen
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:38:23 #195
    199318 zwartemarktplaats
    met zonder bonnetje
    pi_58655799
    Ik had een hele goede (slechte?) ergenis maar ik ben hem vergeten toen ik dit topic doorlas aaagh!
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:43:43 #196
    204660 JanusAnus
    Zitten te rieleksen
    pi_58655910
    -Kortzichtig drugsbeleid. Zelfs als een soepeler beleid bewezen voor minder verslaafden zorgt dan een totaal verbod, zijn er nog (steeds meer) partijen die daar toch voor zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de schandalige inperking van vrijheden die dat met zich meebrengt.
    pi_58657653
    - Jamba (maar ja, wie niet?). En eigenlijk 99% van de andere reclames ook.
    - Mensen die je op straat aanspreken met als enige doel je geld af te troggelen (bedelaars en lui die je rekeningnummer voor een goed doel willen weten bijvoorbeeld), en door gaan drammen/kwaad worden wanneer ze een "nee" ipv geld krijgen
    - Eetgeluiden. Van mensen die smakken of mensen die krakende kaken hebben bij het eten kan ik soms zo geirriteerd raken dat ik er bijna op begin te slaan.
    - Mensen die door je heen praten en steeds harder gaan praten om aandacht te krijgen/vast te houden.
    - Mensen die enorm met hun problemen te koop lopen maar er eigenlijk niet aan willen doen. Aandachtshoeren dus...
    pi_58657738
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 02:10 schreef Michael_Berryman het volgende:
    - Eetgeluiden. Van mensen die smakken of mensen die krakende kaken hebben bij het eten kan ik soms zo geirriteerd raken dat ik er bijna op begin te slaan.
    kut ja Van die smakkers en mensen die met hun bek open kauwen.
    graag verwijderen
    pi_58658804
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 02:10 schreef Michael_Berryman het volgende:
    - Mensen die door je heen praten en steeds harder gaan praten om aandacht te krijgen/vast te houden.

Jaaaaa, bij deze met stip op 1.
    pi_58658835
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef Locusta het volgende:

- Henk Jan Smits / Ron Brandsteder / Tooske en Patty Brard en Gerard Joling en Patricia Paay en Robert Jensen

pi_58658912
    Smakkende mensen

Mensen die menen dat ze elk pijntje dat ze hebben in de groep moeten gooien en hier over blijven klagen. En erin wentelen, waardoor het heus niet minder wordt. Bijvoorbeeld om de vijf minuten melden dat je zo ongelooflijk verkouden bent, snotterdesnotter, en het is zo erg etcetc.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_58658923
    Aan Dit.
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_58660730
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef Koenholio het volgende:
    In dezelfde categorie:
    - Mensen die zonder te kijken hun stoel achteruit schuiven om op te staan, waardoor ik bijna een blad vol glazen in diegenes nek laat vallen. En dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet uitkeek ook!
    - Mensen die vergeten wat ze hadden besteld, zodat de gloeiendhete borden 10 minuten in je armen/handen kunnen branden terwijl zij overleggen wie wat had.
    - Mensen die altijd uren aan tafel willen kletsen, en boos worden als je daar geen tijd voor hebt.
    pi_58661649
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

In dezelfde categorie:
    - Mensen die zonder te kijken hun stoel achteruit schuiven om op te staan, waardoor ik bijna een blad vol glazen in diegenes nek laat vallen. En dan nog verontwaardigd zijn dat ik niet uitkeek ook!
    - Mensen die vergeten wat ze hadden besteld, zodat de gloeiendhete borden 10 minuten in je armen/handen kunnen branden terwijl zij overleggen wie wat had.
    - Mensen die altijd uren aan tafel willen kletsen, en boos worden als je daar geen tijd voor hebt.
    Of mensen in het algemeen die gewoon niet bezig zijn met hun omgeving. In de stad of in een cafe, achter of naast je kijken en dan beginnen te lopen, tegen mensen op knallen. Zeer irritant die figuren. In dezelfde categorie mensen die overal 10km/u te langzaam rijden en dan ook nog kwaad zijn omdat ze 'niks verkeerd' doen. Nou jawel, je houdt geen rekening met andere weggebruikers die niet zoveel tijd hebben

Ohja, en mensen die midden op een parkeerplaats gaan staan, want hun partner/familie/vriend/collega komt er zo aan met de auto. Ja daaag
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')