OMGquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:45 schreef Theroin. het volgende:De nieuwe generatie jongeren . Voorbeeldje.
Owh raap me op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:50 schreef boskameel het volgende:
[..]
OMG!
[ afbeelding ]Je weet wie de baas is, heb schijt aan je status, ik roof je carriére & je chick krijg ik gratis.
[ afbeelding ]
Heet als een broodrooster, niemand die ons afkoelt.
Wat een kankerkneus.
quote:Kruimel, draai 'm, lik 'm, steek 'm op en pass 'm door.
Dat nog niet zozeer, maar beetje dom schreeuwen dat ik een junkie ben als ik 1x in de 2 maanden een pilletje slik, terwijl ze zelf de hele dag door lopen te blowen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Tie wrap ja.
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je het eerst moet gebruiken voordat je er een mening over mag droppen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:49 schreef fathank het volgende:
Mensen die een mening hebben over drugs terwijl ze niet weten waar ze over praten
wiet is geen drugs, alchohol wel, pep en pille ookquote:Op woensdag 30 april 2008 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat nog niet zozeer, maar beetje dom schreeuwen dat ik een junkie ben als ik 1x in de 2 maanden een pilletje slik, terwijl ze zelf de hele dag door lopen te blowen.
En inderdaad, mensen die nog nooit een pilletje hebben geslikt weten niet waar ze over praten dus die mensen mogen hun mening ook voor zich houden.
quote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef Modus het volgende:
Oh en eh:
-mensen die in een bijna lege bus in dezelfde zitrij als ik gaan zitten. Aan de andere kant van het gangpad dan weliswaar, maar toch. En enigszins in dezelfde categorie: sta je in je eentje op een bushalte (die een m of 25 lang is) en dat dan iemand anders op ongeveer 1m naast je gaat staan..
oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapenquote:Op maandag 12 mei 2008 02:12 schreef fyah het volgende:Oudjes die om 7 uur 's ochtends buiten voor de lol naar voorbijgangers gaan kijken. Ga naar bed! Ik begrijp jullie niet!
Ik dacht dat die dingen net méér slaap nodig hadden?quote:Op maandag 12 mei 2008 02:20 schreef Manono het volgende:
[..]
oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapen![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 02:46 schreef fyah het volgende:
sowieso iedereen en alles wat voor 810 uur smorgens blij/opgewekt is, is een ufo
Aha, vandaar dat ze er zo oud uit zien.quote:Op maandag 12 mei 2008 02:20 schreef Manono het volgende:
oude mensjes slapen maar 4 tot 6 uur per nacht, dus die zijn dan uitgeslapen![]()
groetjes van mijn trainingbroek terwijl ik niet fluit en 200KM bij je vandaan zitquote:Op maandag 12 mei 2008 03:03 schreef Scandalous het volgende:
Mensen die bovenop je lip gaan zitten in een lege bus of trein![]()
Mannen met strakke of 'gewone' (dus strakke) broeken
Fluitende mensen
Trainingsbroekquote:Op maandag 12 mei 2008 03:12 schreef fyah het volgende:
[..]
groetjes van mijn trainingbroek terwijl ik niet fluit en 200KM bij je vandaan zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |