"Plastic ding". Klinkt lekker duidelijk.quote:Op zondag 27 april 2008 12:45 schreef WinnieWana het volgende:
In Zwolle als je je fiets bij het station neerzet dan zijn er mensen die een plastic ding om je band doen, zodat je niet meer kan fietsen. En je dus overal te laat komt. Het is mij twee keer gebeurd en ik zie het ook bij andere fietsen. Wie zijn die gekken die dit doen?
Aan mensen die in een bijna volle trein, hun bagage op de stoelen naast hun zetten.
Een trekbandje? Gewoon even je mes eronder en klaar is Kees.quote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef WinnieWana het volgende:
"Zo'n plastic ding" heet volgens mij een taillerip ofzo
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
mensen die hun zinnen niet afm....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:47 schreef Chr0nicle het volgende:
Stupiditeit.
Mensen die grapjes (proberen te) maken, maar niet gezegend zijn met humor.
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
mensen die hun zinnen niet afm....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:47 schreef Chr0nicle het volgende:
Stupiditeit.
Mensen die grapjes (proberen te) maken, maar niet gezegend zijn met humor.
Tie wrap ja.quote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef WinnieWana het volgende:
"Zo'n plastic ding" heet volgens mij een taillerip ofzo
Wil je hiermee zeggen dat je het eerst moet gebruiken voordat je er een mening over mag droppen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:49 schreef fathank het volgende:
Mensen die een mening hebben over drugs terwijl ze niet weten waar ze over praten
Waarom altijd alleen nederlanders?quote:Op maandag 28 april 2008 00:41 schreef Queen_Minny het volgende:
- Nederlanders met mocro accent. Gaat eens dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |