Ik mis 'mensen die niet weten wat fatsoenlijk voedsel is'.quote:Op zondag 13 april 2008 13:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb echt extreem veel moeite met hele specifieke geluiden.
Ademen dus.
Eetgeluiden.
Mensen die iets warms drinken en elke slok afsluiten met éen soort gekreun.
Vrouwlijke stemmen, voor mij vaak op een toonhoogte die zo tergend is dat ik niet meer kan luisteren naar wat ze zeggen.
In de categorie algemeen:
Mensen die zichzelf boeiend, onnavolgbaar, interessant of lekker gek vinden.
Mensen die verkleinwoorden gebruiken.
Internethelden.
Twijfelaars.
Mensen met een bakfiets.
Mensen met crocs en een bakfiets.
Mensen met crocs, een bakfiets en gebreide kleding.
Ja-knikkers.
Mensen met een passief agressieve houding.
Mensen die er een dagtaak van maken, aardig gevonden te worden.
Stoplichten die onlogisch zijn afgesteld.
Chocolademelk uit een koffie automaat.
AR systemen.
Keuze menu's.
Voordeelweken.
Stereotypen.
Onverschilligheid.
Aanstekers met een kinderslot.
Jep... 'k heb wel eens zo hard moeten remmen voor een hond, dat mijn remmantel het begaf.quote:Op zondag 13 april 2008 10:22 schreef Gitanki het volgende:
Maar soms erger ik me wel aan biijvoorbeeld mensen die op een fietspad lopen met dus 15 honden die ze niet in bedwang kunnen houden waardoor die honden ineens voor je fiets springen (en dat zal ongetwijfeld ook gewone fietsers overkomen).
quote:Op zondag 13 april 2008 13:52 schreef SHE het volgende:
Mensen die zichzelf boeiend, onnavolgbaar, interessant of lekker gek vinden.
Mensen die verkleinwoorden gebruiken.
Mensen die er een dagtaak van maken, aardig gevonden te worden.
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 14:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]Mensen die naast het TT-circuit gaan wonen en vervolgens klagen over de herrie, waardoor toffe evenementen worden beperkt of geschrapt.
STERF!
Vind je mensen die expres weer tegen de stroom in moeten gaan ook vervelend?quote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef kaakaa het volgende:
Ik erger me aan mensen die zich ergeren en daardoor heel triest gaan doen door er een topic over maken..
Altijd als je een splinternieuwe auto koopt deze even tegen een paal op parkerenquote:Op zondag 13 april 2008 01:27 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb juist een hekel aan auto's waar geen kras in zit (dan heb ik het natuurlijk over auto's waar ik zelf in moet rijden).
Veel mensen met nieuwe auto's rijden alsof ze nitroglycerine in de auto hebben, omdat ze bang zijn dat er een kras op de auto komt. Als de eerste kras al aanwezig is, hoef je je daar geen zorgen meer om te maken en kan je tenminste normaal gaan rijden.
allleen niet zo hard dat je airbag in actie komt natuurlijk...quote:Op maandag 14 april 2008 00:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Altijd als je een splinternieuwe auto koopt deze even tegen een paal op parkeren![]()
Ja! Dat is inderdaad heel ergquote:Op maandag 14 april 2008 16:05 schreef peterfan het volgende:
En mensen die het verschil tussen " na" en ' naar" niet weten.... Onbegrijpelijk vind ik dat. Was ook een onbekend verschijnsel voor mij voor ik op Fok kwam. Krijg je zinnen als " Ik ga lekker na Pinkpop!!" . Ja...wat ga je doen na Pinkpop?? Kotsen, slapen, dood hoop ik?![]()
![]()
Of: " Naar morgen heb ik lekker vakantie!" Men!!!![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef heaven7 het volgende:
Mensen (vaak toch helaas buitenlanders) met harde muziek in de trein evenals schreeuwlelijkerds in de trein.
Ik wilde het nog subtiel brengenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kan ook heel slecht tegen mensen (ook vaak buitenlanders) die hun kleren vijf maten te groot kopen, die hun pet (ook te groot) niet fatsoenlijk over hun hoofd trekken, maar het nodig vinden om 'm precies op het puntje van hun hoofd te laten balanceren en er dan ook nog eens een of andere suffe kutbandana onder doen. Gangsta, jeweet![]()
Mocro-accenten kan ik ook niet uitstaan, het klinkt zo vies en het verkracht de Nederlandse taal
Inderdaad, weg met die tsunami van betutteling!quote:Op maandag 14 april 2008 22:23 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Toch met stip op 1: de huidige grafgristenregeringmet hun gebrek aan logica en rationeel denkvermogen, en daaruit voortvloeiende kansloze regeltjes en verboden. Stuk moeten ze!
![]()
![]()
ik ook, Eetgeluiden over het algemeen. Ook die reclames van magnum met dat brekende chocola.quote:Op zondag 13 april 2008 02:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook....
Appels etende mensen...
Ik had 't eigenlijk over dancing queenquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
De reclameslogans van SBS6:
"Het nu al legendarische programma......."
"Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd......":
Terwijl het gewoon een 13 in een dozijn talentenjacht is
"Plastic ding". Klinkt lekker duidelijk.quote:Op zondag 27 april 2008 12:45 schreef WinnieWana het volgende:
In Zwolle als je je fiets bij het station neerzet dan zijn er mensen die een plastic ding om je band doen, zodat je niet meer kan fietsen. En je dus overal te laat komt. Het is mij twee keer gebeurd en ik zie het ook bij andere fietsen. Wie zijn die gekken die dit doen?
Aan mensen die in een bijna volle trein, hun bagage op de stoelen naast hun zetten.
Een trekbandje? Gewoon even je mes eronder en klaar is Kees.quote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef WinnieWana het volgende:
"Zo'n plastic ding" heet volgens mij een taillerip ofzo
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
mensen die hun zinnen niet afm....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:47 schreef Chr0nicle het volgende:
Stupiditeit.
Mensen die grapjes (proberen te) maken, maar niet gezegend zijn met humor.
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 12:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
mensen die hun zinnen niet afm....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:47 schreef Chr0nicle het volgende:
Stupiditeit.
Mensen die grapjes (proberen te) maken, maar niet gezegend zijn met humor.
Tie wrap ja.quote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef WinnieWana het volgende:
"Zo'n plastic ding" heet volgens mij een taillerip ofzo
Wil je hiermee zeggen dat je het eerst moet gebruiken voordat je er een mening over mag droppen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:49 schreef fathank het volgende:
Mensen die een mening hebben over drugs terwijl ze niet weten waar ze over praten
Waarom altijd alleen nederlanders?quote:Op maandag 28 april 2008 00:41 schreef Queen_Minny het volgende:
- Nederlanders met mocro accent. Gaat eens dood.
OMGquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:45 schreef Theroin. het volgende:De nieuwe generatie jongeren . Voorbeeldje.
Owh raap me op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:50 schreef boskameel het volgende:
[..]
OMG!
[ afbeelding ]Je weet wie de baas is, heb schijt aan je status, ik roof je carriére & je chick krijg ik gratis.
[ afbeelding ]
Heet als een broodrooster, niemand die ons afkoelt.
Wat een kankerkneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |