abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58054667
Toch met stip op 1: de huidige grafgristenregering met hun gebrek aan logica en rationeel denkvermogen, en daaruit voortvloeiende kansloze regeltjes en verboden. Stuk moeten ze!
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_58054793
Mensen die 's ochtends vrolijk zijn...
pi_58055046
Kerkklokken die je precies op de dag dat je het NIET WILT (zondagmorgen met een kater) wekken. Kan dat nou niet op een zaterdag?!

Dat liedje van Leaf. Who-oh-oh-oh-oh-ohohoh why's my life so booooring. Wekt echt ultieme ergernis in me op
  maandag 14 april 2008 @ 22:44:33 #104
122997 zquing
Drama Junk
pi_58055415
Blije mensen als ik me chagerijnig voel
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 14 april 2008 @ 23:01:33 #105
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58056059
Ik erger mij aan deze user, maar toch doe ik moeite om op z'n topics te reageren. En vervolgens niet meer reageren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 14 april 2008 @ 23:20:03 #106
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_58056721
mensen die 'een klein momentje' zeggen, mensen die uit hun bek stinken, mensen die sowieso stinken
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_58059655
Schreeuwende mensen
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:58:07 #108
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58062227
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef heaven7 het volgende:
Mensen (vaak toch helaas buitenlanders) met harde muziek in de trein evenals schreeuwlelijkerds in de trein.

Ik kan ook heel slecht tegen mensen (ook vaak buitenlanders) die hun kleren vijf maten te groot kopen, die hun pet (ook te groot) niet fatsoenlijk over hun hoofd trekken, maar het nodig vinden om 'm precies op het puntje van hun hoofd te laten balanceren en er dan ook nog eens een of andere suffe kutbandana onder doen. Gangsta, jeweet

Mocro-accenten kan ik ook niet uitstaan, het klinkt zo vies en het verkracht de Nederlandse taal
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_58066001
Stupiditeit.
Mensen die grapjes (proberen te) maken, maar niet gezegend zijn met humor.
Mensen die graag anderen neerhalen wanneer ze grapjes maken, maar in een hoekje huilen als je hetzelfde terug doet.
Mensen die het altijd nodig vinden te praten, zelfs als ze niets te zeggen hebben.
Mensen die je 5x op een dag groeten, terwijl je in hetzelfde gebouw werkt en 'smorgens elkaar al gegroet hebt.
pi_58066239
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik kan ook heel slecht tegen mensen (ook vaak buitenlanders) die hun kleren vijf maten te groot kopen, die hun pet (ook te groot) niet fatsoenlijk over hun hoofd trekken, maar het nodig vinden om 'm precies op het puntje van hun hoofd te laten balanceren en er dan ook nog eens een of andere suffe kutbandana onder doen. Gangsta, jeweet

Mocro-accenten kan ik ook niet uitstaan, het klinkt zo vies en het verkracht de Nederlandse taal
Ik wilde het nog subtiel brengen
pi_58066446
De reclameslogans van SBS6:

"Het nu al legendarische programma......."
"Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd......":

Terwijl het gewoon een 13 in een dozijn talentenjacht is
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58066750
En toch kijk je het hea
pi_58068644
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:23 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Toch met stip op 1: de huidige grafgristenregering met hun gebrek aan logica en rationeel denkvermogen, en daaruit voortvloeiende kansloze regeltjes en verboden. Stuk moeten ze!
Inderdaad, weg met die tsunami van betutteling!
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_58078607
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:02 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ook....

Appels etende mensen...
ik ook, Eetgeluiden over het algemeen. Ook die reclames van magnum met dat brekende chocola.
Of gekraak van ships tijdens een film.
mensen die een blikje open maken in een stille tentamenzaal.

Waar ik me ook aan erger is mensen die altijd extra voorzichten zijn met alles, en dan doel ik op het gebruik van een keukenkastje, een glas neerzetten of over de trap lopen (huisgenoot)
Ik moet dan echt even extra veel kabaal maken met alles. Lekker slaan met gooien met dingen.
maar dit klinkt vast heel vaag..

Verder al genoemt, bejaarden in het verkeer.
Mensen die met 2 km verschil gaan inhjalen.
Mensen die half naast je blijven rijden als je moet gaan inhalen waardoor je moet afremmen.
pi_58078652
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toch kijk je het hea
Ik had 't eigenlijk over dancing queen . Maar ja voor Holland's got talent gebruiken ze 't ook en dat vind ik wel leuk .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 16 april 2008 @ 08:18:34 #116
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58081011
ormaal krijg ik mijn haar redelijk snel in een mooi vlot kapsel, maar nu ik vandaag een belangrijk gesprek heb en er nog netter uit wil zien, wil het maar niet lukken. Hoe ik ook aanvork en kneed met mijn vingers, ik krijg het maar niet in model. Wat een superergernis.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_58308170
Nou eigelijk het geslowchat in de hvjjn topics.
en als pa en moe weer eens gaan bekvechten over niks
Als mijn haar niet luistert.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_58308212
ps; jongens met wijde jeans die ergens op hun knieeen lijkt te zitten
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_58310330
Mijn buren! Maar gelukkig woon ik boven, en zij onder, dus ik kan lekker stampen
Maar waar ik me het meest aan erger is wachten En dan vooral bij het stoplicht Maar ook bij de apotheek, die mensen daar zijn zoooooo traag
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:06:07 #120
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58310909
Mensen die je aanstaren terwijl ze je inhalen
Tics van je petten.
pi_58310960
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy

in koeienletters boven de quicreply
  vrijdag 25 april 2008 @ 22:28:15 #122
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_58311285
Mensen die dag in dag uit twijfelen & Mensen die een hele erge piepadem hebben. Tijdens een proefwerk kan ik me daar zó aan irriteren
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_58317906
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
De reclameslogans van SBS6:

"Het nu al legendarische programma......."
"Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd......":

Terwijl het gewoon een 13 in een dozijn talentenjacht is
Jaaaa
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58323099
- mensen die denken dat ze dwars door je heen kunnen lopen
- hondenpoep op straat
- te volle trams, treinen en bussen
- mensen die je een mening proberen op te dringen
- mensen die muziek hardop via hun mobiel luisteren
- spammerts

nu stop ik ff
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_58323929
Mensen die hun afspraken niet nakomen
Mensen met een ochtendhumeur of die te pas en te onpas chagrijnig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')