quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef heaven7 het volgende:
Mensen (vaak toch helaas buitenlanders) met harde muziek in de trein evenals schreeuwlelijkerds in de trein.
Ik wilde het nog subtiel brengenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kan ook heel slecht tegen mensen (ook vaak buitenlanders) die hun kleren vijf maten te groot kopen, die hun pet (ook te groot) niet fatsoenlijk over hun hoofd trekken, maar het nodig vinden om 'm precies op het puntje van hun hoofd te laten balanceren en er dan ook nog eens een of andere suffe kutbandana onder doen. Gangsta, jeweet![]()
Mocro-accenten kan ik ook niet uitstaan, het klinkt zo vies en het verkracht de Nederlandse taal
Inderdaad, weg met die tsunami van betutteling!quote:Op maandag 14 april 2008 22:23 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Toch met stip op 1: de huidige grafgristenregeringmet hun gebrek aan logica en rationeel denkvermogen, en daaruit voortvloeiende kansloze regeltjes en verboden. Stuk moeten ze!
![]()
![]()
ik ook, Eetgeluiden over het algemeen. Ook die reclames van magnum met dat brekende chocola.quote:Op zondag 13 april 2008 02:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ook....
Appels etende mensen...
Ik had 't eigenlijk over dancing queenquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
De reclameslogans van SBS6:
"Het nu al legendarische programma......."
"Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd......":
Terwijl het gewoon een 13 in een dozijn talentenjacht is
|
Forum Opties | |
---|---|