Volgens mij is de kast omgevallen, en Dylan zat eronder. Hoe dat nou weer komt weet ik eigenlijk ook niet, een shot ervoor lag ze nog in haar bed. En die kast valt ook niet zomaar om.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar kan iemand misschien uit leggen wat er nou precies met de 'originele' Dylan is gebeurd? Hoe kwam ze nou dood? Dat volgde ik niet helemaal.
Plus dat in seizoen 2 (?) natuurlijk al bevestigd werd dat Carlos & Gabby geen kinderen konden krijgen. Vandaar dat ze toen een draagmoeder/slaafje (quote:Op maandag 19 mei 2008 15:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Trouwens Gabby's kids moeten wel geadopteerd zijn, want die waren echt wel ouder dan 4/5!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door shiNinG_staR op 19-05-2008 21:44:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodgaat? Ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een leuke acteur/actrice. Ik kijk DH via de Nederlandse tv maar dit wil ik graag weten.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op maandag 19 mei 2008 20:02 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Klopt het datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodgaat? Ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een leuke acteur/actrice. Ik kijk DH via de Nederlandse tv maar dit wil ik graag weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen die geruchten in spoilers?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik weet het nog ja, maar misschien waren ze toch ineens weer vruchtbaar, in series kan alles enzomaar dus niet aangezien deze ongeveer acht jaar waren ofzo.
-spoilers-
![]()
Oh sorry. Maar dacht dat dat wel logisch voor iedereen was, aangezien zequote:Op maandag 19 mei 2008 20:41 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Kunnen die geruchten in spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, ben even met een hand voor de ogen door dit topic gescrolltom te zeggen dat het nog 10 uur duurt voordat ie binnen is...
![]()
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ahaaaaa wie is die man die Susan zooooooeeeeent!!!!!!!!!!!!!!!!Whatever I want.![]()
OMG ik denk op het eind zien we die Maynard of hoe heetie en Mike maar die nieuwe kerel LIKE what the hell?!?
Kutschrijvers. Hoelang heeft Susan niet om en voor Mike gevochten? Wie is die lelijke kerel? WEG drmee! Potjandorie.
Godsakke die twee kiendjes van Gabydamn
. En waar is Carlos?
Oh hoelang moeten we nou wachten op nieuwe ep's?
![]()
Even mijn voorspelling over "het mysterie" van seizoen 4 erbij gepakt, die ik na de eerste twee eps oid plaatste:Hm, alleen dat stuk over de vervangingsDylan goed, maar dat was ook wel obviousquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tot nu toe krijg ik bij de Dylan-verhaallijn met name een flashback naar die van Zach en Dana: een verwenen en een gestolen kind enzo... Ik denk dat de echte Dylan dood is en dat het komt door haar vader. En ik denk dat die vader nog een kind had, maar dan eentje die wel bij hem woonde (de huidige Dylan). Nadat de echte Dylan door de handen van haar vader om het leven kwam, heeft Katherine de andere dochter van haar ex-man gestolen (en wellicht haar ex-man vermoord).
Da’s mijn theorie![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Verder vind ik het leuk dat ze vijf jaar verder zijn. Hopelijk zitten de Scavo kids er nog wel in, lijkt me lachen hoe Lynette en Tom die op het rechte pad proberen te krijgen![]()
En hoe mooi dat Gabrielle twee dikkerdjes heeft gekregen!![]()
![]()
Alleen wel stom dat Susan weer weg blijkt te zijn bij Mike!![]()
Ik denk dat het mysterie van het volgende seizoen daarmee te maken zal hebben...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
''New episodes returns this fall.''quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh hoelang moeten we nou wachten op nieuwe ep's?
![]()
Nope.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar exacte datum is nog niet bekend?
Zal wel eind september, begin oktober ergens zijn.
![]()
![]()
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 19 mei 2008 22:30 schreef PeRi het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ahaaaaa wie is die man die Susan zooooooeeeeent!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind 'm maar een engerd.
Ja dit was een leuk einde!! Nu maar wachten.....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: