Jep, elke zondag... en voor ons hier dus maandagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Susan zwangerHoop wel dat het een gezond kind enzo wordt, maar een miskraam is al geweest in de show, dus dat gebeurt waarschijnlijk niet weer
Lynette gaat dus niet dood, ben benieuwd wat er nu nog meer met haar gaat gebeuren.
Ik vind de verhaallijn met de nepzwangerschap van Bree best wel flauw, hopelijk komt daar snel een spannende draai aan.
De nieuwe familie is wel interessant! Ben benieuwd wat er met die dochter is gebeurd. Eindelijk dus weer een echt mysterie in DH, ik kreeg een beetje een Mary-Alice/Paul/Zach gevoel bij deze familie.
En kijk ook uit naar het homostel, maar die zit er nog niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
Tot nu toe krijg ik bij de Dylan-verhaallijn met name een flashback naar die van Zach en Dana: een verwenen en een gestolen kind enzo... Ik denk dat de echte Dylan dood is en dat het komt door haar vader. En ik denk dat die vader nog een kind had, maar dan eentje die wel bij hem woonde (de huidige Dylan). Nadat de echte Dylan door de handen van haar vader om het leven kwam, heeft Katherine de andere dochter van haar ex-man gestolen (en wellicht haar ex-man vermoord).quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohohoh wat gaat Carlos Edie aandoen?.
En waarschijnlijk heeft Dylan's vader haar iets aangedaan. Bree zal wel op onderzoek uitgaan oid.
Zo die man ziet er zeker slecht uit! Afgevallen ofzo? Erg veranderd iig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen bijzondere aflevering deze week.
Vond alleen de pruik van Susan wel leuk, opzettelijke verwijzing naar Loïs Lane?
En iemand anders opgevallen dat de man van Lynette er echt heel erg slecht uit ziet? Heel veel afgevallen, ingevallen gezicht, rimpels, wallen etc...
Dankzij de pushup bra, jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:04 schreef De_Brandweer het volgende:
zo die susan heeft ook lekker dikke tetters opeens. maarja je hoort mij niet klagen hoor.
Alleen die ene gay is bitchy, die andere is liefquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg leuke en boeiende aflevering. De gays komen erg bitchy over, maar dat is juist wel leuk
. En wat een zielige scène met de oma van Dylan.. hopelijk vindt ze het briefje. De schaamluis-affaire
. Edie leek heel boos, zal niet lang duren voordat Victor er ook achterkomt en dan Carlos' ass gaat kicken, oehoehoeh. En waar brengt Phyllis Danielle naartoe, gewoon naar Bree of...? Kan alweer niet wachten op de volgende aflevering.
Deze hele kwestie wordt in mijn ogen het mysterie van dit seizoen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:12 schreef Tegan het volgende:
Dat verhaal wordt steeds vager. Het moet ook iets te maken hebben met die nieuwe man van haar, anders zou ze het denk ik nooit tegen hem verteld hebben. En blijkbaar weet hij alles. Hij is ook gynecoloog. Misschien heeft hij haar wel geholpen met een kind ontvoeren toen de echt Dylan dood was, ofzo? Maar ook over die vader van Dylan. Waarom zou ze zeggen dat hij het ergste deed wat je kon denken. Na dat gesprek met Adam denk ik dat hj juist niets heeft gedaan. Wat denken jullie dat er is met Dylan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |