abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53309147
Dan moest Danielle al behoorlijk ver heen zijn geweest als het van haar leraar was.. dus ik denk gewoon van Austin
pi_53426699
Heeft iemand de special van gisteravond al gezien en, zo ja, is het wat?
Seriously!?
  maandag 24 september 2007 @ 11:13:50 #103
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53427040
Ik ben hem ook nog aan het binnenhalen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53435464
En, hoe is die special?
Ook even vertellen wat het nou is. Wat ik weet niet wat ik er van moet verwachten.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53435707
Ik heb hem gezien. Gewoon een samenvatting per housewife van de gebeurtenissen van afgelopen seizoen. Geen nieuw materiaal, helaas.
pi_53435799
ach ik ben alles toch weer vergeten dus ik heb er zin an
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_53437681
Jammer, ik hoopte op zo'n special net als vorig jaar waarin ook de makers enzo aan het woord kwamen.
pi_53440631
Ik vond die special wel goed, was toch wat dingen vergeten en heb er nu weer helemaal zin in.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53440903
De 30ste weer, toch?
pi_53441325
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:49 schreef Purky het volgende:
De 30ste weer, toch?
Jep, elke zondag... en voor ons hier dus maandag
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_53460674
weet iemand welke aflevering vanavond op net 5 wordt uitgezonden?
pi_53460843
Episode 17, Dress Big.
pi_53469490
Echt leuk weer!
pi_53471911
Dit is het VS topic he .
pi_53495176
De special is trouwens wel aardig om je geheugen weer op te frissen, maar meer ook niet.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_53604859
Morgen de aflevering binnenhalen ! Ben zo benieuwd hoe het met Edie is afgelopen, of Gabi en Carlos weer bij elkaar komen, hoe het Mike en Susan samen vergaat, of Lynette weer beter wordt, en of Bree haar zogenaamde zwangerschap vol kan houden !
pi_53604903
OH OH OH WAT IS HET SPANNEND
pi_53605167
Nu even de laatste ep van seizoen 3 weer kijken (heerlijk, die late colleges ) en dan morgen eindelijk weer een verse dosis DH!
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:31:38 #119
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_53614104
Heerlijk, dit belooft veel goeds! Weer eens een echt raar, mysterisch verhaal. Ben benieuwd hoe het verder loopt
Seriously!?
pi_53619129
Ik was stiekem een beetje teleurgesteld dat Edie haar zelfmoord gewoon fakete . Heb het gevoel dat het nog moeilijk gaat worden met Carlos + Gabi.. Victor is stom, hopelijk gaat die er snel uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Susan zwanger Hoop wel dat het een gezond kind enzo wordt, maar een miskraam is al geweest in de show, dus dat gebeurt waarschijnlijk niet weer
Lynette gaat dus niet dood, ben benieuwd wat er nu nog meer met haar gaat gebeuren.
Ik vind de verhaallijn met de nepzwangerschap van Bree best wel flauw, hopelijk komt daar snel een spannende draai aan.
De nieuwe familie is wel interessant! Ben benieuwd wat er met die dochter is gebeurd. Eindelijk dus weer een echt mysterie in DH, ik kreeg een beetje een Mary-Alice/Paul/Zach gevoel bij deze familie .
En kijk ook uit naar het homostel, maar die zit er nog niet in .
pi_53619756
ik doe het maar in spoilertag voor mensen die het nog niet gezien hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53620028
Vond 't wel een mooie scene toen Lynette d'r pruik af deed en zo in de verte naar Susan, Gabi & Bree keek. De rest was leuk, maar dat was het enige verdrietige in de aflevering. Vind het weer helemaal leuk. Behalve Edie, die vind verhaallijn vind ik niet zo leuk, niet echt bijzonder.
En dat oma-tje toen ze die vork in Bree d'r buik zag té komisch!
pi_53622612
en nog een half uur download tijd te gaan
  Moderator maandag 1 oktober 2007 @ 18:32:54 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_53623313
Net gekeken. Ben benieuwd hoe het zit met die nieuwe buurvrouw: is het een andere dochter of heeft ze geheugenverlies? Dat gedoe met Edie vind ik een beetje flauw worden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:47:54 #125
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53626320
De BBQ-vork! "Oh no, my baby!" !!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:52:00 #126
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53626411
Geweldige episode, alles is tof, hilarisch en spannend en heerlijk. Echt alles. Heerlijk dat het weer terug is.
Whatever I want.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:53:05 #127
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_53627867
Die baby is van Ian hoor, let maar op.
pi_53662243
Gabriëlle Carlos.

Verder wel leuke aflevering. DH weet me altijd weer te verbazen met zijn leuke twists.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:59:50 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53668648
Ooh la la. Wat fijn dat het er weer is Dana Delaney is echt heerlijk!!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53739890
Hmm, ik vond het nog niet echt bijzonder..
Er werd me iets teveel info in één aflevering gepropt, alles kwam wat gehaast over..
Het meeste speelde zich toch een dag na de bruiloft af?
Waarom liep Lynette op de bruiloft zelf dan nog met veel natuurlijker haar rond, en was ze nu ineens helemaal kaal??
pi_53742224
nee er kwam duidelijk een bord voorbij met 'a month later' of 'two months later' weet niet meer
pi_53791538
Ohohoh wat gaat Carlos Edie aandoen? .
En waarschijnlijk heeft Dylan's vader haar iets aangedaan. Bree zal wel op onderzoek uitgaan oid .
pi_53791594
Dylan?

Edit: Oh oeps, ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien.
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:13:17 #134
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_53794360
Geen bijzondere aflevering deze week.
Vond alleen de pruik van Susan wel leuk, opzettelijke verwijzing naar Loïs Lane?

En iemand anders opgevallen dat de man van Lynette er echt heel erg slecht uit ziet? Heel veel afgevallen, ingevallen gezicht, rimpels, wallen etc...
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:23:35 #135
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53799785
Keizielig toen Gabi vertelde over dr vader ! Bree en dr pie !!
Whatever I want.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:01:01 #136
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_53806750
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohohoh wat gaat Carlos Edie aandoen? .
En waarschijnlijk heeft Dylan's vader haar iets aangedaan. Bree zal wel op onderzoek uitgaan oid .
Tot nu toe krijg ik bij de Dylan-verhaallijn met name een flashback naar die van Zach en Dana: een verwenen en een gestolen kind enzo... Ik denk dat de echte Dylan dood is en dat het komt door haar vader. En ik denk dat die vader nog een kind had, maar dan eentje die wel bij hem woonde (de huidige Dylan). Nadat de echte Dylan door de handen van haar vader om het leven kwam, heeft Katherine de andere dochter van haar ex-man gestolen (en wellicht haar ex-man vermoord).

Da’s mijn theorie
pi_53949285
zo die susan heeft ook lekker dikke tetters opeens. maarja je hoort mij niet klagen hoor.
pi_53951244
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen bijzondere aflevering deze week.
Vond alleen de pruik van Susan wel leuk, opzettelijke verwijzing naar Loïs Lane?

En iemand anders opgevallen dat de man van Lynette er echt heel erg slecht uit ziet? Heel veel afgevallen, ingevallen gezicht, rimpels, wallen etc...
Zo die man ziet er zeker slecht uit! Afgevallen ofzo? Erg veranderd iig.

Die pruik zag er niet uit, maar lijkt inderdaad een verwijzing. Die rare opgepropte tietjes ook in dat lingerie ding, haha
pi_53951618
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:04 schreef De_Brandweer het volgende:
zo die susan heeft ook lekker dikke tetters opeens. maarja je hoort mij niet klagen hoor.
Dankzij de pushup bra, ja .
Vond het een erg leuke aflevering. Altijd leuk om de housewives en hun mannen samen te zien. Wat gaat Carlos nou met Edie doen? En Lynette was eigenlijk altijd wel mn favoriet, maar sinds een tijdje vind ik haar wat minder . Bree vind ik juist weer leuker geworden, maar ik mis wel een beetje dat extreem nette gedrag van haar .
pi_53952658
Dat verhaal wordt steeds vager. Het moet ook iets te maken hebben met die nieuwe man van haar, anders zou ze het denk ik nooit tegen hem verteld hebben. En blijkbaar weet hij alles. Hij is ook gynecoloog. Misschien heeft hij haar wel geholpen met een kind ontvoeren toen de echt Dylan dood was, ofzo? Maar ook over die vader van Dylan. Waarom zou ze zeggen dat hij het ergste deed wat je kon denken. Na dat gesprek met Adam denk ik dat hj juist niets heeft gedaan. Wat denken jullie dat er is met Dylan?
pi_53964305
Ooh ik ben zo blij dat ik 't weer ben gaan kijken, heerlijke verstand-op-0-en-smullen-maar serie ^^. Ben echt benieuwd naar die nieuwe familie.. Ik denk telkens dat die Dylan gewoon niet de echte dochter is ofzo, omdat ze zich niets kan herinneren.. Maar we'll see .
pi_53971475
OMG, Dat hints met Lynett Met dat hang 'm high Zo schitterend...
Blijft gelukkig boeiend deze serie. Dat nieuwe 'oude' buurmeisje is ook wel lekker zeg, wel wat jong alleen.. Iig potentie Ben benieuwd wat die familie allemaal gedaan heeft...
O+ BlaBlub O+
pi_54090551
Erg leuke en boeiende aflevering . De gays komen erg bitchy over, maar dat is juist wel leuk . En wat een zielige scène met de oma van Dylan.. hopelijk vindt ze het briefje. De schaamluis-affaire . Edie leek heel boos, zal niet lang duren voordat Victor er ook achterkomt en dan Carlos' ass gaat kicken, oehoehoeh. En waar brengt Phyllis Danielle naartoe, gewoon naar Bree of...? Kan alweer niet wachten op de volgende aflevering.
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:09:52 #144
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_54094450
Crab Cake? Crab Cake?

Beste aflevering van seizoen 4 tot nu toe!
pi_54096665
Ik vond dit best wel de stomste aflevering dit seizoen. Vorige aflevering was de beste dit seizoen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:00:31 #146
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54097473
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg leuke en boeiende aflevering . De gays komen erg bitchy over, maar dat is juist wel leuk . En wat een zielige scène met de oma van Dylan.. hopelijk vindt ze het briefje. De schaamluis-affaire . Edie leek heel boos, zal niet lang duren voordat Victor er ook achterkomt en dan Carlos' ass gaat kicken, oehoehoeh. En waar brengt Phyllis Danielle naartoe, gewoon naar Bree of...? Kan alweer niet wachten op de volgende aflevering.
Alleen die ene gay is bitchy, die andere is lief
En tuurlijk brengt Phyllis Danielle niet naar Bree Die gaat haar ergens verstoppen, waardoor Bree naarstig naar haar op zoek moet wanneer het tijd is om de baby op te halen. Dat wordt vast hilarisch: Bree die al tien maanden zwanger is en niet kan verklaren waarom de baby maar niet komt
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:33:17 #147
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54121552
'So there's 3 of you?'
- "Yes, we're gay Mormons" , .
Whatever I want.
pi_54239588
Vandaag een nieuwe ep. Niet vergeten he stelletje mooiboys. Het downloaden gaat zo langzaam ik wil nu kijken
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:04:57 #149
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54253281
"Keep smiling and keep looking for the hidden camera's. I think we're about to get punk'd." Whehehe .

De gays in kamerjassen . Ik vind ze eigenlijk maar heel vervelend, een nare storende verhaallijn zonder nog echte aandachtsfactor, terwijl er zoveel betere dingen zijn om aandacht aan te geven zoals Bree, Danielle, Lynette, Gabi, Carlos, Edi. Al die minicompetitions met/tegen Katherine worden ook vervelend, ga nou terug naar het hele fakedochtervaderchicago, laten ze nou daar op doorgaan en niet tersluiks melden telkens. Maar ik hoop dat ze nu dan wel erop doorgaan, nu de gays weten van Chicago .

John en Gabi in de kamer en Carlos in de kast . Bree go go go .

6 months?!?!! !

John is wel goed gegroeid .

Al met al een okaye aflevering.
Whatever I want.
pi_54314705
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:12 schreef Tegan het volgende:
Dat verhaal wordt steeds vager. Het moet ook iets te maken hebben met die nieuwe man van haar, anders zou ze het denk ik nooit tegen hem verteld hebben. En blijkbaar weet hij alles. Hij is ook gynecoloog. Misschien heeft hij haar wel geholpen met een kind ontvoeren toen de echt Dylan dood was, ofzo? Maar ook over die vader van Dylan. Waarom zou ze zeggen dat hij het ergste deed wat je kon denken. Na dat gesprek met Adam denk ik dat hj juist niets heeft gedaan. Wat denken jullie dat er is met Dylan?
Deze hele kwestie wordt in mijn ogen het mysterie van dit seizoen.
Volgens mij zei ze dat die vader het ergste wat hij kon doen had gedaan, om de aandacht af te leiden.

Ik denk persoonlijk dat Dylan wel de echte Dylan is, maar dat ze is geherprogrammeerd door hypnose ofzo. Je kunt niet zomaar een kind ergens vinden dat exact op de oude Dylan lijkt. Anders had Julie ( en Susan) het wel doorgehad, die meid is ook niet dom.
Ik denk ook dat Dylans stiefvader iets heeft geflikt in Chicago. En dat hij er perongeluk is achter gekomen wat er met Dylan aan de hand is. Nu chanteert zijn vrouw hem met wat er dan ook in Chicago is gebeurd, om hem zijn mond te laten houden over Dylan. Volgens mij blijven die twee niet bij elkaar omdat ze nou zoveel van elkaar houden.

Maar wat mij betreft is eigenlijk de grote vraag: waarom zijn ze in vredesnaam naar Wisteria Lane verhuisd? Dat is toch vragen om problemen? Als je in Chicago woont en daar wegmoet, zijn er nog 1001 plaatsen waar je naar toe kunt....

Ik wacht met smart af wat er op dat briefje staat....
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')