Goed idee!quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:59 schreef Kantar het volgende:
Nog maar 2 dagen!Ik denk dat ik 4x10 toch maar even ga kijken om m'n geheugen op te frissen. Het is toch alweer een tijdje geleden..
quote:Op zondag 13 april 2008 17:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh my heb ik een slecht geheugen of wat? Wie is Rick?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:43 schreef hetzusjevan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door mounirk op 13-04-2008 22:04:41 ]
Kan je dingen over de promo in spoilertags zetten? Ik kijk die dingen niet.quote:
Zal er rekening mee houden.. Sorry girlfriend!quote:Op zondag 13 april 2008 21:46 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Kan je dingen over de promo in spoilertags zetten? Ik kijk die dingen niet.
Je hebt hopelijk in de gaten dat dat sarcastisch bedoeld was he?quote:
Gracias, maar lees het topic nog eens door vanaf deze post. Hopelijk snap je dan waar ik op doelde met mijn 'Thnx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook door dat het in ieder geval iemand anders zou zijnquote:Op maandag 14 april 2008 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had gelijk door dat het met Katherine was.
Tim is wel een lekker hapje overigens.
Verder had ik iets meer spanning in deze aflevering verwacht, maar zal nog wel komen.
Idd.. maar 't was leuk om weer een aflevering te zien ^^.quote:Op maandag 14 april 2008 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had gelijk door dat het met Katherine was.
Tim is wel een lekker hapje overigens.
Verder had ik iets meer spanning in deze aflevering verwacht, maar zal nog wel komen.
quote:Op maandag 14 april 2008 18:53 schreef Kantar het volgende:
Zo, hij is binnen, straks maar even kijken.Heb er in ieder geval alweer helemaal zin in!
Is er trouwens iemand die (zeker) weet hoeveel afleveringen we nog gaan krijgen dit seizoen? Ik dacht in totaal 16 voor dit seizoen, maar weet het niet meer zeker.
meedoet tvp. Eindelijk weer eens wat nieuws vanuit de Statesquote:
Hmm, weet het niet zeker, maar was die niet bij haar oma gebleven?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar is Danielle eigenlijk?
De hit and run secret?quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh de vermoorde man leeft nog?
Gaby begint me een beetje te irriteren de laatste tijdbeetje over de top.
En zou Tom de brand aangestoken hebben? Het zal vast weer iemand anders zijn, dit is weer té voorspelbaar natuurlijk..
En Orsons little secret komt dan eindeljik boven water.. hoop niet dat hij de bak in moet ofzo, vind hem altijd wel lief
Ik mis Edie een beetje, ze mag wel wat meer zendtijd dan die drie seconden per aflevering nu.
Carlos is blind geraakt door een vliegend voorwerp tijdens de tornado.quote:Op maandag 21 april 2008 19:32 schreef Liquidootje het volgende:
Sinds wanneer is dinges blind?
De Scavo kids misschien? Ze keken wel heel zielig toen Lynette en Tom ruzie hadden, en ik denk dat ze dat shot er neit voor niets in gestopt hebben. Maar goed, erg fijne aflevering weer, al hadden we best wat meer van 'het mysterie' mogen zien imo.quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
En zou Tom de brand aangestoken hebben? Het zal vast weer iemand anders zijn, dit is weer té voorspelbaar natuurlijk..
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:15 schreef Liquidootje het volgende:
Oh jij hebt ook het script gelezen van de komende afleveren? Ja best grappig dat de kinderen van lynett naar de juvie moeten
nee dit is niet echt
Het is een blanke wijk waar het zich afspeelt. Oftewel alle hulp komt gelijk op gang en alles is zo gefixed. Het is geen zwarte achterstandswijk zoals half New Orleansquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:50 schreef Liquidootje het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er wat was met dylan![]()
Maar ja... ik heb volgens mij de aflevering hiervoor ook half meegekregen.
Hoeveel verder zijn we in de tijd? Waar blijven katrina toestanden
Vind je et gek?!quote:Op maandag 28 april 2008 12:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
OrsonZal hij nog terugkomen? Ik hoop het wel
Beetje vaag verhaal van de Scavo-jongetjesze hadden dus geen oppas op dat moment
Is Orson uit de serie?quote:Op maandag 28 april 2008 14:11 schreef JackieO het volgende:
Hoe oud zijn die Scavo boys nou eigenlijk? Jaar of 11/12?
Vind het erg sneu dat Orson weg is, hoop ook dat ie terugkomt.. Dat Dylan/papa verhaal vind ik ook niet erg boeiend, misschien komt dat nog.
Ow en die hond van Carlos, wat een schatje!
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is Orson uit de serie?.
Ik heb het gevoel dat die man helemaal niet de papa van Dylan is. Ik weet het niet. Heb er een beetje een onbehaaglijk gevoel bij...
Gabrielle en die hond waren subliem samen. Maar blinde Carlos vind ik niet echt boeiend, dus ik hoop dat 'ie snel z'n zicht weer terug heeft.
Ik dacht dat bevestigd was dat hij permanent blind was? Maar goed, het zal wel weer een "miracle" zijn waardoor hij opeens weer kan zien, net op het moment dat Gaby voor 100% haar vrede heeft gesloten met zijn toestand.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar blinde Carlos vind ik niet echt boeiend, dus ik hoop dat 'ie snel z'n zicht weer terug heeft.
En natuurlijk maakt op dat moment net iemand misbruik van Carlos' blind-zijn, waarop hij besluit nog een tijdje te faken dat hij nog blind is..quote:Op woensdag 30 april 2008 20:25 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik dacht dat bevestigd was dat hij permanent blind was? Maar goed, het zal wel weer een "miracle" zijn waardoor hij opeens weer kan zien, net op het moment dat Gaby voor 100% haar vrede heeft gesloten met zijn toestand.
Dat hebben ze ook al eens in GTST gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
En natuurlijk maakt op dat moment net iemand misbruik van Carlos' blind-zijn, waarop hij besluit nog een tijdje te faken dat hij nog blind is..
Ja, dat was overduidelijk. Weet ook niet met hoeveel vingers in de neus peri dh heeft zitten kijken.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is ze geen drugsdealer? Zag van die potjes in die la ofzo..
In geval dat, toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:26 schreef Liquidootje het volgende:
Ze wilde hem helemaal niet neerschieten. Ze was nog steeds super bang voor hem.
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:35 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik raar vond: McClusky zou op de kinderen passen terwijl Lynette en Tom naar het ziekenhuis gingen, maar vervolgens zie je haar bij de buren aanbellen om haar kat te vinden... Zit hier een dementie-verhaallijn in?![]()
Bij Bree en Kath toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:35 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik raar vond: McClusky zou op de kinderen passen terwijl Lynette en Tom naar het ziekenhuis gingen, maar vervolgens zie je haar bij de buren aanbellen om haar kat te vinden... Zit hier een dementie-verhaallijn in?![]()
Je hebt nog gelijk ook!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat ongeluk was 's middags/overdag en Mrs McClusky belde 's avonds aan bij Bree en Catherine.. kan toch? Ik neem aan dat de Scavo's toen al terug waren uit het ziekenhuis.
Buuh Kayla
We hebben net 4x14 gezien, en maandagochtend is 4x15 uitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:04 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben het even kwijt! Welke aflevering zitten we en wanneer is ie verkrijgbaar?!
Ah, geweldig, dank je wel!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef mounirk het volgende:
[..]
We hebben net 4x14 gezien, en maandagochtend is 4x15 uit![]()
\quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:04 schreef mounirk het volgende:
[..]
Je hebt denk ik genoeg in te halen
Kijk ze!
als ik het niet vergeet welquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:07 schreef mounirk het volgende:
Even een paar vraagjes tussendoor voor alle DH fans hier..
Op welke dag downloaden jullie de nieuwe afl (zijn jullie ook maandagmiddag gelijk aan het downloaden op PirateBay)
Nederlands als ie er is, en zo niet, dan gewoon zonder.quote:Kijken jullie de nieuwe afl zonder ondertit. Of met de Engelse ondertit die bij de comments staan?
Neequote:En als laatste vraag,
Branden jullie alle afl op dvd zodra de nederlandse ondertit er is?
19 en nee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:09 schreef Liquidootje het volgende:
Laat mij wat vragen.
Hoe oud ben jij en drink je wel eens breezers?
Wow wow wow wooow!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend downloadt ze voor me op maandagochtend. Ik kijk ze altijd zonder ondertitels. Met kijken vind ik alleen maar ontzettend irritant.
En branden doe ik eens in de paar maanden, als ik weer eens 200 gig aan series vol heb. Addict dus ja![]()
Ik doe alle dvd's van series gewoon in koffertjes waar er 250 in zitten. Daar heb ik er 6 van, alles op alfabetische volgorde. Ik heb zelf een hele excel-sheet waar alle series in staan, met daarbij of ik ze al gezien heb, of ze afgelopen zijn, uit welk land ze komen en nog wat dingen. Het zijn nu ongeveer 180 series. Een flink uit de hand gelopen hobby dus.
Als smoesje tegen leraar..quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:39 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik download ze elke maandagochtend. Soms kom ik iets te laat op school omdat ik de aflevering meteen wil kijkenAftiteling en branden doe ik niet aan veel te moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |