SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook door dat het in ieder geval iemand anders zou zijnquote:Op maandag 14 april 2008 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had gelijk door dat het met Katherine was.
Tim is wel een lekker hapje overigens.
Verder had ik iets meer spanning in deze aflevering verwacht, maar zal nog wel komen.
Idd.. maar 't was leuk om weer een aflevering te zien ^^.quote:Op maandag 14 april 2008 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had gelijk door dat het met Katherine was.
Tim is wel een lekker hapje overigens.
Verder had ik iets meer spanning in deze aflevering verwacht, maar zal nog wel komen.
quote:Op maandag 14 april 2008 18:53 schreef Kantar het volgende:
Zo, hij is binnen, straks maar even kijken.Heb er in ieder geval alweer helemaal zin in!
Is er trouwens iemand die (zeker) weet hoeveel afleveringen we nog gaan krijgen dit seizoen? Ik dacht in totaal 16 voor dit seizoen, maar weet het niet meer zeker.
meedoet tvp. Eindelijk weer eens wat nieuws vanuit de Statesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, weet het niet zeker, maar was die niet bij haar oma gebleven?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar is Danielle eigenlijk?
De hit and run secret?quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh de vermoorde man leeft nog?
Gaby begint me een beetje te irriteren de laatste tijdbeetje over de top.
En zou Tom de brand aangestoken hebben? Het zal vast weer iemand anders zijn, dit is weer té voorspelbaar natuurlijk..
En Orsons little secret komt dan eindeljik boven water.. hoop niet dat hij de bak in moet ofzo, vind hem altijd wel lief
Ik mis Edie een beetje, ze mag wel wat meer zendtijd dan die drie seconden per aflevering nu.
Carlos is blind geraakt door een vliegend voorwerp tijdens de tornado.quote:Op maandag 21 april 2008 19:32 schreef Liquidootje het volgende:
Sinds wanneer is dinges blind?
De Scavo kids misschien? Ze keken wel heel zielig toen Lynette en Tom ruzie hadden, en ik denk dat ze dat shot er neit voor niets in gestopt hebben. Maar goed, erg fijne aflevering weer, al hadden we best wat meer van 'het mysterie' mogen zien imo.quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
En zou Tom de brand aangestoken hebben? Het zal vast weer iemand anders zijn, dit is weer té voorspelbaar natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |