abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58503223
Ook ik irriteerde me doooooood aan Kayla!
Echt! Net dr moeder!!

Die paraplu-trick vond ik echt heel vies!
Als ik dat zou zien (Mss McCluskey zag het volgens mij) dan zou ik dr echt wurgen..

Hahaha
pi_58503647
even een tvp-tje, ga 'm morgen kijken
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:35:28 #78
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58503701
Wat ik raar vond: McClusky zou op de kinderen passen terwijl Lynette en Tom naar het ziekenhuis gingen, maar vervolgens zie je haar bij de buren aanbellen om haar kat te vinden... Zit hier een dementie-verhaallijn in?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_58506532
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:35 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik raar vond: McClusky zou op de kinderen passen terwijl Lynette en Tom naar het ziekenhuis gingen, maar vervolgens zie je haar bij de buren aanbellen om haar kat te vinden... Zit hier een dementie-verhaallijn in?
Dat viel mij ook al op ja.
pi_58516169
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:35 schreef Zhenar het volgende:
Bij Bree en Kath toch?
...Misschien waren ze effe aan het spelen buiten.
pi_58516492
Dat ongeluk was 's middags/overdag en Mrs McClusky belde 's avonds aan bij Bree en Catherine.. kan toch? Ik neem aan dat de Scavo's toen al terug waren uit het ziekenhuis .

Buuh Kayla
pi_58516791
Evil Kayla . Hopelijk is deze verhaallijn snel afgelopen en eindigt het met haar dood of met haar in een gekkenhuis .
pi_58516817
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat ongeluk was 's middags/overdag en Mrs McClusky belde 's avonds aan bij Bree en Catherine.. kan toch? Ik neem aan dat de Scavo's toen al terug waren uit het ziekenhuis .

Buuh Kayla
Je hebt nog gelijk ook!!
Heb het even opgezocht, en ze kwam idd savonds.

Je ziet Bree ook met Toby afluisteren bij Edie's deur
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:04:42 #84
16245 CarOnline
met lange O
pi_58520353
Ik ben het even kwijt! Welke aflevering zitten we en wanneer is ie verkrijgbaar?!
Screw them.
We're going home.
pi_58521868
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:04 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben het even kwijt! Welke aflevering zitten we en wanneer is ie verkrijgbaar?!
We hebben net 4x14 gezien, en maandagochtend is 4x15 uit
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:52:57 #86
16245 CarOnline
met lange O
pi_58522644
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef mounirk het volgende:

[..]

We hebben net 4x14 gezien, en maandagochtend is 4x15 uit
Ah, geweldig, dank je wel!
Screw them.
We're going home.
pi_58522848
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ah, geweldig, dank je wel!
Je hebt denk ik genoeg in te halen
Kijk ze!
pi_58522895
Even een paar vraagjes tussendoor voor alle DH fans hier..

Op welke dag downloaden jullie de nieuwe afl (zijn jullie ook maandagmiddag gelijk aan het downloaden op PirateBay)

Kijken jullie de nieuwe afl zonder ondertit. Of met de Engelse ondertit die bij de comments staan?

En als laatste vraag,
Branden jullie alle afl op dvd zodra de nederlandse ondertit er is?

xxx
pi_58522929
Laat mij wat vragen.

Hoe oud ben jij en drink je wel eens breezers?
A little bit hateful
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:09:38 #90
16245 CarOnline
met lange O
pi_58522930
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:04 schreef mounirk het volgende:

[..]

Je hebt denk ik genoeg in te halen
Kijk ze!
\

Valt mee, 2 maar
Screw them.
We're going home.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:11:33 #91
16245 CarOnline
met lange O
pi_58522967
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:07 schreef mounirk het volgende:
Even een paar vraagjes tussendoor voor alle DH fans hier..

Op welke dag downloaden jullie de nieuwe afl (zijn jullie ook maandagmiddag gelijk aan het downloaden op PirateBay)
als ik het niet vergeet wel
quote:
Kijken jullie de nieuwe afl zonder ondertit. Of met de Engelse ondertit die bij de comments staan?
Nederlands als ie er is, en zo niet, dan gewoon zonder.
quote:
En als laatste vraag,
Branden jullie alle afl op dvd zodra de nederlandse ondertit er is?
Nee
Screw them.
We're going home.
pi_58522989
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:09 schreef Liquidootje het volgende:
Laat mij wat vragen.

Hoe oud ben jij en drink je wel eens breezers?
19 en nee.
Ik wil gewoon weten wat de addict-gehalte is hier..
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:24:41 #93
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_58523173
Mijn vriend downloadt ze voor me op maandagochtend. Ik kijk ze altijd zonder ondertitels. Met kijken vind ik alleen maar ontzettend irritant.
En branden doe ik eens in de paar maanden, als ik weer eens 200 gig aan series vol heb. Addict dus ja

Ik doe alle dvd's van series gewoon in koffertjes waar er 250 in zitten. Daar heb ik er 6 van, alles op alfabetische volgorde. Ik heb zelf een hele excel-sheet waar alle series in staan, met daarbij of ik ze al gezien heb, of ze afgelopen zijn, uit welk land ze komen en nog wat dingen. Het zijn nu ongeveer 180 series. Een flink uit de hand gelopen hobby dus.
Spoilers!
pi_58523284
Usenet ftw! Ik down ze gewoon als ik eraan denk, en als ik thuis ben. Soms maandagochtend, soms pas dinsdag ofzo. Binnen 20 minuten kan ik dan kijken . En als ik andere plannen heb haal is alles wel in in het weekend oid. Dat is zo fijn aan downen, zelf bepalen wanneer je kan kijken! En alles zonder ondertitels inderdaad. Heb en de tijd er niet voor om ze te zoeken, en de grapjes blijven toch veel leuker in het Engels. Plus het maakt mijn Engels steeds beter.
pi_58523310
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend downloadt ze voor me op maandagochtend. Ik kijk ze altijd zonder ondertitels. Met kijken vind ik alleen maar ontzettend irritant.
En branden doe ik eens in de paar maanden, als ik weer eens 200 gig aan series vol heb. Addict dus ja

Ik doe alle dvd's van series gewoon in koffertjes waar er 250 in zitten. Daar heb ik er 6 van, alles op alfabetische volgorde. Ik heb zelf een hele excel-sheet waar alle series in staan, met daarbij of ik ze al gezien heb, of ze afgelopen zijn, uit welk land ze komen en nog wat dingen. Het zijn nu ongeveer 180 series. Een flink uit de hand gelopen hobby dus.
Wow wow wow wooow!!
Ik dacht dat ik een DH-addict was.

Ik bekijk ze maandag met Engelse subtitles, en dan als de Nederlandse uit zijn, sla ik ze op.
Ik wijzig de ondert. wel soms, want het is heel vaak lomp Vlaams.

Maar elke keer als ik 5 afleveringen heb opgeslagen + Ned. Ondertit dan brand ik ze op DVD.

Ik heb nu alle DVD's vanaf seizoen 1.

Ps. *addict 2 meldt zich
pi_58523384
Ik download ze elke maandagochtend. Soms kom ik iets te laat op school omdat ik de aflevering meteen wil kijken Aftiteling en branden doe ik niet aan veel te moeilijk
pi_58523491
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:39 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik download ze elke maandagochtend. Soms kom ik iets te laat op school omdat ik de aflevering meteen wil kijken Aftiteling en branden doe ik niet aan veel te moeilijk
Als smoesje tegen leraar..

"Ja, ik moest weten wat Susan ging doen"
pi_58527696
Ik download ze zo snel ik kan (meestal gewoon maandag, ben ik toch vrij) en gewoon zonder ondertiteling. Ik brand nooit dvd´s, ik koop ze altijd gewoon braaf .
pi_58541490
Hm, nog 3 afleveringen te gaan en dan ben ik eindelijk weer bij! Pf, had niet gedacht dat ik zover achterliep totdat ik zelfs de afleveringen op tv nog niet gezien had
pi_58559412
Nog 4 dagen en dan issie weer bij de 15!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')