Als dit echt waar is ga ik 100% voor de PS3 versie!quote:Say what you will about the benefits of LIVE over the PSN, the PS3 version of GTA IV - and only the PS3 version - will allow you and a friend to team up for some local multi-player action via split-screen. GTA IV has never offered online play on the consoles before, and it’s nice to know that I’ll be able to play with my partners in crime face to face when putting the new online game modes through their paces. Furthermore, although PSN already offers gamers most of what LIVE provides, and will only improve when Home launches in the near future. While it’s a bit early to start singing Home’s praises, given the level of creative talent at Rockstar, it’s hard to imagine them not taking advantage of this new online space in exciting ways."
Ik weet dat het heel onwaarschijnlijk is inderdaad, maar ik hou nog een heeel klein beetje stille hoopquote:Op donderdag 17 april 2008 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
Toch is het echt niet waar. Dit is al meerdere keren bevestigd door 1up redacteurs @ neogaf
Net alsof ik er wakker van kan liggenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:56 schreef -Menn0- het volgende:
Als je al een PS3 hebt.... Maar dit was toch bedoelt om mensen ook over te halen om een Xbox360 te halen?
Wat zeggen die dan? Geen split-screen at all of beide versies? Wat in GTA:SA altijd wel leuk was, was naar die icoontjes waarbij je met twee personen op 1 scherm kon spelen. Dus niet in split screen. Gewoon samen rondlopen of tegen elkaar vechten, of samen in auto of op motor.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
Toch is het echt niet waar. Dit is al meerdere keren bevestigd door 1up redacteurs @ neogaf
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
1,5 UUR GAMEPLAY VAN GTA IV OP www.gamekings.tv
Ik heb al 2 maanden een Xbox zonder games, kan nog wel een weekie of 2 bijquote:
Voor beide versies geen split screen.. dat gaat echt niet lukken aangezien het al moeilijk genoeg was om alles lekker draaiend te krijgen voor 1 speler op 1 console, stel dat je maat dan aan de andere kant van de stad zit, moet die dus 2 delen van de stad tegelijk streamen enz, gaat niet werken :p.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat zeggen die dan? Geen split-screen at all of beide versies? Wat in GTA:SA altijd wel leuk was, was naar die icoontjes waarbij je met twee personen op 1 scherm kon spelen. Dus niet in split screen. Gewoon samen rondlopen of tegen elkaar vechten, of samen in auto of op motor.
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 17:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
1,5 UUR GAMEPLAY VAN GTA IV OP www.gamekings.tv
Eenmalig.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:15 schreef -Dries- het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de laadtijden? Zijn die er?
topic is zo vol hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 20:02 schreef Batsies het volgende:
tvptje maar even he
waarschijnlijk niet. alleen om het spel op te starten is me vertelt.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:15 schreef -Dries- het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de laadtijden? Zijn die er?
Dat weet niemand nog.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:00 schreef steeeff het volgende:
wat houdt die downloadable content eigenlijk in?
omdat het duidelijk is dat ps3'ers het niet kunnen hebben dat de xbox 360 beter isquote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Mijn god zeg, waarom moeten zulke topics toch altijd uitlopen in een 360 vs. PS3 fanboy-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |