Is de 'J' kapot?quote:Op zondag 13 april 2008 09:01 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Probeer er een koppelpoging van te maken.quote:Op zondag 13 april 2008 09:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga mijn zus (een soort vrouwelijke tong80) op/met internet helpen vandaag..
Wens me sterkte
Je lijkt Rommel wel, die vroeg dat vandeweek ook al.quote:
Geen plezier.quote:Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om af te sluiten en binnen nu en een kwartier naar Eindhoven of te reizen
Tot vanavond
Sterktequote:Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om af te sluiten en binnen nu en een kwartier naar Eindhoven of te reizen
Tot vanavond
Weer een deuk in onze samenwerking. Je bent lekker bezig hè?quote:Op zondag 13 april 2008 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat ik niet dichtbij Eindhoven woon, had dat feest wel willen zien.
Kijk, dit is makkelijkquote:Op zondag 13 april 2008 13:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er komt geen feestje vandaag op het stadhuisplein. Echt niet.
Om een kratje.
Vandaag hèquote:Op zondag 13 april 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijk, dit is makkelijk. Ik zeg dat PSV wel kampioen wordt.
Dat wordt -8!
Dacht het niet N'Kufo gaat schitterenquote:
En KJH, want Ajax moet natuurlijk ook gewoon winnen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 13:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En KJH, want Ajax moet natuurlijk ook gewoon winnen.
Nu zijn het 'boefjes', de volgende keer zijn het degene die de sfeer maken. Tuurlijk is het niet goed te praten, maar het is ook zo makkelijk oordelen zonder de achtergronden te weten.quote:Op zondag 13 april 2008 16:23 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Sef Vergoossen.
Dat vak van de brandjes, zitten daar de boefjes?
Volgens mij zit hij meer aan de zijkant, maar wel aan die kant.quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef methodmich het volgende:
Maar is dat het vak waar Noca ook altijd zit / zat of niet?
Klopt in de rest van Nederland is iedereen wel intelligent. In Amsterdam bovenal, want daar gebeurt nooit wat. Dat een groot deel van het stadion gevuld is met studenten en mensen die wel kunnen nadenken zegt ook niks, laat staan dat het een paar debielen zijn die hier verantwoordelijk voor zijn. En die paar debielen wonen alleen maar in het Noorden.quote:Op zondag 13 april 2008 16:40 schreef VoreG het volgende:
Het was al bekend dat ze in het Noorden niet echt intelligent waren, maar dat ze dat nou keer op keer moeten bewijzen..
Voor het grootste deel natuurlijk wel. De mensen die echt kunnen nadenken die wonen net buiten de Randstad of in de Randstad want daar zijn de banen te vinden.quote:Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt in de rest van Nederland is iedereen wel intelligent. In Amsterdam bovenal, want daar gebeurt nooit wat. Dat een groot deel van het stadion gevuld is met studenten en mensen die wel kunnen nadenken zegt ook niks, laat staan dat het een paar debielen zijn die hier verantwoordelijk voor zijn. En die paar debielen wonen alleen maar in het Noorden.
Maar in de Randstad zijn ook genoeg banen te vinden voor debielen. Er zullen genoeg intelligentia wonen, maar ws net zoveel debielen (over het percentage buitenlanders nog maar niet te spreken).quote:Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor het grootste deel natuurlijk wel. De mensen die echt kunnen nadenken die wonen net buiten de Randstad of in de Randstad want daar zijn de banen te vinden.
Natuurlijk een goede universiteit in Groningen, maar het is niet voor niets dat ze allemaal weggaan zodra de studie is afgelopen.
quote:Op zondag 13 april 2008 17:19 schreef VoreG het volgende:
Nou genoeg over die brand in Groningen, Zand erover en klaar!![]()
![]()
Ben ik één keer geweest.quote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Ik ben er weg van
Ik ga uit eten bij de Griek hier in IJmuiden. EC kent dat restaurant waarschijnlijk wel. Rhodos op plein 45.
Kreeg een WC-rol op d'r hoofd, hersenschudding.quote:Op zondag 13 april 2008 17:56 schreef SCH het volgende:
Leeft Clauwhee nog?
Heb contact met Noca gehad, zijn aansteker deed het niet, de prutserquote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef methodmich het volgende:
Maar is dat het vak waar Noca ook altijd zit / zat of niet?
quote:Op zondag 13 april 2008 17:56 schreef SCH het volgende:
Leeft Clauwhee nog?
Hadden we eindelijk een beetje echt drama kunnen hebben in VBLquote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, dan maar in Arnhem kampioen worden
[..]
Ik sprak Eend op het station en hij hoorde weer van Sand dat Clauw er gelukkig zonder verwondingen van af is gekomen.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, dan maar in Arnhem kampioen worden
[..]
Ik sprak Eend op het station en hij hoorde weer van Sand dat Clauw er gelukkig zonder verwondingen van af is gekomen.
Whehehequote:Op zondag 13 april 2008 17:19 schreef VoreG het volgende:
Nou genoeg over die brand in Groningen, Zand erover en klaar!![]()
![]()
Wat denk je, Jans gaat weg bij FC Groningen en Ernie Brandts wordt zijn opvolgerquote:
Hey veilig thuis gekomenquote:Op zondag 13 april 2008 18:48 schreef rubbereend het volgende:oi
nou dat was een beetje jammer in Eindhoven, nog wel leuk dat ik Bos tegen kwam op het station
[..]en zo klein is de FOK! wereld
maar iig dank aan Sand voor eht beantwoorden van de smsen
Nee.... (achteraf) gelukkig niet...quote:Op zondag 13 april 2008 21:25 schreef Bos81 het volgende:
SIen
Jij was niet in Eindhoven vandaag of wel?
Is dit serieus een foto van vanmiddag?quote:Op zondag 13 april 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden toch echt wel rekening met brand gehouden in de Euroborg.
Was ook wel pech in 't stadion of niet?quote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Kan ik me voorstellen
Ze hadden de betere kansen. Ik hoorde ook van een paar strafschopgevallen, maar die heb ik zelf niet kunnen zien, dus of dat waar is kan ik niet zeggen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was ook wel pech in 't stadion of niet?
quote:
Dat is soms best wel een druk punt (Batadorp toch?)quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]na de wedstrijd via de Dönner Company de trein in naar Best en toen de drukke A2 op
met al die zondagsrijders :R
nee, dat is precies boven Eindhoven, Best is 10 kilometer verderopquote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is soms best wel een druk punt (Batadorp toch?)
Okee, zo vaak kom ik daar niet. Ik heb daar ook niets te zoeken aan die kant van Eindhoven.quote:Op zondag 13 april 2008 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, dat is precies boven Eindhoven, Best is 10 kilometer verderop
buierquote:Op maandag 14 april 2008 00:35 schreef rubbereend het volgende:
buier voor diek, dat lijkt me duidelijk
klopt. ik ben gewoon uit bed gegaan om nog ff iets af te makenquote:Op zondag 13 april 2008 23:35 schreef VoreG het volgende:
Watjes!
Naar bed gaan... Er moet gewerkt worden!
Volgens mij zit je gewoon keihard uit bed gekomen om te FOK!ken, anders post je hier nietquote:Op maandag 14 april 2008 00:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
klopt. ik ben gewoon uit bed gegaan om nog ff iets af te maken
quote:Op maandag 14 april 2008 09:56 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Zo, het was gezellig hier vannacht
nou, er was geen fuck aan de vorige keerquote:
Vind ze live ook niet zo sterk. Wel leuke muziek though.quote:Op maandag 14 april 2008 11:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou, er was geen fuck aan de vorige keersaaie bedoeling
Ik ben om 2.05 gaan slapen, dus dat fokken valt best wel meequote:Op maandag 14 april 2008 00:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon keihard uit bed gekomen om te FOK!ken, anders post je hier niet.
Is dat nu een kind naast je? Of is/lijkt hij gewoon erg klein?quote:Op maandag 14 april 2008 12:30 schreef Suijk het volgende:
Een foto'tje uit Rusland, toen we op bezoek waren bij een legerbasis waar ze honden trainen om in te zetten in oorlogssituaties of rampen enzo. Gelukkig heb ik m'n hand nog.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef RayMania het volgende:
Wie komt 'm in over dat kleine ventje?
Okeequote:Op maandag 14 april 2008 12:45 schreef Suijk het volgende:
Het was een jochie van 18 jaar, ergens ver weg uit de Oeral, 2 jaar dienstplicht. Zijn ouders hebben geen geld om hem op te zoeken en hij kan zelf ook niet even weg (alleen zondags om de 2 weken een dagje vrij) dus hij is 2 jaar echt weg van huis.
Dit zei hij overigens niet zelf, want van zijn kolonel mocht hij niet praten, die kolonel zei dat zelf dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |