Heeft dat ook nog een reden ?quote:
Yupquote:Op zondag 13 april 2008 08:55 schreef tong80 het volgende:
Ben vroeg opgestaan omdat ik niks wil missen. Gisteren MOTD gemist dus nu naar aan het kijken.
Appelsientje....naar de kerk zometeen ?
Paul David Hewton heb ik dankzij jouquote:
Ja. Dat weet ik nogquote:Op zondag 13 april 2008 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul David Hewton heb ik dankzij jouWeet je nog dat we het daar over hadden ?
Ik ga mijn zus (een soort vrouwelijke tong80) op/met internet helpen vandaag..quote:
Ga er weinig van meekrijgen denk ik, ga waarschijnlijk mijn zusje opzoeken in het ziekenhuis.quote:Op zondag 13 april 2008 08:02 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Klaar voor een mooie sportdag
Good luckquote:Op zondag 13 april 2008 09:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga mijn zus (een soort vrouwelijke tong80) op/met internet helpen vandaag..
Wens me sterkte
Ernstig?quote:Op zondag 13 april 2008 09:35 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Ga er weinig van meekrijgen denk ik, ga waarschijnlijk mijn zusje opzoeken in het ziekenhuis.
quote:
Wie is datquote:Op zondag 13 april 2008 09:46 schreef borisz het volgende:
Zap ik langs SBS6, zenden die tegenwoordig David Maasbach uit
Shoarme met Foe Yong Hai als het gelukt is???quote:Op zondag 13 april 2008 09:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga mijn zus (een soort vrouwelijke tong80) op/met internet helpen vandaag..
Wens me sterkte
verwaarloosde longontsteking, en antibiotica die niet echt aanslaan...quote:
Meestal als jij hup (insert club behalve Heerenveen zegt) verliest die club dusquote:Op zondag 13 april 2008 09:50 schreef SCH het volgende:
Hup Twente
Hup Heerenveen, ik ga zo met de verplichte buscombi - opstappen in een gehucht hier in de buurt
quote:Op zondag 13 april 2008 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
verwaarloosde longontsteking, en antibiotica die niet echt aanslaan...
quote:Op zondag 13 april 2008 09:52 schreef SCH het volgende:
Zei ik hup Twente???
Nog niet helemaal wakker
Maar ik roep in de Albert Hein niet dat iedereen me moet volgen.quote:Op zondag 13 april 2008 09:54 schreef SCH het volgende:
Die Maasbach is een soort tong, gaat ook veel te vroeg boodschappen doen
dat was ook mijn reactie toen ik het vrijdag hoordequote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 13 april 2008 09:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was ook mijn reactie toen ik het vrijdag hoorde
quote:Op zondag 13 april 2008 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik roep in de Albert Hein niet dat iedereen me moet volgen.
Nee, dat doen mensen vanzelf welquote:Op zondag 13 april 2008 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik roep in de Albert Hein niet dat iedereen me moet volgen.
Heeft dat kind geen ouders?quote:Op zondag 13 april 2008 11:25 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen!
We hebben een record; één uur en vijftien minuten durende gilsessie van dat irritante, #$(*#$#Q$-kind hiernaast. Begon 10:00, net afgelopen.
Die sporen echt niet. Die schreeuwen naar boven dat ze moet kappen met gillen. Die mensen zijn echt niet 100%. Komen hier wonen, maken continue herrie met schuivende meubelen (zelfs 's nachts), leggen straatjes aan tussen de bloemperken, vragen m'n broer of hij zijn auto weg wil zetten omdat die op 'hun' plek staat geparkeerd (openbare parkeergelegenheid?quote:
Ik kan me voorstellen dat je werk zoekt verder van huis...quote:Op zondag 13 april 2008 11:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die sporen echt niet. Die schreeuwen naar boven dat ze moet kappen met gillen. Die mensen zijn echt niet 100%. Komen hier wonen, maken continue herrie met schuivende meubelen (zelfs 's nachts), leggen straatjes aan tussen de bloemperken, vragen m'n broer of hij zijn auto weg wil zetten omdat die op 'hun' plek staat geparkeerd (openbare parkeergelegenheid?), jankende kinderen. En ga zo maar door
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |