Geloof een cd met al zijn nummers..quote:Op maandag 14 juli 2008 11:35 schreef Cavalier1 het volgende:
Gaat er nog iets speciaals met zijn 50e verjaardag gebeuren volgende maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Op een dag, in een verre, verre toekomst komt er vast een album. O, who am I kidding, dat zal vast weer een zoveelste greatest hits album zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef Slappy het volgende:
tvp.Komt er ooit nog een nieuw album?
Ja, Jam vind ik met Wanna Be Startin' Somethin' en Smooth Criminal zijn mooiste nummers. Jam die live-performance..quote:
Qua keuze zitten wij op 1 lijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, Jam vind ik met Wanna Be Startin' Somethin' en Smooth Criminal zijn mooiste nummers. Jam die live-performance..Zouden we ooit nog zoiets zien..?
Op dit moment is men bij Sony niet van plan om een Dangerous Tour DVD te releasen.quote:Zouden we ooit nog zoiets zien..?
Want? Je wil de nummers eigenlijk in een andere volgorde? Koop een cd-speler met shuffle functie ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben toe aan een nieuw verzamelalbum, wanneer komt er weer eentje
Weest gerust, binnenkort komt er weer een aan en de komende jaren zullen er vast nog een hoop volgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben toe aan een nieuw verzamelalbum, wanneer komt er weer eentje
Ik hoop dat je weet dat ie nogal sarcastisch is aangelegd.. ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Want? Je wil de nummers eigenlijk in een andere volgorde? Koop een cd-speler met shuffle functie ofzo
Heb je het ook gelezen ja..?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:42 schreef Rnnz het volgende:
Mijn gedachtes zeggen dat Michael ophoudt met het uitbrengen van albums. Hij zal vast nog wel aan het schrijven zijn, maar ik denk dat hij zichzelf het promoten en de heisa eromheen wil besparen.
Erg jammer..
Zag het ergens op internet staan, dat hij binnen één jaar zeker niet en waarschijnlijk nooit meer iets nieuws wil gaan uit brengenquote:
Hmm en was die bron betrouwbaar?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zag het ergens op internet staan, dat hij binnen één jaar zeker niet en waarschijnlijk nooit meer iets nieuws wil gaan uit brengen
De clip zal wel gaan over handjes vasthouden op de operatietafel!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm en was die bron betrouwbaar?
Overigens, Akon heeft bevestigd dat Hold My Hand daadwerkelijk wordt uitgebracht met video waarin Michael ook te zien zal zijnWe moeten alleen nog even wachten tot oktober ofzo
lolquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:16 schreef Froop het volgende:
[..]
De clip zal wel gaan over handjes vasthouden op de operatietafel!
Nee, dat is een muffe inerview-documentaire waar Bashir de gehele regie in handen heeft en hij puur vanuit zìjn optiek de situatie weergeeft en beschrijft.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Living with Michael Jackson is toch zoiets?
Bestaat er eigenlijk een complete amaruerfilm van die eerste avond? Op YouTube staan wel filmpjes natuurlijk maar niet een mooie aan elkaar ge-edite versie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:39 schreef Rnnz het volgende:
Als je die 1e avond hebt gezien (amateuropnames) zag je dat MJ toch absoluut niet in goede doen was. Het eerste was ontzettend slecht maar zong hij wel live, de tweede was beter maar had hij veel nummers van te voren opgenomen.
Die bestaat jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk een complete amaruerfilm van die eerste avond? Op YouTube staan wel filmpjes natuurlijk maar niet een mooie aan elkaar ge-edite versie.
Hmm nogal ja... Die man geeft even een ton uit voor een goed doel. Nee, hij zegt geen woord tegen de kinderen. Vind je het gek? Hij heeft zojuist Henny Huisman zien zingen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:24 schreef DrDentz het volgende:
Kijk dit nou
Komt Michael Jackson in Nederland krijgt hij meteen een zingende Henny Huisman voor zn kiezen
Gemene voice-over hoor over iemand die 100.000 gulden doneert
Voor de performances in Engeland tijdens de Bad-tour, kreeg hij 2 miljoen per avondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:29 schreef koentjuh18 het volgende:
Dat wens je zelfs je schoonmoeder niet toe!
Een wereldtour voor toen 200 miljoen gulden! Als artiest ben je dief van je eigen portemonnee als je dit niet om de paar jaar doet
quote:Legendarische videoclips op een groot scherm, de beste lookalikes en moonwalkers op een podium.
Dat is allemaal te zien op de Michael Jackson Thrillerdag die vrijdag 29 augustus wordt gehouden op de Grote Markt in Almere. Deze dag wordt gehouden, omdat Michael Jackson dit jaar 50 wordt. De Michael Jackson fanclub Nederland werkt eraan mee.
De Thrillerdag is een voorproefje van de Thriller Live-show die in september naar de schouwburg van Almere komt.
Lees m'n tekst nog een keer en bespeur een vleugje sarcasmequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef koentjuh18 het volgende:
keep dreaming Sideshowbobbie !
Nieuw verwacht bericht of videoboodschap vrijdag:quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef Zapato het volgende:
Hij moet toch wel íets doen met zn 50e verjaardag, dat kan ie toch niet ongemerkt voorbij laten gaan (op een online-gameen een nieuw verzamelalbum na)?
quote:Dear Fans,
I would like to thank you all for sending me those wonderful gifts and fanmail ! You are the most loving, caring fans an artist could ever wish for. I'm really enjoying life at the moment, by spending most of the time in my home, doing nothing. Furthermore, I want you to know that something big is going to happen real soon. I have never stopped making music, and I never will. You ain't seen nothing yet!
Love, Michael
haha pas daar mee op inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Pas op Rnnz straks nemen fanboards dat bericht over en moet Raymone weer in de ontkenning
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Pas op Rnnz straks nemen fanboards dat bericht over en moet Raymone weer in de ontkenning
Tjah, wat versta je onder nieuws?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:31 schreef KingOfPop het volgende:
Weer niks nieuws, begrijp ik?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef DrDentz het volgende:
Michael op zn 50ste in een badpak op het podium?
Jezus, ff een mental image.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef DrDentz het volgende:
Michael op zn 50ste in een badpak op het podium?
vond je het pakkie dat ie hier aanhad (tijdens dangerous tournee) al niet genoeg op een badpak lijken dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, dan mag ie van mij z'n spullen pakken
nope,.. ik weet nog wel dat ik tijdens het concert dacht,.... WTF!!!! hij ziet er al steeds vreemder uit, gedraagt zich steeds vreemder en nu ook al in badpak???quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:45 schreef Rnnz het volgende:
Ja, dat moet Mr. Jackson nooit meer doen. Het zal wel mode zijn geweest toendertijd, hoop ik.
Een hele tour lijkt mij wel wat zwaar voor een 50-jarige, maar we hebben het hier wel over Michael Jackson...(is dat positief?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef eriksd het volgende:
Vraagje voor jullie MJ fans; zien jullie het ooit gebeuren dat ie gaat touren. Hij ziet er voor een buitenstaander (ik dus) zo beroerd uit dat dat toch nooit wat kan worden?
Of zou ie net als George Michael met een soort pre-pensioen gaan en zich alleen nog concentreren op schrijven enzo?
Echt een wereldtour zie ik niet meer gebeuren, helaas...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:55 schreef eriksd het volgende:
Vraagje voor jullie MJ fans; zien jullie het ooit gebeuren dat ie gaat touren. Hij ziet er voor een buitenstaander (ik dus) zo beroerd uit dat dat toch nooit wat kan worden?
Of zou ie net als George Michael met een soort pre-pensioen gaan en zich alleen nog concentreren op schrijven enzo?
Nee? Ik zou t sowieso overwegen, wel icm een vakantie in het land waar hij optreedt dan, om de relatieve kosten nog enigzins te drukken, maar kom op Rnnz, het is wel Michael en zoals Sideshow al zegt: áls ie optreedt is t wel de allerlaatste keer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:20 schreef Rnnz het volgende:
Hoe graag ik hem ook wil zien, ik denk niet dat ik over de ¤ 150,- voor een kaartje ga betalen.
Naar mijn weten gewoon 1 cd. Niet dat ik 'm heb besteld. Ik word zowat bedolven onder de compilatie cd's die ik hier al hebquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef AstroStart het volgende:
Zeg, ik heb de cd Michael Jackson: King of pop (The Dutch Collection) bestelt bij Bol.com en vandaag binnen gekregen. Alleen zit er slechts één cd in, terwijl er twee cd's bij Bol.com in het informatieveld staan. Weet iemand hoe dit komt? Ben ik de enige, of hebben meer mensen maar één cd?
Mwah, als ie in Vegas optreedt, vallen de kosten nog wel mee. Je moet er zoals Zapato zegt een vakantie aan vast maken. In het voorjaar nog naar o.a. LA en Vegas geweest en de kosten voor die vakantie vielen reuze mee. En ik ben ook studentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:19 schreef Rnnz het volgende:
Naja, het ligt er natuurlijk ook aan waar ie optreedt. Maar aangezien ik studeer en een bijbaantje heb kan ik niet even een vliegreisje naar Las Vegas boeken om hem te zien.Hij moet dus wel ergens in de buurt optreden, Engeland, België, Duitsland of Nederland ofzo.
6 manquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:16 schreef Zapato het volgende:
Als ie optreedt gaan we gewoon met de Fok-michael crew.
Och jah, zo'n verhaal hebben we in tijden niet meer gehad. Werd dus weer eens tijd denk ik zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef koentjuh18 het volgende:
jemig, bild.de heeft weer een nieuwe 'rel' omtrent zijn neus de wereld in geholpen...
Was aan het googlen op nieuw MJ nieuws, en elke blogger heeft het erover!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef KingOfPop het volgende:
Als hij nog op gaat treden, dan sta ik vooraan! Als..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |