Geloof een cd met al zijn nummers..quote:Op maandag 14 juli 2008 11:35 schreef Cavalier1 het volgende:
Gaat er nog iets speciaals met zijn 50e verjaardag gebeuren volgende maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Op een dag, in een verre, verre toekomst komt er vast een album. O, who am I kidding, dat zal vast weer een zoveelste greatest hits album zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef Slappy het volgende:
tvp.Komt er ooit nog een nieuw album?
Ja, Jam vind ik met Wanna Be Startin' Somethin' en Smooth Criminal zijn mooiste nummers. Jam die live-performance..quote:
Qua keuze zitten wij op 1 lijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, Jam vind ik met Wanna Be Startin' Somethin' en Smooth Criminal zijn mooiste nummers. Jam die live-performance..Zouden we ooit nog zoiets zien..?
Op dit moment is men bij Sony niet van plan om een Dangerous Tour DVD te releasen.quote:Zouden we ooit nog zoiets zien..?
Want? Je wil de nummers eigenlijk in een andere volgorde? Koop een cd-speler met shuffle functie ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben toe aan een nieuw verzamelalbum, wanneer komt er weer eentje
Weest gerust, binnenkort komt er weer een aan en de komende jaren zullen er vast nog een hoop volgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben toe aan een nieuw verzamelalbum, wanneer komt er weer eentje
Ik hoop dat je weet dat ie nogal sarcastisch is aangelegd.. ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Want? Je wil de nummers eigenlijk in een andere volgorde? Koop een cd-speler met shuffle functie ofzo
Heb je het ook gelezen ja..?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:42 schreef Rnnz het volgende:
Mijn gedachtes zeggen dat Michael ophoudt met het uitbrengen van albums. Hij zal vast nog wel aan het schrijven zijn, maar ik denk dat hij zichzelf het promoten en de heisa eromheen wil besparen.
Erg jammer..
Zag het ergens op internet staan, dat hij binnen één jaar zeker niet en waarschijnlijk nooit meer iets nieuws wil gaan uit brengenquote:
Hmm en was die bron betrouwbaar?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zag het ergens op internet staan, dat hij binnen één jaar zeker niet en waarschijnlijk nooit meer iets nieuws wil gaan uit brengen
De clip zal wel gaan over handjes vasthouden op de operatietafel!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm en was die bron betrouwbaar?
Overigens, Akon heeft bevestigd dat Hold My Hand daadwerkelijk wordt uitgebracht met video waarin Michael ook te zien zal zijnWe moeten alleen nog even wachten tot oktober ofzo
lolquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:16 schreef Froop het volgende:
[..]
De clip zal wel gaan over handjes vasthouden op de operatietafel!
Nee, dat is een muffe inerview-documentaire waar Bashir de gehele regie in handen heeft en hij puur vanuit zìjn optiek de situatie weergeeft en beschrijft.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Living with Michael Jackson is toch zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |