Dat weet ik. Maar waaruit leid je af dat de mindere periode van Federer zal aanhouden? Ik zie geen reden waarom hij niet vanaf juli weer op zijn normale niveau zou kunnen spelen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Agassi heerste niet zoals Federer deed tot en met Wimbledon 2007.
Dat ben ik nu inderdaad maar aan het doen. Wat een geklooi is het altijd met die streams. Zou fijn zijn als je bijvoorbeeld gewoon via www.atptennis.com alle toernooien op van die kleine beeldjes kon volgen. Op bet365.com is er ook geen beeld. Laat Betfair nog iets zien?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
TVAnts doet het bij mij ook niet. MediaPlayer doet het verder wel maar geeft zo slecht beeld dat je beter naar het scorebord met wat fantasie kan gaan zitten staren.
Stom zeg, dat er ook op betfair en bet365 niets te zien is.quote:
Mwah, het is niet zo dat hij voorgaande jaren nooit sets verloor van dummies. Meestal drukte hij het gaspedaal daarna gewoon wat verder in, wat voorlopig in set 2 ook lijkt te gebeuren. Als hij de derde ook gemakkelijk wint is er hier in ieder geval niks aan de hand.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk dat Federer niet meer zo oppermachtig is als eerst, verre van.
Eens, maar het gebeurt dit jaar toch wel wat vaker dan voorheen naar mijn gevoel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, het is niet zo dat hij voorgaande jaren nooit sets verloor van dummies. Meestal drukte hij het gaspedaal daarna gewoon wat verder in, wat voorlopig in set 2 ook lijkt te gebeuren. Als hij de derde ook gemakkelijk wint is er hier in ieder geval niks aan de hand.
Ja, zeker, daar is iedereen het denk ik over eens. Maar het kan heel goed dat het tijdelijk is; het hoeft niet permanent te zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eens, maar het gebeurt dit jaar toch wel wat vaker dan voorheen naar mijn gevoel.
Ik heb net ook een link gegeven. Moet je even terug in het topic zoeken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Hier is goed beeld: http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.html. Even TVAnts downloaden en dan op de 'link #2' klikken. Mooi beeld en Frans commentaar.
Is Gremelmayr zo'n choker? Ben benieuwd naar de derde. Hoop dat Federer hem even wegveegt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Fed. Redelijk zoals 'normaal' als 'ie faalt bij serveren voor de set.
Heeft niks met choken te maken. Federer chokete. Dat kan alleen als je voorstaat lijkt me.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is Gremelmayr zo'n choker? Ben benieuwd naar de derde. Hoop dat Federer hem even wegveegt.
Ja, die heb ik gevonden, alleen deden die het niet; dat schreef ik als reactie op die post. Maar bij mij valt er vaak geen peil op te trekken wat wel en niet werkt qua streams.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb net ook een link gegeven. Moet je even terug in het topic zoeken.
Voor Federer natuurlijk.quote:
Oh, hier doet hij het perfect. Groot beeld en bal goed volgbaar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gevonden, alleen deden die het niet; dat schreef ik als reactie op die post. Maar bij mij valt er vaak geen peil op te trekken wat wel en niet werkt qua streams.
Kon het niet laten. Het lijkt alsof Federer zich herinnerde hoe hij moet tennissen. 5-0 voor de nummer 1.quote:
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:33 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Kon het niet laten. Het lijkt alsof Federer zich herinnerde hoe hij moet tennissen. 5-0 voor de nummer 1.
Dat denk ik ook. Hoop dat Davydenko het beste in hem naar boven haalt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:36 schreef TheGeneral het volgende:
En dat wordt Federer zijn 1e finale. Mocht hij hem winnen zal dat toch wel een boost geven denk ik. Ook al is het maar Estoril.
quote:
quote:
Ja, inderdaad. Hopelijk morgen zijn eerste toernooioverwinning. Is de finale morgen wel live op tv?quote:Federer fans kunnen opgelucht ademhalen. Federer haalt zijn eerste finale.
Zou leuk zijn om een poll te maken van wie gaat winnen als het Federer-Davydenko wordt. De head-to-head van Federer-Davydenko is 11-0 voor Federer, maar ik denk dat we het erover eens kunnen zijn dat dit de beste kans voor Davydenko is om van Federer te winnen. Ook al speelt Federer niet goed, dan denk ik dat het toch psychologisch lastig wordt voor Davydenko. Maar hij kan moed putten uit Roddick, die laatst voor het eerst sinds tijden van Federer won, al is wel een verschil dat Roddick in het verleden al eens van Federer won.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Davy wint set 1 easy met 6-2. De gedroomde finale komt dichtbij.
Nee, helaas is dat waar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:05 schreef Wopper1 het volgende:
H2H's versus Federer zeggen op dit moment helemaal niks.
Denk je dat echt?quote:
Tegen Serra netquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat echt?Dat zou wel erg vernederend zijn.
Excuses zijn niet nodig hoor, moet je vaker doen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Oeps.![]()
Excuses aan Ambrosius, Nalbandian, PietjePuk007, APK en Tim86 voor mijn vergissing.
Ik help het je hopen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Excuses zijn niet nodig hoor, moet je vaker doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |