Hoho ! vriend Gierquote:Op donderdag 17 april 2008 14:29 schreef TheVulture het volgende:
De natte Georgische droom van KS staat het ook lekker te verkloten, stond met 5-2 voor, nu 6-5 en een break achter![]()
Sorryquote:Op donderdag 17 april 2008 14:33 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Hoho ! vriend Gier![]()
Daar haal je onze cultheid ff door de war met o.a. Huta, Andy, DdR etc.
Ieeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwkquote:Op donderdag 17 april 2008 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry
Ik ben tegenwoordig trouwens meer fan van Gasquet![]()
![]()
![]()
Heeft hij al een week ofzo. Ik hoorde ergens dat hij gestoken was door een bij.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
wat heeft Fed voor een blauwe bult op zijn kop joh..aan de rechterkant schuin onder zijn oog..
damn en dan zo'n bult..moet wel een allergische reactie ofzo zijn..quote:Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft hij al een week ofzo. Ik hoorde ergens dat hij gestoken was door een bij.
Wat is er mis met Gasquet?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwk![]()
Ieeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 17 april 2008 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gasquet?
behalve dat ie Frans is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
+ lelijkquote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef Norrage het volgende:
Gasquet is de meest verschrikkelijke ongeinspirireerde tennisser ooit, en hij benut zijn talenten niet. Bovendien speelt hij zo ontzettend dom en wil hij volgens mij het lieft slapen op de baan.
In ieder geval, mooi dat Fed aan het winnen is! Het moet toch weer eens gebeuren.
Bij Federer heeft het zowat de hele partij geregendquote:Op donderdag 17 april 2008 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Regen in Estoril, hebben we ook nog niet meegemaakt.
Is Federers wedstrijd uitgezonden uit Eurosport 2? Ik heb het opgenomen en ik heb niks gezien. Het wordt toch van 17.00-18.45 uur uitgezonden?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Federer heeft het zowat de hele partij geregend
Federer zat toen al in badquote:Op donderdag 17 april 2008 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is Federers wedstrijd uitgezonden uit Eurosport 2? Ik heb het opgenomen en ik heb niks gezien. Het wordt toch van 17.00-18.45 uur uitgezonden?
Oke, betekent dat dat Federer ook morgen op Eurosport 1 wordt uitgezonden? Hij speelt weer rond 13.45 uur.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, op Eurosport 1 en het werd eerder uitgezonden.
Irritante programmering zeg Fijn als je het wilt opnemen als je niet thuis bent. Met Sport1 vind ik dat ook zo'n ramp, omdat je niet weet op welk subkanaal ze een wedstrijd gaan uitzenden,quote:Op donderdag 17 april 2008 22:39 schreef Tim86 het volgende:
vrees van niet dan..
Eurosport 1 gaat van 15u tot 16.45 live volgens de site. Eurosport 2 van 17u tot 18.45
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer zat toen al in bad. Was rond 16.00 al klaar, ik weet niet of het op ES2 was.
Ach, Federer zou toch niet voor 14.45 beginnen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:03 schreef wimderon het volgende:
Regen in Estoril op dit moment, wedstrijden liggen voorlopig stil en Federer kan ook nog niet beginnen.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
Gil heeft nog geen Grand Slam toernooi gewonnen volgens Ted.
Mijn vermoedens zijn bevestigd!
Dank Ted![]()
Eurosport2 zendt Davydenko-Serra als het goed is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
Worden de halve finales nou live uitgezonden? Noch op Eurosport1 noch op Eurosport2 staat het in de pragrammering tot 17.5 uur. Maar Federer begint al rond 14.50 uur.
Ligt er een beetje aan hoe snel de vrouwen spelen. Kan zomaar 16.00 worden hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
Worden de halve finales nou live uitgezonden? Noch op Eurosport1 noch op Eurosport2 staat het in de pragrammering tot 17.5 uur. Maar Federer begint al rond 14.50 uur.
En Federer zenden ze niet uit?quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eurosport2 zendt Davydenko-Serra als het goed is.
Ze hoeven misschien nog maar een set. Maar inderdaad, zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe snel de vrouwen spelen. Kan zomaar 16.00 worden hoor.
Weet ik niet, in de programmering staat Davydenko aangekondigd. Op zich geen hele rare keuze aangezien ze al 3x Federer hebben uitgezonden en dit weer geen spannende partij lijkt te worden, terwijl Davy-Serra dat wellicht wel wordt.quote:
Door Gremelmayr nog wel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
Federer wordt al in de eerste game gebroken.
Niet gelijk bij elk misstapje dramatisch doen. Als je een paar ballen mist, kan je ff achter komen. Hij heeft nog 3 sets.quote:
Federer is van slag, hij heeft Martin net bezig gezien.quote:
Nee, pas als hij verliestquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:34 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Dubbele break achter. Mogen we nu dramatisch gaan doen?
Bij die TVAnts krijg ik de melding dat de pagina niet bestaat; bij de MediaPlayer opent Winamp wel maar krijg ik een foutmelding. Hebben jullie dat ook?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, pas als hij verliest
Wat als hij zo doorgaat niet lang duurt.
Het is iig duidelijk dat Federer niet meer zo oppermachtig is als eerst, verre van.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:34 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Dubbele break achter. Mogen we nu dramatisch gaan doen?
Het is helemaal niet te zeggen of dat aanhoudt. Waarom zou hij niet een mindere periode kunnen hebben? Agassi is weleens in het challengercircuit terechtgekomen (door blessures(?) en die won daarna volgens mij weer grandslamtoernooien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is iig duidelijk dat Federer niet meer zo oppermachtig is als eerst, verre van.
Maar Agassi heerste niet zoals Federer deed tot en met Wimbledon 2007.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet te zeggen of dat aanhoudt. Waarom zou hij niet een mindere periode kunnen hebben? Agassi is weleens in het challengercircuit terechtgekomen (door blessures(?) en die won daarna volgens mij weer grandslamtoernooien.
Dat zou best kunnen. Maar met Challengers behoud je je nummer 1 positie niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is helemaal niet te zeggen of dat aanhoudt. Waarom zou hij niet een mindere periode kunnen hebben? Agassi is weleens in het challengercircuit terechtgekomen (door blessures(?) en die won daarna volgens mij weer grandslamtoernooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |