abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58011435
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zij mogen hun eigen mening hebben net zoals Vertonghen, zijn alle PSV'ers opeens op hun pikkie getrapt nu het over "god" gaat?
Afwachten welke psv'er of kakkerlak er nu met een post over Huntelaar komt
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:11:29 #142
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58011572
Snap niet waarom dit ineens weer nieuws is. Stond vorige week al in hetzelfde interview als waarin Vertonghen zegt dat Ajax op de meeste posities betere spelers heeft. Over Gomes heeft Vertonghen gewoon gelijk natuurlijk. Gomes komt uit Brazilie. Woont net 3 of 4 jaar in Nederland en spreekt bijna geen woord Nederlands. Daarnaast is hij al uitgekomen voor Brazilie. Al met al reden genoeg om het "belachelijk"te noemen. Daarnaast geeft Vertonghen ook aan dat hij nooit voor een ander land zal uit willen komen omdat hij belg is en van Belgie houdt.
#FreeHat
pi_58011596
JALALALAALLAALALLLAAAA MORGEEEN STEEEEEENNNENNN KOPPPEEENNN
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:16:04 #144
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58011651
je weet het nooit, en de hoop is er maar ik verwacht he-le-maal niets
pi_58011654
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Snap niet waarom dit ineens weer nieuws is. Stond vorige week al in hetzelfde interview als waarin Vertonghen zegt dat Ajax op de meeste posities betere spelers heeft. Over Gomes heeft Vertonghen gewoon gelijk natuurlijk. Gomes komt uit Brazilie. Woont net 3 of 4 jaar in Nederland en spreekt bijna geen woord Nederlands. Daarnaast is hij al uitgekomen voor Brazilie. Al met al reden genoeg om het "belachelijk"te noemen. Daarnaast geeft Vertonghen ook aan dat hij nooit voor een ander land zal uit willen komen omdat hij belg is en van Belgie houdt.
*proest
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58011688
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
je weet het nooit, en de hoop is er maar ik verwacht he-le-maal niets
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58011963
quote:
Babel: Ik ben de nieuwe Henry
AMSTERDAM - Liverpool-aanvaller Ryan Babel denkt dat hij zijn grote voorbeeld Thierry Henry kan evenaren of zelfs overtreffen. Dat zegt hij in een interview met The Mirror. De oud-Ajacied voetbalt momenteel veelal vanaf de linkerflank, maar hoopt dat zijn trainer Rafael Benitez hem uiteindelijk als centrale aanvaller laat spelen.

"Henry is mijn idool", zegt Babel. Ik keek veel naar hem op tv omdat hij in de spits speelt. Ik wilde weten hoe hij speelt en welke beslissingen hij neemt op belangrijke momenten. Net zoals ik begon hij als buitenspeler voordat hij bij Arsenal kwam."

"Benitez weet dat ik graag in de spits speel en hopelijk geeft hij me in de toekomst een kans daar te voetballen en me te concentreren op die positie", meent Babel.
http://www.telesport.nl/v(...)Henry__.html?cid=rss
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:35:23 #149
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58012063
Leuk, dat de media dat er van maken. En dat er vervolgens in het artikel helemaal geen dergelijke quote terug te vinden is.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58012180
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:35 schreef djnospinzone het volgende:
Leuk, dat de media dat er van maken. En dat er vervolgens in het artikel helemaal geen dergelijke quote terug te vinden is.
Inderdaad, op de site van de Mirror zegt hij wel dat hij hoopt zo goed of nog beter te worden dan Henry. Lijkt me op zich niet zoveel mis mee. Dat het niet gaat lukken is een tweede maar het pleit eigenlijk wel voor hem dat ie ambitieus is en zichzelf wil verbeteren als voetballer.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:46:09 #151
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58012260
quote:
Het Israëlische supertalent Gai Assulin geniet de belangstelling van Ajax. De zeventienjarige vleugelaanvaller van Barcelona zou een jaar gehuurd kunnen worden door de Amsterdammers. Dat weet Europe Soccer te melden.

De Israëlische speler maakte onlangs zijn debuut in het nationale elftal van Israel, waar hij Yossi Benayoun kwam vervangen. De speler komt momenteel nog niet in aanmerking voor een vaste plaats in de selectie van trainer Frank Rijkaard. De Catalanen willen Assulin dan ook enige ervaring op laten doen door hem te verhuren. Ajax lijkt in aanmerking te komen voor een dergelijke constructie. De speler heeft al eens in Nederland gewoont, doordat zijn vader in het land werkzaam was.

Ajax zou op dit moment belangstelling hebben voor Gourcuff (AC Milan), Sulejmani en Pranjic (SC Heerenveen), Tiago (Juventus) en PSV-aanvaller Danny Koevermans. Marco van Basten, vanaf volgend jaar trainer bij Ajax, wil zijn contacten in het buitenland en zijn status aanspreken om zo jonge spelers van allure in zijn team te krijgen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58012435
Eerst zien.. dan geloven.. (eveneens voor het kampioenschap geldend.. )
pi_58012466
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

*proest
Gomes spreekt geen goed nederlands hoor?
pi_58012475
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Gomes spreekt geen goed nederlands hoor?
Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:02:27 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58012528
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.
LOSSSS!!!!!!!!11
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:05:08 #156
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58012578
Geen idee wat morgen gaat brengen...

Ene kant de kleine hoop dat Twente wint, andere kant ook weer de angst dat we zelf geen eens winnen...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58012603
Ga je weer lekker uitslapen
pi_58012652
Voor de verandering heb ik er een redelijk goed gevoel bij
pi_58012892
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:09 schreef Remote het volgende:
Voor de verandering heb ik er een redelijk goed gevoel bij
pi_58012950
Ik krijg er steeds minder vertrouwen in eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')